Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista platobných služieb
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu na centrále v Žiline hľadáme spoľahlivého a tímovo orientovaného kolegu so zmyslom pre detail a systém. Po dôkladnom zaučení do zaujímavej oblasti bankovníctva budete ako referent platobných služieb realizovať, back-office aktivity súvisiace s činnosťami zameranými na platobné karty a platobný styk.
Čo od Vás budeme po zaškolení očakávať?
Čo od Vás budeme po zaškolení očakávať?
- zabezpečenie činností súvisiacich s back-office prevádzkou platobných kariet a platobného styku
- komplexné riešenie reklamácií transakcií na základe vnútrobankových pokynov, legislatívnej povinnosti banky a predpisov kartových spoločností MasterCard a VISA
- kontrolné činnosti dané legislatívou a predpismi kartových spoločností MasterCard a VISA
- evidenciu dát v príslušných vnútrobankových systémoch, vedenie dokumentácie s tým súvisiacej
- vyhotovovanie a zasielanie klientskej dokumentácie v súlade s vnútrobankovými pokynmi a legislatívnymi povinnosťami banky
- vysporiadanie vnútorných účtov
- support pobočkám za zverenú oblasť
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť byť úspešným v banke, ktorá v kľúčových oblastiach biznisu rastie 3x rýchlejšie ako zvyšok trhu
- príležitosť ďalšieho osobnostného rastu a získanie odbornosti v oblasti bankovníctva
- príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- trávenie času iba zmysluplnou prácou, ktorá ľudí baví a robí im radosť
- byť súčasťou spoločnosti, ktorá sa riadi hodnotami ako: jednoduchosť, zrozumiteľnosť, férovosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax min. 2 roky v oblasti bankovníctva výhodou
- znalosť anglického jazyka – stredná úroveň výhodou
- výborné administratívne zručnosti
- vytrvalosť, spoľahlivosť a presnosť
- analytické myslenie s vysokým zameraním na detail
- samostatnosť, ale aj schopnosť pracovať v tíme
- flexibilita, kreativita, zodpovednosť a dôslednosť
- systematičnosť a proaktivita
- počítačové znalosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
- Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
- Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
- Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
- Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
- Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 3357105
Dátum zverejnenia: 10.4.2018
2018-04-10
lokalita: okres Žilina Pozícia: Back office špecialista, Finančný analytik, Klientský pracovník, Pracovník platobného styku, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Prima banka Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou