Office manager / Executive assistant
Pro Diagnostic Group
Nivy Tower, Mlynské nivy, Ružinov
plný úväzok
asap/dohodou
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš prácu v príjemnom prostredí, v nových priestoroch s krásnym výhľadom na Bratislavu?
Máš skúsenosti s prácou Office Managera?
Si aktívny/a šofér/ka?
Nebojíš sa komunikácie v angličtine a vybavíš aj nemožné?
Máš rád/a výzvy, "papierovačky" a prácu, ktorá nie je stereotypná?
Ak si na všetky tieto otázky odpovedal/a ÁNO, tak potom určite hľadáme TEBA.
Pracovná náplň, s ktorou sa u nás určite stretneš:
Ak máš to spomínane nadšenie v papieroch, neminie ťa:
• príprava a správa interných dokumentov a formulárov,
• spracovanie a príprava obchodných zmlúv,
• správa diárov a administratívne práce spojené s plynulým chodom spoločnosti.
Je organizácia tvoja záľubou? V tom prípade sa určite nájdeš v organizovaní obchodných stretnutí, na ktoré budeš pripravovať aj všetky podklady.
Ak rád/a plánuješ cesty, tak u nás budeš zabezpečovať tuzemské a zahraničné cesty, ku ktorým prislúcha riešenie ubytovania, letenky, transfery a poistenie.
V prípade, že máš záľubu v autách, tak potom je starostlivosť o náš vozový park pre teba to pravé.
Netreba zabúdať ani na AD HOC úlohy, ktoré sú u nás na dennom poriadku.
Manažment v našej spoločnosti je veľmi dôležitý a preto budeš jeho najväčšou podporou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- U nás sa môžeš tešiť na konkurencieschopnú mzdu podľa tvojich skúseností.
- Chceme, aby si sa stále rozvíjal, preto ti ponúkame podporu jazykového vzdelávania.
- Veríme v dôležitosť budúcnosti a preto ti poskytneme príspevok na tretí pilier.
- V našej firme nezabúdame na tvoje osobné úspechy, preto ťa odmeníme finančným príspevkom pri uzavretí manželstva, narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu.
- Sme presvedčení, že zdravý pitný režim a dobrá káva sú kľúčom k tvojmu úspechu, preto ťa zásobíme pitím, ovocím a občerstvením.
- Naša firma sa pravidelne zúčastňuje tím-buildingových aktivít a rôznych eventov, kde máš možnosť spoznať svojich kolegov aj mimo pracoviska.
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom na množstvo prijatých životopisov, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax na obdobnej pozícii
- Znalosť anglického jazyka nevyhnutná, ostatné jazyky výhodou
- Technická zdatnosť a počítačová gramotnosť
- Príjemné vystupovanie a pozitívne myslenie
- Dobré komunikačné schopnosti
- Profesionálny prístup a zmysel pre detail
- Organizačné schopnosti a samostatnosť
- Ochota učiť sa nové pracovné postupy
- Aktívny/a vodič/ka
- Vzdelanie: VŠ vzdelanie v oblasti manažmentu, administratívy alebo podobné
- Hard skills: Zručnosti v oblasti správy kancelárie, kalendára a emailov, skúsenosti s používaním MS Office a iných podobných nástrojov, schopnosť organizovať podujatia a cesty
- Soft skills: Schopnosť pracovať v tíme, riešiť problémy a prioritizovať úlohy, flexibilita a prispôsobivosť, empatia a empatické vystupovanie, kreativita a iniciatíva.