Facility Manager

PRO Business Solutions s.r.o.

Miesto práce
Považská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP or upon agreement
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Scheduling and supervising mandatory permits, checks and inspections of buildings, equipment and installations, fire safety
- Planning, budgeting, negotiating, organizing and supervision of capex projects. Liasing with internal and external stakeholders, cooperation with Real Estate Focus Team on technical solutions, and design standards
- Supervision and coordination of building, office and production area cleaning, landscaping, gardening, snow removal, external cleaning, pest control (by external provider)
- Planning, budgeting, negotiating, organizing and supervision of maintenance, repair works
- Supervision and coordination of suppliers of canteen and catering services, vending machines, drink dispensers
- Supervision and coordination of suppliers of security services
- Negotiating with media suppliers, evaluating media consumption, media billing control, introduction and use of energy monitoring system
- Preparation of documents for internal and external safety audit
- Cooperation with local authorities on permits, etc.

Zamestnanecké výhody, benefity

- company car,
- stable employment,
- friendly working environment,
- fair approach to employees,
- opportunities for personal and professional development,
- financial and non-financial benefits

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Our client is a leading global technology supplier for various industries.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Mechanical, Electrical or Civil

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Facility Manager

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Bachelor’s degree and/or certificate within Engineering (Mechanical, Electrical or Civil)
- 10+ years’ experience in similar position
- Experience in facility management and related capex projects in industrial/manufacturing real estate. Ability to work with multiple stakeholders and international environment.
- Slovak or Czech – native
- Written and spoken English – B2/C1 (active knowledge)
- Negotiation skills
- Presentation and communication skills
- AutoCad - ability to read/open dwg files, ability to introduce basic changes
- SAP - basic knowledge
- Microsoft Office 365 - ability to work on and create/modify - MS Word, Excel, Power Point files

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · ‎Executive Search · ‎HR consulting

Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.

Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy.  Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.

Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.

Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 4581588  Dátum zverejnenia: 18.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac