Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa
PPA CONTROLL, a.s.
Miesto práce
Vajnorská, Bratislava
Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 380 EUR/mesiac1200€/brutto + 15% variabilná mesačná zložka. Finálna výška mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností kandidáta.
1 200 - 1 380 EUR/mesiac1200€/brutto + 15% variabilná mesačná zložka. Finálna výška mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozmýšľala si nad pozíciou asistentky riaditeľa? Ak ťa baví administratíva a máš zmysel pre detail a organizáciu, máme pre teba ponuku práce!
Čo budeš ako asistentka riaditeľa robiť?
+ Komunikovať: Zvládneš každý email a telefonát s úsmevom a profesionalitou.
+ Administratívne úlohy: Nebojíš sa žiadnej úlohy, či už ide o evidenciu dokumentov, dochádzky alebo iné administratívne činnosti.
+ Zahraničné cesty: Budeš mať na starosti rezervácie a zabezpečenie služobných ciest a to na území SR, ale aj v zahraničí.
+ Spolupráca s HR a inými oddeleniami: Budeš spolupracovať s HR oddelením, zabezpečovať administratívnu časť dochádzky zamestnancov, spolupracovať s pracovnou zdravotnou službou.
Čo požadujeme:
+ Komunikačné zručnosti: Zrozumiteľná a priateľská komunikácia je základ.
+ Jazykové zručnosti: Komunikácia v angličtine v písomnej aj ústnej forme ti nerobí žiadny problém.
+ Samostatnosť: Dokážeš riešiť úlohy samostatne.
+ Spoľahlivosť: Pridelené úlohy riešiš zodpovedne a vieme sa na teba spoľahnúť.
+ Dôslednosť: Potrpíš si na detaily.
Čo Ti ponúkame:
+ Podporu: Do všetkých procesov Ťa radi zaučíme.
+ Kariérny rast: Tvoj rast a rozvoj sú pre nás dôležité. U nás nájdeš veľa príležitostí na kariérny posun.
+ Tím: Pracujeme ako rodina. Pomáhame si a trávime spolu čas aj mimo officu.
+ Benefity: Okrem zaujímavého platu ti ponúkame aj široké spektrum benefitov.
Pokiaľ ťa táto pracovná ponuka zaujala, budeme radi, ak nám pošleš svoj životopis.
Čo budeš ako asistentka riaditeľa robiť?
+ Komunikovať: Zvládneš každý email a telefonát s úsmevom a profesionalitou.
+ Administratívne úlohy: Nebojíš sa žiadnej úlohy, či už ide o evidenciu dokumentov, dochádzky alebo iné administratívne činnosti.
+ Zahraničné cesty: Budeš mať na starosti rezervácie a zabezpečenie služobných ciest a to na území SR, ale aj v zahraničí.
+ Spolupráca s HR a inými oddeleniami: Budeš spolupracovať s HR oddelením, zabezpečovať administratívnu časť dochádzky zamestnancov, spolupracovať s pracovnou zdravotnou službou.
Čo požadujeme:
+ Komunikačné zručnosti: Zrozumiteľná a priateľská komunikácia je základ.
+ Jazykové zručnosti: Komunikácia v angličtine v písomnej aj ústnej forme ti nerobí žiadny problém.
+ Samostatnosť: Dokážeš riešiť úlohy samostatne.
+ Spoľahlivosť: Pridelené úlohy riešiš zodpovedne a vieme sa na teba spoľahnúť.
+ Dôslednosť: Potrpíš si na detaily.
Čo Ti ponúkame:
+ Podporu: Do všetkých procesov Ťa radi zaučíme.
+ Kariérny rast: Tvoj rast a rozvoj sú pre nás dôležité. U nás nájdeš veľa príležitostí na kariérny posun.
+ Tím: Pracujeme ako rodina. Pomáhame si a trávime spolu čas aj mimo officu.
+ Benefity: Okrem zaujímavého platu ti ponúkame aj široké spektrum benefitov.
Pokiaľ ťa táto pracovná ponuka zaujala, budeme radi, ak nám pošleš svoj životopis.
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou,
príspevok na stravné v hodnote 7,8€/ deň,
príspevok na dopravu,
príspevok na DDS,
flexibilný pracovný čas,
deň zdravia, športový deň,
deň voľna navyše pri svadbe,
príspevok pri narodení dieťaťa,
deň voľna pre rodičov prváčikov v 1. deň školského roka,
karta MULTISPORT,
podniková chata v Štrbe,
jazykové vzdelávanie,
odborné vzdelávanie a mnohé iné
príspevok na stravné v hodnote 7,8€/ deň,
príspevok na dopravu,
príspevok na DDS,
flexibilný pracovný čas,
deň zdravia, športový deň,
deň voľna navyše pri svadbe,
príspevok pri narodení dieťaťa,
deň voľna pre rodičov prváčikov v 1. deň školského roka,
karta MULTISPORT,
podniková chata v Štrbe,
jazykové vzdelávanie,
odborné vzdelávanie a mnohé iné
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
QI - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
QI - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na sekretariáte riaditeľa je vítaná
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Holding PPA CONTROLL a.s, je líder v SR v oblasti elektrosystémov a automatizovaných systémov kontroly a riadenia. Partner v poskytovaní komplexných služieb pre zákazníka v oblasti predaja energetických komodít a outsourcingových služieb.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4496647
Dátum zverejnenia: 2.1.2024
2024-01-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PPA CONTROLL, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac