Asistentka top managementu

PRO Business Solutions s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
800 Eur brutto / mesačne + prémie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu Asistentka vedenia spoločnosti hľadáme kvalifikovaného kandidáta alebo kandidátku.

- organizačne zabezpečuje pracovné stretnutia príslušného manažéra a s tým súvisiace aktivity - vedie pracovnú agendu príslušného manažéra
- precízne pripravuje potrebné materiály na stretnutia a vypracováva zápisy zo stretnutí,
- zastrešuje spracovanie internej a externej korešpondencie,
- kompletne spravuje interné smernice (ich prijímanie, evidenciu a správu),
- sprostredkováva komunikáciu medzi oddeleniami a príslušným manažérom,
- plní ďalšie administratívne a operatívne úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- príjemné pracovné prostredie v stabilnej spoločnosti
- možnosť kariérneho rastu
- zaujímavé sociálne benefity pre zamestnancov ako narodeninové voľno, jazykové vzdelávanie a teambuildingové aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Na pozíciu Asistentka vedenia spoločnostihľadáme kvalifikovaného kandidáta alebo kandidátku. Miesto výkonu práce bude stabilné a NEVYŽADUJE sa cestovanie. Vítaní sú kandidáti a kandidátky aj z iných krajov Slovenska.
Vopred ďakujeme za Váš záujem a zaslanie profesijného životopisu v slovenskom alebo českom jazyku. Kontaktovať budeme všetkých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.2.2019 (ostáva ešte 43 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je obchodno - výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, ekonomika, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Strojopis - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť a samostatnosť
- výborná znalosť slovenského jazyka slovom a písmom
- príjemné vystupovanie
- dobrý time manažment
- skúsenosti v oblasti administratívnej korešpondencie
- organizačné zručnosti a flexibilita
- diskrétnosť a profesionalita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť PRO Business Solutions s.r.o. ponúka spoluprácu pri personálnom poradenstve, a to najmä v oblasti hľadania nových zamestnancov na strane firemných klientov a ponuky nových pracovných príležitostí na strane nefiremných klientov. Okrem toho svojim firemných klientom poskytujeme podporu pri zisťovaní informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov prostredníctvom prieskumu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Adresa spoločnosti

PRO Business Solutions s.r.o.
Cukrová 14
811 08 Bratislava
http://www.probs.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Silvia Stránska
E-mail: poslať životopis
ID: 3532811   Dátum zverejnenia: 11.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   800 Eur brutto / mesačne + prémie