Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Help Desk Supervízor /Teamleader
PRINTEC SLOVAKIA, spol. s r.o.
Miesto práce
Elektrárenská 4, Bratislava
Elektrárenská 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2018
01.04.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Interná komunikácia v rámci zvereného tímu
• Optimalizácia procesov (konfigurácie, helpdesk, opravy)
• Komunikácia s tretími stranami (externí spolupracovníci, subdodávatelia), reporting, kontrola fakturácie
• Aktívna účasť v procese zabezpečenia logistiky, prerozdelenia úloh s ohľadom na optimalizáciu nákladov
• Aktívna komunikácie s ostatnými oddeleniami, zabezpečenie informovanosti členov POS tímu o aktívnych projektov, prioritách spoločnosti
• Podpora ostatných oddelení spoločnosti (finančné oddelenie, oddelenie predaja)
• Komunikácia s externými zákazníkmi, riešenie požiadaviek na dennej báze
• Zodpovednosť za rollouty projektov (zabezpečenie všetkých potrebných zdrojov potrebných na zabezpečenie plynulého priebehu a dodržania tarmínov vo vzťahu k zákazníkovi, napr. HW zabezpečnie, zabezpečenie technickej podpory, dostatočná kapacita ľudských zdrojov)
• Interný reporting CS oddelenia (vo vzťahu k externým zákazníkom aj interným požiadavkam centrály, finančného oddelenia)
• Optimalizácia procesov (konfigurácie, helpdesk, opravy)
• Komunikácia s tretími stranami (externí spolupracovníci, subdodávatelia), reporting, kontrola fakturácie
• Aktívna účasť v procese zabezpečenia logistiky, prerozdelenia úloh s ohľadom na optimalizáciu nákladov
• Aktívna komunikácie s ostatnými oddeleniami, zabezpečenie informovanosti členov POS tímu o aktívnych projektov, prioritách spoločnosti
• Podpora ostatných oddelení spoločnosti (finančné oddelenie, oddelenie predaja)
• Komunikácia s externými zákazníkmi, riešenie požiadaviek na dennej báze
• Zodpovednosť za rollouty projektov (zabezpečenie všetkých potrebných zdrojov potrebných na zabezpečenie plynulého priebehu a dodržania tarmínov vo vzťahu k zákazníkovi, napr. HW zabezpečnie, zabezpečenie technickej podpory, dostatočná kapacita ľudských zdrojov)
• Interný reporting CS oddelenia (vo vzťahu k externým zákazníkom aj interným požiadavkam centrály, finančného oddelenia)
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky a predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením tímu
- schopnosť delegovať a stanovovať priority
- silný prozákaznícky prístup a orientácia na výsledky
- vynikajúce komunikačné zručnosti
- schopnosť delegovať a stanovovať priority
- silný prozákaznícky prístup a orientácia na výsledky
- vynikajúce komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vedúci dodávateľ zariadení pre elektronické platobné systémy - bankomatov, elektronických platobných terminálov, platobných a informačných kioskov. Sme dcérska spoločnosť nadnárodnej gréckej spoločnosti úspešne pôsobiacej na Slovensku od roku 1991.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3305749
Dátum zverejnenia: 8.2.2018
2018-02-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: PRINTEC SLOVAKIA, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou