Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Office manager - Maďarsko
PPA CONTROLL, a.s.
Miesto práce
Göd, Maďarsko
Göd, Maďarsko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 950 EUR/mesiaczákladná mzda od 950€ + 15% mesačná variabilná zložka + polročné odmeny vo forme 13., 14. platu + stravné (diéty 39€/deň) podľa zákona o cestovných náhradách pri zahraničných pracovných cestách
Od 950 EUR/mesiaczákladná mzda od 950€ + 15% mesačná variabilná zložka + polročné odmeny vo forme 13., 14. platu + stravné (diéty 39€/deň) podľa zákona o cestovných náhradách pri zahraničných pracovných cestách
Informácie o pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zamestnanec:
• Vykonáva komplexnú administratívnu podporu práce strediska
• Komunikuje telefonicky a emailovo so zamestnancami a zákazníkmi
• Prijíma, eviduje a triedi internú a externú poštu
• Zabezpečuje program a rezervácie služobných ciest
• Vybavuje drobný nákup podľa potrieb zákazky
• Eviduje, spracováva a pripravuje
o pracovné výkazy
o mesačnú dochádzku
o fakturačné protokoly
o podklady na mzdy – výpočet diét, cestovných náhrad
o podklady na vyhodnotenie odvedenej práce
• Vykonáva ďalšie operatívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
Podmienkou je maďarský jazyk na komunikatívnej úrovni, znalosť anglického jazyka je výhodou.
Požadujeme príjemné vystupovanie a komunikatívnosť.
PRACOVNÁ POZÍCIA VYŽADUJE CESTOVANIE DO ZAHRANIČIA.
Výška stravného sa určuje podľa Zákona č. 283/2002 o cestovných náhradách. (39€/deň)
Počas pobytu v zahraničí spoločnosť hradí náklady za ubytovanie a dopravu do miesta výkonu práce.
Týždňové turnusy
(odchod z miesta bydliska v SR v pondelok, príchod domov do SR v piatok, víkend voľný).
• Vykonáva komplexnú administratívnu podporu práce strediska
• Komunikuje telefonicky a emailovo so zamestnancami a zákazníkmi
• Prijíma, eviduje a triedi internú a externú poštu
• Zabezpečuje program a rezervácie služobných ciest
• Vybavuje drobný nákup podľa potrieb zákazky
• Eviduje, spracováva a pripravuje
o pracovné výkazy
o mesačnú dochádzku
o fakturačné protokoly
o podklady na mzdy – výpočet diét, cestovných náhrad
o podklady na vyhodnotenie odvedenej práce
• Vykonáva ďalšie operatívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
Podmienkou je maďarský jazyk na komunikatívnej úrovni, znalosť anglického jazyka je výhodou.
Požadujeme príjemné vystupovanie a komunikatívnosť.
PRACOVNÁ POZÍCIA VYŽADUJE CESTOVANIE DO ZAHRANIČIA.
Výška stravného sa určuje podľa Zákona č. 283/2002 o cestovných náhradách. (39€/deň)
Počas pobytu v zahraničí spoločnosť hradí náklady za ubytovanie a dopravu do miesta výkonu práce.
Týždňové turnusy
(odchod z miesta bydliska v SR v pondelok, príchod domov do SR v piatok, víkend voľný).
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomického smeru
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Práca s počítačom - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Práca s počítačom - Základy
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
Koho hľadáme
Zodpovedného a spoľahlivého kolegu/kolegyňu, zanieteného a schopného pracovať samostatne, ochotného učiť sa, schopného vhodne komunikovať s internými aj externými partnermi a úspešne zvládať pridelené úlohy.
Čo ponúkame
Možnosť spolupracovať na mnohých, často jedinečných projektoch.
Kvalitné školenia a vzdelávacie programy.
Širokú škálu benefitov, ktorými podporujeme rovnováhu medzi prácou a relaxom.
Na uverejnenú pozíciu uvádzame základnú zložku mzdy. Pri každom kandidátovi zvažujeme vzdelanie, odbornú kvalifikáciu, dĺžku praxe, ktoré ovplyvnia finálnu výšku mzdy, prípadne našu ponuku inej pozície.
Inzerujúca spoločnosť
Adresa spoločnosti
ID: 4486980
Dátum zverejnenia: 9.3.2023
2023-03-09
lokalita: Göd Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Referent, Sekretárka Spoločnosť: PPA CONTROLL, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac