Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník centra zákazníckej podpory (Credit management team) s nemeckým alebo talianskym jazykom
PRO Business Solutions s.r.o.
Miesto práce
Považská Bystrica
Považská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, prípadne dohodou
ASAP, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.000€ závisí od skúseností kandidáta. Ročný bonus vo výške 1 až 2,5 násobku mesačnej mzdy v závislosti od výsledkov spoločnosti.
1 000 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.000€ závisí od skúseností kandidáta. Ročný bonus vo výške 1 až 2,5 násobku mesačnej mzdy v závislosti od výsledkov spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii budete monitorovať zákaznícke účty, sledovať pohľadávky po lehote splatnosti a zabezpečovať ich úhradu. Budete uskutočňovať pravidelné hovory s externými zákazníkmi a rozvíjať vzťahy s internými a externými zákazníkmi a poskytovať zákaznícky servis.
Vašou náplňou práce bude:
• Komunikácia s internými a externými zákazníkmi za účelom rýchlej a včasnej úhrady pohľadávok a riešenia sporných otvorených položiek.
• Rozhodovanie o uvoľnení blokovaných objednávok.
• Posudzovanie úverového rizika a vykonávanie analýz úverovej bonity zákazníkov.
• Identifikovanie hlavných príčin problémov, ktoré spôsobujú starnutie pohľadávok.
• Komunikácia s manažmentom.
• Školenie nových členov tímu.
• Možnosť spolupráce pri navrhovaní a implementácii efektívnejších procesov.
Vašou náplňou práce bude:
• Komunikácia s internými a externými zákazníkmi za účelom rýchlej a včasnej úhrady pohľadávok a riešenia sporných otvorených položiek.
• Rozhodovanie o uvoľnení blokovaných objednávok.
• Posudzovanie úverového rizika a vykonávanie analýz úverovej bonity zákazníkov.
• Identifikovanie hlavných príčin problémov, ktoré spôsobujú starnutie pohľadávok.
• Komunikácia s manažmentom.
• Školenie nových členov tímu.
• Možnosť spolupráce pri navrhovaní a implementácii efektívnejších procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie,
• priateľské pracovné prostredie,
• férový prístup k zamestnancom,
• príležitosti na osobný a profesionálny rozvoj,
• finančné a nefinančné benefity.
• priateľské pracovné prostredie,
• férový prístup k zamestnancom,
• príležitosti na osobný a profesionálny rozvoj,
• finančné a nefinančné benefity.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie aktuálneho profesijného životopisu. Kontaktovaní budú len uchádzači, ktorí spĺňajú podmienky pozície. Za porozumenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Našim klientom je nadnárodná výrobná spoločnosť.
Našim klientom je nadnárodná výrobná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta sa očakáva:
• minimálne stredoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie alebo podnikania,
• aspoň 1-2 - ročné skúsenosti na podobnej pozícii, nutný je ekonomický background, prípadne background v oblasti collection a credit manažmentu,
• aktívna znalosť buď nemeckého alebo talianskeho jazyka (B2, slovom, písmom) + mierne pokročilá znalosť anglického jazyka (B1, písomná komunikácia, porozumenie písanému textu),
• schopnosť profesionálne komunikovať s viacerými zainteresovanými stranami (interne aj externe),
• obchodná korešpondencia,
• základné znalosti MS Office,
• strategické myslenie,
• schopnosť aplikovať základné účtovné zásady pri interpretácii účtovnej závierky zákazníka,
• tímová práca a schopnosť pracovať v meniacom sa prostredí,
• zameranie na zákazníka a interpersonálne zručnosti,
• silné organizačné schopnosti a samostatnosť,
• schopnosť vykonávať úlohy v náročných termínoch,
• znalosť SAP výhodou.
• minimálne stredoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie alebo podnikania,
• aspoň 1-2 - ročné skúsenosti na podobnej pozícii, nutný je ekonomický background, prípadne background v oblasti collection a credit manažmentu,
• aktívna znalosť buď nemeckého alebo talianskeho jazyka (B2, slovom, písmom) + mierne pokročilá znalosť anglického jazyka (B1, písomná komunikácia, porozumenie písanému textu),
• schopnosť profesionálne komunikovať s viacerými zainteresovanými stranami (interne aj externe),
• obchodná korešpondencia,
• základné znalosti MS Office,
• strategické myslenie,
• schopnosť aplikovať základné účtovné zásady pri interpretácii účtovnej závierky zákazníka,
• tímová práca a schopnosť pracovať v meniacom sa prostredí,
• zameranie na zákazníka a interpersonálne zručnosti,
• silné organizačné schopnosti a samostatnosť,
• schopnosť vykonávať úlohy v náročných termínoch,
• znalosť SAP výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3922075
Dátum zverejnenia: 9.6.2020
2020-06-09
lokalita: Považská Bystrica Pozícia: Finančný analytik, Úverový špecialista Spoločnosť: PRO Business Solutions s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac