Asistentka TOP manažéra

PRO Business Solutions s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, prípadne dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • aktívna participácia na tvorbe a uskutočňovaní programu člena top managementu, vedenie termínového kalendára,
  • zodpovedná príprava podkladov na pracovné stretnutia, zaznamenávanie priebehu pracovných stretnutí a zabezpečovanie ďalších administratívno organizačných úloh, spojených s pracovnými stretnutiami,
  • spracovávanie vnútornej a vonkajšej firemnej korešpondencie,
  • správa interných predpisov: samostatná príprava, zriaďovanie, evidencia,
  • sprostredkovávanie komunikácie medzi oddeleniami a členom top managementu,
  • sledovanie termínov plnenia úloh a stanovovanie priorít,
  • vykonávanie ďalších operatívnych úloh.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 900 EUR v závislosti od skúseností kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príjemné pracovné prostredie v stabilnej spoločnosti,
  • možnosť kariérneho postupu,
  • zaujímavé sociálne benefity pre zamestnancov ako narodeninové voľno, jazykové vzdelávanie a teambuildingové aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za zaslanie aktuálneho životopisu v slovenskom a anglickom / nemeckom jazyku.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

7.12.2019 (ostáva ešte 20 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je obchodno - výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, obchod, technické smery

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • zodpovednosť a samostatnosť
  • výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom
  • príjemné vystupovanie,
  • dobrý time manažment,
  • skúsenosti v oblasti administratívnej korešpondencie,
  • organizačné zručnosti a flexibilita,
  • diskrétnosť a profesionalita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť PRO Business Solutions s.r.o. vám ponúka spoluprácu pri personálnom poradenstve, sústreďujeme sa najmä na poskytovanie personálnych služieb. Pre firemných klientov už viac ako 4 roky úspešne nachádzame nových zamestnancov najmä formou headhuntingu a recruitmentu.
Vieme pre vás zastrešiť personálne služby od výberu zamestnancov až po zisťovanie informácií o ich názoroch, postojoch, či motivácii formou prieskumov.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou. Sme profesionáli a vážime si váš čas. Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
PRO Business Solutions - Vaše riešenia

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Adresa spoločnosti

PRO Business Solutions s.r.o.
Cukrová 2272/14
81108 Bratislava
http://www.probs.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Monika Abelová
E-mail: poslať životopis
ID: 3804555   Dátum zverejnenia: 6.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 900 EUR v závislosti od skúseností kandidáta