Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci účtovného oddelenia
PRO Business Solutions s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.11.2020
1.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.200€ brutto v závislosti od profesijných skúseností kandidáta.
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.200€ brutto v závislosti od profesijných skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadenie, kontrolovanie a metodická podpora procesov správy a kontroly zdaňovania v rámci skupiny spoločnosti,
• Organizovanie a koordinácia činností pracovného tímu zodpovedajúceho za výpočty, odvody a dokumentáciu daní na skupinovej a závodovej úrovni,
• Spolupráca na výkone ostatných ekonomických agend a príprave ekonomických informácii v zmysle legislatívy a interných noriem,
• Zaisťovanie realizácie mesačnej a ročnej uzávierky,
• Spravovanie finančných operácií v oblasti daní a účtovníctva,
• Príprava mesačných finančných správ,
• Vypracovávanie pravidelného reportingu,
• V prípade nezhôd dozor nad dohľadaním a vyriešením nezrovnalostí,
• Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa zverenej oblasti (dane a účtovníctvo),
• Monitorovanie legislatívy v oblasti povolaní a práva a štandardov na ochranu súkromia,
• Organizovanie auditu, zúčastňovanie sa auditu a pripravovanie podkladov pre audit,
• Organizovanie a príprava údajov pre výročnú správu.
• Organizovanie a koordinácia činností pracovného tímu zodpovedajúceho za výpočty, odvody a dokumentáciu daní na skupinovej a závodovej úrovni,
• Spolupráca na výkone ostatných ekonomických agend a príprave ekonomických informácii v zmysle legislatívy a interných noriem,
• Zaisťovanie realizácie mesačnej a ročnej uzávierky,
• Spravovanie finančných operácií v oblasti daní a účtovníctva,
• Príprava mesačných finančných správ,
• Vypracovávanie pravidelného reportingu,
• V prípade nezhôd dozor nad dohľadaním a vyriešením nezrovnalostí,
• Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa zverenej oblasti (dane a účtovníctvo),
• Monitorovanie legislatívy v oblasti povolaní a práva a štandardov na ochranu súkromia,
• Organizovanie auditu, zúčastňovanie sa auditu a pripravovanie podkladov pre audit,
• Organizovanie a príprava údajov pre výročnú správu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Príjemný kolektív
- Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
- Balík sociálnych benefitov pre zamestnancov
- Príjemný kolektív
- Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
- Balík sociálnych benefitov pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme uchádzačom za zaslanie aktuálneho CV v slovenskom a anglickom jazyku. Kontaktovaní budú len uchádzači, ktorí spĺňajú podmienky danej pozície. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Náš klient je výrobno-obchodná spoločnosť.
Náš klient je výrobno-obchodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
vedúci účtovného oddelenia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 3 roky praxe na podobnej vedúcej pozícii v oblasti účtovníctva PODMIENKOU,
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickom odbore PODMIENKOU,
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni PODMIENKOU,
• Skúsenosti s vedením malého tímu,
• Veľmi dobrá znalosť účtovnej aj daňovej oblasti a príslušných zákonov,
• Skúsenosť s reportingom a prípravou uzávierky,
• Dobré ovládanie MS Office,
• Skúsenosť s prácou s databázou a informačným systémom,
• Analytické myslenie,
• Dobré komunikačné a organizačné zručnosti.
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v ekonomickom odbore PODMIENKOU,
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni PODMIENKOU,
• Skúsenosti s vedením malého tímu,
• Veľmi dobrá znalosť účtovnej aj daňovej oblasti a príslušných zákonov,
• Skúsenosť s reportingom a prípravou uzávierky,
• Dobré ovládanie MS Office,
• Skúsenosť s prácou s databázou a informačným systémom,
• Analytické myslenie,
• Dobré komunikačné a organizačné zručnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3981175
Dátum zverejnenia: 2.10.2020
2020-10-02
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: PRO Business Solutions s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac