Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Špecialista
PREFIS a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1300€ v závislosti od seniority, vzdelania kandidáta a typu úväzku.
Od 1300€ v závislosti od seniority, vzdelania kandidáta a typu úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poznáš spoločnosť PREFIS? Už 21 rokov poskytujeme služby v oblasti vývoja, konfigurácie a podpory softvéru Wall Street Suite® a vyvíjame vlastné softvérové riešenie SUMMA. Našimi klientami sú veľké centrálne banky, ministerstvá financií, veľké korporácie a komerčné banky z európskych aj mimo európskych krajín.
Čo je ale dôležité je to, že sme stabilný a zohratý kolektív, ktorý potrebuje nového HR Špecialistu: proaktívneho a komunikatívneho človeka, ktorý nám bude pomáhať s hľadaním a adaptáciou nových kolegov, s personálnou agendou, employer brandingom a vyrieši všetko, čo sa bude týkať HR. Taktiež je tu veľký priestor na nové projekty a nápady, ktoré uvítame.
Čo bude v tvojich rukách:
- Organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti
- Inzerovanie voľných pracovných miest v printových a online médiách
- Práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- Testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov
- Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- Komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov
- Interná komunikácia so zamestnancami
- Vypracovávanie HR reportov
- Organizácia interných podujatí a tímbildingov
- Pomoc pri tvorbe a realizácii systému vzdelávania
- Zabezpečenie a zastrešenie adaptačného procesu
- Pomoc pri tvorbe a implementácia systému odmeňovania, zamestnaneckého sociálneho programu a systému benefitov
- Pravidelné zisťovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zamestnancov a dodávateľov služieb
Čo je ale dôležité je to, že sme stabilný a zohratý kolektív, ktorý potrebuje nového HR Špecialistu: proaktívneho a komunikatívneho človeka, ktorý nám bude pomáhať s hľadaním a adaptáciou nových kolegov, s personálnou agendou, employer brandingom a vyrieši všetko, čo sa bude týkať HR. Taktiež je tu veľký priestor na nové projekty a nápady, ktoré uvítame.
Čo bude v tvojich rukách:
- Organizácia náborov nových zamestnancov - selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných uchádzačov na rôzne pracovné pozície v spoločnosti
- Inzerovanie voľných pracovných miest v printových a online médiách
- Práca s databázou kandidátov, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov
- Testovanie kandidátov a prezentácia vybraných kandidátov
- Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- Komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami
- Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov
- Interná komunikácia so zamestnancami
- Vypracovávanie HR reportov
- Organizácia interných podujatí a tímbildingov
- Pomoc pri tvorbe a realizácii systému vzdelávania
- Zabezpečenie a zastrešenie adaptačného procesu
- Pomoc pri tvorbe a implementácia systému odmeňovania, zamestnaneckého sociálneho programu a systému benefitov
- Pravidelné zisťovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zamestnancov a dodávateľov služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas s občasnou možnosťou práce z domu
- Čerpanie času napr. na šport (namiesto 30 min na obed 1,5 hod na šport)
- 5 dní dovolenky nad zákonný rámec
- Občerstvenie na pracovisku vrátane čerstvého ovocia
- Firemné akcie
- Vzdelávanie zamestnancov – organizované spoločnosťou
- Možnosť odborného rastu – spolupráca so seniormi a vysokokvalifikovanými odborníkmi
- Rodinná atmosféra menšej firmy, minimum procesov
- Čerpanie času napr. na šport (namiesto 30 min na obed 1,5 hod na šport)
- 5 dní dovolenky nad zákonný rámec
- Občerstvenie na pracovisku vrátane čerstvého ovocia
- Firemné akcie
- Vzdelávanie zamestnancov – organizované spoločnosťou
- Možnosť odborného rastu – spolupráca so seniormi a vysokokvalifikovanými odborníkmi
- Rodinná atmosféra menšej firmy, minimum procesov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 1 rok skúseností v oblasti ľudských zdrojov
- Skúsenosti s rôznymi spôsobmi vyhľadávania kandidátov
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Vynikajúce organizačné a vzťahové zručnosti
- Proaktivita - schopnosť a chuť nachádzať priestor na vylepšenia
- Skúsenosti s rôznymi spôsobmi vyhľadávania kandidátov
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Vynikajúce organizačné a vzťahové zručnosti
- Proaktivita - schopnosť a chuť nachádzať priestor na vylepšenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PREFIS, a. s. sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti vývoja, konfigurácie, užívateľskej a technickej podpory softvéru Wallstreet Suite®. Wallstreet Suite® je riešenie určené pre oblasti Treasury, Cash & Liquidity a Risk management.
Ako „Expert certified Partner“ celosvetovo pôsobiacej spoločnosti Wallstreet Systems sa spoločnosť podieľa na projektoch implementácie a podpory softvéru Wallstreet Suite® pre klientov primárne v rámci celej Európy. Našimi klientami sú najmä centrálne banky, ministerstvá financií, veľké korporácie a komerčné banky z európskych krajín a regiónu.
PREFIS, a. s. bola založená v roku 1996 a sídli v Bratislave. Spoločnosť je spoľahlivým a flexibilným partnerom, ktorý detailne a komplexne pozná svojich zákazníkov, ich business, procesy a činnosti, technológie, ľudí, špecifické vlastnosti a potreby a je schopná navrhnúť a poskytnúť optimálne riešenie a služby oblasti Treasury, Cash & Liquidity a Risk managementu.
Informácie o spoločnosti nájdete na:
www.prefis.com
Ako „Expert certified Partner“ celosvetovo pôsobiacej spoločnosti Wallstreet Systems sa spoločnosť podieľa na projektoch implementácie a podpory softvéru Wallstreet Suite® pre klientov primárne v rámci celej Európy. Našimi klientami sú najmä centrálne banky, ministerstvá financií, veľké korporácie a komerčné banky z európskych krajín a regiónu.
PREFIS, a. s. bola založená v roku 1996 a sídli v Bratislave. Spoločnosť je spoľahlivým a flexibilným partnerom, ktorý detailne a komplexne pozná svojich zákazníkov, ich business, procesy a činnosti, technológie, ľudí, špecifické vlastnosti a potreby a je schopná navrhnúť a poskytnúť optimálne riešenie a služby oblasti Treasury, Cash & Liquidity a Risk managementu.
Informácie o spoločnosti nájdete na:
www.prefis.com
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3562828
Dátum zverejnenia: 18.12.2018
2018-12-18
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: PREFIS a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1300€ v závislosti od seniority, vzdelania kandidáta a typu úväzku.