Administratívny pracovník - Zabezpečte plynulý chod firmy
Pro Elip, s. r. o.
Miesto práce
Kysucké Nové Mesto
Kysucké Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiac
Od 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečuješ plynulý chod firmy pomocou administratívnej podpory
- Zabezpečuješ správu dokumentácie, evidenciu zákaziek, vystavovanie cenových ponúk a faktúr.
- Vystavovanie objednávok, evidencia skladu, pripravovanie dokladov pre účtovníčku, administratívne práce.
- Typická pracovná doba na tejto pozícii je 8 hodín denne
- Okrem toho máš možnosť sa podieľať na rôznych projektoch v rámci firmy
- Aktívna osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.
- Komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu.
- Starosť o kancelárske priestory a servis návštev.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zabezpečíme ti stabilnú a dlhodobú pracovnú pozíciu s možnosťou profesijného rastu.
- Zaručíme ti pravidelný mesačný príjem, ktorý ti umožní plánovať si svoje financie a život.
- Odmena pri získaní novej zákazky.
- Zabezpečíme ti moderné pracovné prostredie a technológie, ktoré ti uľahčia prácu a zvýšia efektivitu.
- Okrem toho sa staneš súčasťou tímu, v ktorom panuje priateľská a podporujúca atmosféra, kde sa môžeš cítiť ako doma.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Microsoft Office - Základy
Microsoft Office - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Typicky požadované vzdelanie je stredoškolské s maturitou
- Hard skills: Znalosť práce s PC, kancelárskych aplikácií a základov účtovníctva
- Soft skills: Komunikatívnosť, organizačné schopnosti a schopnosť pracovať samostatne.
- Zručnosti: Správa dokumentácie, archivácia, zabezpečenie plynulého toku informácií
- Schopnosť pracovať pod časovým tlakom, lojálnosť a dôslednosť
- Zodpovednosť, spoľahlivosť a ochota učiť sa nové veci
- Výhody: - vodičský preukaz B.
- - práca s ekonomickým softvérom Pohoda.
- - Anglický jazyk.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme elektromontážna firma.
Naše služby poskytujeme v rámci SR viac ako 15 rokov.
Predajom a montážou elektrických zariadení.
Ponúkame komplexnú starostlivosť o budovu v rámci elektroinštalácie, zabezpečenia a IT technológii.
Poskytujeme komplexné služby v oblasti elektromontáži: el. prípojky, elektroinštalácie, alarmy, kamery, smart home systém, EPS, MaR, bleskozvody, projekty, revízie, dátové rozvody….
Naše služby poskytujeme v rámci SR viac ako 15 rokov.
Predajom a montážou elektrických zariadení.
Ponúkame komplexnú starostlivosť o budovu v rámci elektroinštalácie, zabezpečenia a IT technológii.
Poskytujeme komplexné služby v oblasti elektromontáži: el. prípojky, elektroinštalácie, alarmy, kamery, smart home systém, EPS, MaR, bleskozvody, projekty, revízie, dátové rozvody….
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID: 4808053
Dátum zverejnenia: 18.4.2024
2024-04-18
lokalita: Kysucké Nové Mesto Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Pro Elip, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac