Asistentka

PRO Business Solutions s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • organizačne zabezpečuje pracovné stretnutia príslušného manažéra a s tým súvisiace aktivity - vedie pracovnú agendu manažéra
  • precízne pripravuje potrebné materiály na stretnutia a vypracováva zápisy
zo stretnutí,
  • zastrešuje spracovanie internej a externej korešpondencie,
  • kompletne spravuje interné smernice (ich prijímanie, evidenciu a správu),
  • sprostredkováva komunikáciu medzi oddeleniami a príslušným manažérom,
  • plní ďalšie administratívne a operatívne úlohy na základe pokynov priameho nadriadeného

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

700,-€ + prémie (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príjemné pracovné prostredie
  • možnosť odborného a kariérneho rastu
  • zaujímavé sociálne benefity pre zamestnancov (príspevok na dovolenku, kultúru, šport, regeneráciu, dioptrie, zubné náhrady, vitamíny, špeciálne lekárske vyšetrenia ... )

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujem za Váš záujem a zaslanie profesijného životopisu v slovenskom alebo českom jazyku. Kontaktovať budeme všetkých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované podmienky

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2019 (ostáva ešte 35 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je obchodno - výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • zodpovednosť a samostatnosť
  • výborná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom,
  • aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka -úroveň B2 - PODMIENKOU,
  • príjemné vystupovanie, taktné jednanie
  • dobrý time manažment
  • skúsenosti v oblasti administratívnej korešpondencie
  • organizačné zručnosti
  • časová flexibilita v prípade časovo náročnejších úloh

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť PRO Business Solutions s.r.o. vám ponúka spoluprácu pri personálnom poradenstve, sústreďujeme sa najmä na poskytovanie personálnych služieb. Pre firemných klientov už viac ako 4 roky úspešne nachádzame nových zamestnancov najmä formou headhuntingu a recruitmentu.
Vieme pre vás zastrešiť personálne služby od výberu zamestnancov až po zisťovanie informácií o ich názoroch, postojoch, či motivácii formou prieskumov.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou. Sme profesionáli a vážime si váš čas. Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
PRO Business Solutions - Vaše riešenia

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Adresa spoločnosti

PRO Business Solutions s.r.o.
Cukrová 14
811 08 Bratislava
http://www.probs.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Silvia Stránska
E-mail: poslať životopis
ID: 3480490   Dátum zverejnenia: 11.6.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   700,-€ + prémie (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)