Produktový manažér pre reklamácie a sťažnosti

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
  • základná mzda od 1 400 €, v závislosti od skúseností a znalosti, potom postupný nárast
  • mimoriadne odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu v Bratislave hľadáme spoľahlivého, tímového kolegu s logickým myslením a so zmyslom pre detail.

Čo od Vás budeme očakávať?
  • prijímanie a spracovávanie reklamácií a sťažností klientov banky
  • písomnú komunikáciu s klientom
  • zabezpečovať komunikáciu s orgánmi dohľadu, subjektami alternatívneho riešenia sporov, včasné plnenie a vybavovanie ich dožiadaní
  • starostlivosť o reklamačný proces banky
  • zabezpečovať pravidelný reporting pre manažment
  • aktívne spolupracovať s kolegami v rámci banky
  • navrhovať opatrenia a zlepšenia pre bankové procesy a produkty
  • podporovať predajnú sieť

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
  • príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív
  • interné zaškolenie a podpora pri odbornom a osobnostnom raste
  • mobilný telefón s výhodným paušálom aj na súkromné využitie
  • finančný príspevok na stravovanie
  • stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie až 30 € v závislosti od odpracovaných rokov
  • pravidelné teambuildingové, športové alebo kultúrne aktivity s kolegami

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite prosím Váš profesijný životopis cez portál profesia alebo prostredníctvom našej webovej stránky https://www.primabanka.sk/kariera/volne-pracovne-pozicie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonómia, bankovníctvo

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 2 roky praxe v bankovníctve, alebo v oblasti reklamácií
  • právne, alebo ekonomické vzdelanie
  • skúsenosť z bankového sektora veľkou výhodou
  • výbornú znalosť pravidiel Slovenského jazyka a obchodnej korešpondencie
  • analytické, logické a praktické myslenie
  • orientácia v produktoch bankového sektora výhodou
  • systematický prístup k práci a schopnosť orientovať sa v procesoch
  • zodpovednosť, samostatnosť a dôslednosť
  • zameranie na detail a výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 4509295  Dátum zverejnenia: 27.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac