Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketingový manažér
PRO Business Solutions s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď resp. dohodou
ihneď resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacod 2500 Eur brutto fix mesačne v závislosti od skúseností
2 500 EUR/mesiacod 2500 Eur brutto fix mesačne v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu nášho klienta hľadáme na pozíciu Marketingový manažér skúseného kandidáta, ktorý bude zodpovedať za vytvorenie, plánovanie a implementáciu aktivít zameraných na klientov spoločnosti v krajinách strednej a západnej Európy. Hľadáme kandidáta s hands-on prístupom, ktorý bude zodpovedať za voľbu správnej marketingovej stratégie, kreatívy, nástrojov a komunikačných kanálov za účelom zvýšenia povedomia o spoločnosti, podpory jej imidžu a dobrého mena a naplnenia očakávaní jej klientov.
Okruh zodpovedností:
- navrhuje a zastrešuje realizáciu schválených aktivít v oblasti marketingu,
- zodpovedá za kreatívu a vizuál marketingovej komunikácie
- dohliada na pravdivosť , aktuálnosť a dôveryhodnosť obsahu
- uvádza na trh produkty či služby spoločnosti prostredníctvom predajných materiálov, reklamných aktivít a médií,
- spolupracuje s reklamnými agentúrami, medical writermi, copywritermi a interným tímom na vývoji nových ideí a kampaní
- zastrešuje oslovovanie, výber, prípravu zadaní a spoluprácu s dodávateľmi služieb v oblasti marketingu, online marketingu a PR aktivít v súlade so schváleným rozpočtom
- vytvára marketingové plány v súlade s cieľmi a dobrým menom / imidžom spoločnosti
- zodpovedá za komunikáciu propagačných akcií a marketingových plánov jednotlivým pobočkám a ostatným oddeleniam v rámci spoločnosti
- rozvíja, motivuje a hodnotí tím zverených spolupracovníkov
- riadi a poskytuje podporu pracovníkom pobočiek v jednotlivých krajinách za účelom vytvorenia a implementácie adekvátnej marketingovej stratégie a taktiky,
- implementuje marketingovú stratégiu na základe prieskumu a analýzy zákazníkov v jednotlivých krajinách za účelom čo najlepšie zasiahnuť/osloviť cieľového zákazníka a dosiahnuť optimálnu efektívnosť a výkonnosť kampaní
- komunikuje s agentúrami, pripravuje POS (point of sale) materiály, prezentácie, zadania a ďalšie súvisiace podklady pre kampane
- vyhodnocuje cenové ponuky pre promočné aktivity a POS materiály
- optimalizuje marketingové kampane naprieč všetkými komunikačnými kanálmi
vyvíja stratégie a navrhuje implementáciu nových prvkov, nástrojov a procesov v rámci komunikácie
- navrhuje a aktualizuje ročný marketingový plán a rozpočet
- stanovuje kritériá na meranie efektivity realizovaných marketingových kampaní
- je zodpovedný za zber, analýzu a reportovanie dát za účelom merania vplyvu marketingových nástrojov a vypracováva reporty pre vedenie spoločnosti
- pozná konkurentov spoločnosti a pravidelne sleduje ich aktivity v oblasti marketingu za účelom zlepšovania a presného zacielenia marketingových aktivít spoločnosti
- spolupracuje s rôznymi oddeleniami a kľúčovými obchodnými partnermi na definovaní a navrhovaní nových produktov alebo služieb
- má aktuálny prehľad o súčasných ako aj vynárajúcich sa trendoch v oblasti marketingovej komunikácie a snaží sa ich aktívne využívať pri navrhovaní inovatívnych marketingových stratégií a nástrojov
- zúčastňuje sa veľtrhov, konferencií a školení za účelom neustáleho odborného rastu a prehlbovania si znalosti o nových trendoch v oblasti marketingu
Okruh zodpovedností:
- navrhuje a zastrešuje realizáciu schválených aktivít v oblasti marketingu,
- zodpovedá za kreatívu a vizuál marketingovej komunikácie
- dohliada na pravdivosť , aktuálnosť a dôveryhodnosť obsahu
- uvádza na trh produkty či služby spoločnosti prostredníctvom predajných materiálov, reklamných aktivít a médií,
- spolupracuje s reklamnými agentúrami, medical writermi, copywritermi a interným tímom na vývoji nových ideí a kampaní
- zastrešuje oslovovanie, výber, prípravu zadaní a spoluprácu s dodávateľmi služieb v oblasti marketingu, online marketingu a PR aktivít v súlade so schváleným rozpočtom
- vytvára marketingové plány v súlade s cieľmi a dobrým menom / imidžom spoločnosti
- zodpovedá za komunikáciu propagačných akcií a marketingových plánov jednotlivým pobočkám a ostatným oddeleniam v rámci spoločnosti
- rozvíja, motivuje a hodnotí tím zverených spolupracovníkov
- riadi a poskytuje podporu pracovníkom pobočiek v jednotlivých krajinách za účelom vytvorenia a implementácie adekvátnej marketingovej stratégie a taktiky,
- implementuje marketingovú stratégiu na základe prieskumu a analýzy zákazníkov v jednotlivých krajinách za účelom čo najlepšie zasiahnuť/osloviť cieľového zákazníka a dosiahnuť optimálnu efektívnosť a výkonnosť kampaní
- komunikuje s agentúrami, pripravuje POS (point of sale) materiály, prezentácie, zadania a ďalšie súvisiace podklady pre kampane
- vyhodnocuje cenové ponuky pre promočné aktivity a POS materiály
- optimalizuje marketingové kampane naprieč všetkými komunikačnými kanálmi
vyvíja stratégie a navrhuje implementáciu nových prvkov, nástrojov a procesov v rámci komunikácie
- navrhuje a aktualizuje ročný marketingový plán a rozpočet
- stanovuje kritériá na meranie efektivity realizovaných marketingových kampaní
- je zodpovedný za zber, analýzu a reportovanie dát za účelom merania vplyvu marketingových nástrojov a vypracováva reporty pre vedenie spoločnosti
- pozná konkurentov spoločnosti a pravidelne sleduje ich aktivity v oblasti marketingu za účelom zlepšovania a presného zacielenia marketingových aktivít spoločnosti
- spolupracuje s rôznymi oddeleniami a kľúčovými obchodnými partnermi na definovaní a navrhovaní nových produktov alebo služieb
- má aktuálny prehľad o súčasných ako aj vynárajúcich sa trendoch v oblasti marketingovej komunikácie a snaží sa ich aktívne využívať pri navrhovaní inovatívnych marketingových stratégií a nástrojov
- zúčastňuje sa veľtrhov, konferencií a školení za účelom neustáleho odborného rastu a prehlbovania si znalosti o nových trendoch v oblasti marketingu
Zamestnanecké výhody, benefity
- priestor pre realizáciu Vašich kreatívnych nápadov
- stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
- dlhodobá pracovná perspektíva
- možnosť kariérneho rastu
- motivujúci odmeňovací systém podľa dosiahnutých výsledkov
- stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
- dlhodobá pracovná perspektíva
- možnosť kariérneho rastu
- motivujúci odmeňovací systém podľa dosiahnutých výsledkov
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za zaslanie aktuálneho CV v slovenskom alebo v anglickom jazyku. Kontaktovaní budú len uchádzači spĺňajúci požiadavky inzerovanej pozície.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výskum a vývoj
Našim klientom je nadnárodná biotechnologická firma.
Našim klientom je nadnárodná biotechnologická firma.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing, ekonómia, produktový manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
marketingový manažér, PR manažér
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie v oblasti marketingu, ekonómie, medzinárodného obchodu
- plynulá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom (C1 –C2)
- nemecký jazyk výhodou
- pôsobenie na marketingových pozíciách v medicínskych spoločnostiach výhodou
- kreatívne myslenie
- skúsenosti zo zahraničia alebo účasť na zahraničných projektoch sú výhodou
- kvalitné praktické znalosti v oblasti marketingu
- dôkladná znalosť aktuálnych komunikačných kanálov, zodpovedajúcich nástrojov, ich efektívnosti a možnosti využitia na predmetných trhoch
- vynikajúce prezentačné a komunikačné zručnosti
- schopnosť komunikovať a spolupracovať s oddeleniami naprieč spoločnosťou ale aj naprieč krajinami
- schopnosť identifikovať potreby klientov a efektívne ich pretaviť do B2B a B2C marketingovej stratégie
- reálne skúsenosti v oblasti riadenia marketingových projektov a zverených rozpočtov
- ochota zúčastňovať sa služobných ciest do zahraničia
- tímový hráč
- manažérske zručnosti
- dobré organizačné zručnosti a dobrý time management
- ochota a odvaha rozvíjať a skúšať nové prístupy
- proaktivita a sebamotivácia
- schopnosť pracovať súbežne na viacerých projektoch (multitasking)
- bezúhonnosť a etika
- plynulá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom (C1 –C2)
- nemecký jazyk výhodou
- pôsobenie na marketingových pozíciách v medicínskych spoločnostiach výhodou
- kreatívne myslenie
- skúsenosti zo zahraničia alebo účasť na zahraničných projektoch sú výhodou
- kvalitné praktické znalosti v oblasti marketingu
- dôkladná znalosť aktuálnych komunikačných kanálov, zodpovedajúcich nástrojov, ich efektívnosti a možnosti využitia na predmetných trhoch
- vynikajúce prezentačné a komunikačné zručnosti
- schopnosť komunikovať a spolupracovať s oddeleniami naprieč spoločnosťou ale aj naprieč krajinami
- schopnosť identifikovať potreby klientov a efektívne ich pretaviť do B2B a B2C marketingovej stratégie
- reálne skúsenosti v oblasti riadenia marketingových projektov a zverených rozpočtov
- ochota zúčastňovať sa služobných ciest do zahraničia
- tímový hráč
- manažérske zručnosti
- dobré organizačné zručnosti a dobrý time management
- ochota a odvaha rozvíjať a skúšať nové prístupy
- proaktivita a sebamotivácia
- schopnosť pracovať súbežne na viacerých projektoch (multitasking)
- bezúhonnosť a etika
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4039424
Dátum zverejnenia: 26.2.2021
2021-02-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový manažér, Marketingový špecialista, PR manažér Spoločnosť: PRO Business Solutions s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac