Referent pre Oddelenie regionálneho rozvoja - expert pre cestovný ruch

Prešovský samosprávny kraj

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, podľa dohody čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacFunkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 6, stupeň podľa uznanej praxe. Hrubá mzda od 1.300,00 EUR.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zastrešenie témy cestovného ruchu po odbornej stránke,
  • príprava materiálov pre marketingové kampane a podujatia,
  • príprava podkladov na zasadnutia Zastupiteľstva PSK a Komisie regionálneho rozvoja a cestovného ruchu,
  • príprava a implementácia projektov v oblasti cestovného ruchu, kde konečným prijímateľom je Prešovský samosprávny kraj,
  • spolupráca s ústrednými orgánmi štátnej správy pri realizácii štátnej politiky cestovného ruchu v SR,
  • spolupráca s Krajskou organizáciou cestovného ruchu pri aktivitách súvisiacich s rozvojom cestovného ruchu,
  • spolupráca so socio-ekonomickými subjektmi pôsobiacimi na území VÚC,
  • plnenie úloh súvisiacich s ďalším dohodnutým druhom práce podľa pokynov vedúceho odboru,
  • konceptualizácia zámerov vyplývajúcich z platných stratégií a koncepcií do konkrétnych opatrení a projektov,
  • implementácia navrhovaných opatrení a projektov,
  • navrhovanie a príprava nových projektov,
  • tvorba  koncepčných, strategických, metodických a analytických materiálov na úrovni VÚC,
  • implementácia koncepcií regionálneho rozvoja a iných koncepcií, rozvojových stratégií a materiálov, vrátane pripomienkovania,
  • tvorba  metodiky pri identifikácii nových socioekonomických ukazovateľov v kontexte regionálneho rozvoja v kraji,
  • komunikácia s rezortnými strategicko-analytickými jednotkami na národnej úrovni.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov, Multisport karta
- bezplatné vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi.

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť spolu so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja na adrese podania:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
• Pozor prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Referent pre Oddelenie reg.rozvoja“ a to v termíne do 6.5.2024.

• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.

•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.

• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.psk.sk v časti Samospráva/Voľné pracovné miesta - Úrad PSK.

Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. štruktúrovaný profesijný životopis s fotkou a s presným popisom praxe (mesiac/rok od, do),
3. kópie všetkých všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a zverejnenej zápisnice v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5.pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.

Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.

Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.

Spôsob uskutočnenia výberového konania:
1. Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
2. Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

geografia, regionálna geografia, regionálny rozvoj, spoločenské vedy, humanitné vedy, ekonomika, podnikanie, obchod, manažment.

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne 3 roky odbornej praxe v oblasti cestovného ruchu - nie hotelierstvo,nie marketing

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 3 roky praxe v oblasti cestovného ruchu (zamestnanec s požadovanou praxou sa bude podieľať na Koncepcií cestovného ruchu v našom kraji)
  • Požadované vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti:
  • Microsoft Word – skúsený,
  • Microsoft Excel – skúsený,
  • Microsoft Outlook – skúsený,
  • Elektronické portály Úradu pre VO a systémy pre elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní – ISZÚ, elektronická platforma (EVO, EKS), iné systémy pre elektronickú komunikáciu vo VO (ERANET výhodou) – skúsený,
  • Internetové portály spravujúce verejne dostupné informácie potrebné pre prácu vo VO (OverSi, ORSR, ZRSR, FOAF, CKO ap.) – skúsený,
  • líderstvo,
  • komunikačné zručnosti a kultivované vystupovanie (písomné, ústne aj prezenčné), schopnosť nadväzovať kontakty,
  • ďalšie mäkké zručnosti ako empatia, počúvanie s porozumením, sebareflexia,
  • analytické zručnosti a kritické myslenie,
  • inovatívne myslenie a kreativita,
  • precíznosť,
  • silné organizačné zručnosti, plánovacie a koordinačné schopnosti, dobrý time-management,
  • schopnosť pracovať v tíme aj samostatne,
  • ochota učiť sa,
  • výhodou vodičský preukaz skupiny B,
  • výhodou znalosť anglického jazyka,
  • výhodou skúsenosti s organizovaním a koordináciou pracovných tímov.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Jakubiková
Tel.: +421517081146
E-mail: poslať životopis
ID: 4817350  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac