Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor imigračnej agendy
Prachuap Khiri Khan s.r.o.
Miesto práce
Seberíniho, Bratislava
Seberíniho, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiac
Od 1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho menšieho no rozrastajúceho sa tímu nám chýba Administrátor imigračnej agendy pripravený/á komunikovať a riešiť nasledovnú agendu:
Na pracovnej pozícii budeš zodpovený/á za:
- podporu tímu pri príprave dokumentov pre zamestnancov z tretích krajín za účelom udelenia víz
- komuníkáciu s kolegami v zahraničí ako aj s klientami na území SR
- sledovanie rôznych termínov (na veľvyslanectve, úrade práce, cudzineckej polícii)
- prípravu podkladov pre podanie žiadosti o prechodný pobyt pre zahraničných zamestnancov
- evidenciu a aktualizáciu dokumentov v internom systéme (evidencia a aktualizácia cca 100 zahraničných zamestnancov)
- príležitostnú agendu mimo kancelárie typu vyzdvihnúť/ odviezť osobu na stanicu či ku klientovi, administratíva v teréne (úrady, cudzinecká polícia, ambasády, notár)
.
Zamestnanecké výhody, benefity
+ príjemné pracovné prostredie s kanceláriou v Ružinove
+ rýchlorastúca firma s medzinárodným presahom (požiadavka na znalosť Aj)
+ priestor rásť a osvojiť si veľa praktických skúseností
+ milý a príjemný kolektív
+ rôznorodá agenda a pracovná náplň bez stereotypu
Informácie o výberovom konaní
Vodičský preukaz veľkou výhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, manažment, obchod,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Táto pozícia je vhodná pre jednotlivca, ktorý disponuje týmito predpokladmi a zručnosťami:
- orientácia na detail
- time management
- riešenie nových nepredvídaných situácií
- dôslednosť
- spoľahlivosť
- iniciatívnosť
- pozitívne myslenie a zdravý sedliacky rozum
- tímový hráč
- vnútorná stabilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Rýchlorastúca spoločnosť s medzinárodným presahom a materskou spoločnosťou v Ázii založenou v roku 2012. Na Slovensku je spoločnosť etablovaná od roku 2021. Našou expertízou je poradenstvo v oblasti zakladania a riadenia denných spa centier a prevádzok zameraných na thajské masáže a thajskú kuchyňu po celom Slovensku ako aj v regióne strednej Európy. Poskytujeme služby v procesoch personálneho poradenstva pri obsadzovaní prevádzok pre našich klientov skúsenými terapeutmi a kuchármi zo zahraničia. Našou hlavnou činnosťou sú predovšetkým služby spojené s administratívnou a právnou podporou zamestnávania cudzincov na území Slovenskej republiky.
ID: 5096318
Dátum zverejnenia: 10.6.2025
2025-06-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Prachuap Khiri Khan s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac