Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Kontenťák/Kontenťáčka v internetovom obchode
Posuvné brány s. r. o.
Miesto práce
BranyPosuvne.sk - Posuvné brány s.r.o., Ľudmily Podjavorinskej, Nové Mesto nad Váhom, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
BranyPosuvne.sk - Posuvné brány s.r.o., Ľudmily Podjavorinskej, Nové Mesto nad Váhom, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac
Od 1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako spoločnosť Posuvné brány s.r.o. už 10 rokov prevádzkujeme internetový obchod www.BranyPosuvne.sk a naším poslaním je poradenstvo a predaj (nielen) komponentov a pohonov na výrobu brán. Sme firma s priateľským duchom a kolektívom približne 10 ľudí, ktorá postupne každý rok rastie.
V portfóliu máme vyše 5000 produktov a ich počet kontinuálne rastie. Sortiment pozostáva primárne z DIY polotovarov, komponentov a pohonov na výrobu brán, plotov a príbuzných konštrukcií. Na organizáciu práce používame Freelo, máme radi cloudové dokumenty a na grafické úpravy používame Photoshop.
Náplňou Tvojej práce budú rozmanité činnosti.
Hlavne by to bolo pridávanie a upravovanie produktov na e-shop, nielen mechanické, ale aj kreatívne, čiže by bolo potrebné trefne vymyslieť názvy produktov, kódy a jednotlivé popisy, t. j. krátky popis na úrovni kategórie, sumárny popis, detailný popis, záhlavie prehliadača, meta description a pod., s ohľadom na optimalizáciu textu pre vyhľadávače, ale zároveň s pridanou hodnotou pre návštevníka – zákazníka. Samozrejmosťou by mala byť schopnosť používať WYSIWYG editor nielen na úrovni grafickej, ale aj na úrovni zdrojového kódu, čiže by si mal/mala mať predstavu aspoň o základnom HTML a CSS (ak nevieš, svet nespadne, dá sa naučiť v praxi, stačí ochota a kapacita učiť sa). Náš sortiment prevažne funguje tak, že viacero produktov tvorí celok, čiže jednotlivé produkty musia byť na seba prelinkované.
Zadanie nebude nutne vo forme konkrétnych produktov, ale môže byť aj vo forme celej kategórie/segmentu/sektoru, kde bude treba z množstva produktov vytypovať najvhodnejšie, s ktorými začať. Jednak na úrovni komunikácie s dodávateľom a jednak na základe analýzy ostatných predajcov. Je nutné mať schopnosť pochopiť pokročilejšie technologické zariadenia, ekosystémy v rôznych značkách pohonov a pod. a tieto znalosti odovzdať ďalej v zjednodušenej forme pútavým písaným prejavom.
Do obsahu internetovej stránky okrem textu logicky patria grafické podklady – produktové fotografie, realistické fotky a fotky použitia. Samozrejme aj nákresy, schémy a vizualizácie použitia. Nie je podmienkou schopnosť profesionálne fotiť, ale schopnosť rozpoznať pekné a nepekné fotografie. Samozrejme schopnosť tieto podklady zohnať, či už od dodávateľa, alebo zabezpečením nafotenia od fotografa.
Úspešným predpokladom pre minimalizáciu frustrácie návštevníka – zákazníka je orientácia v štruktúre stránky a aktuálne informácie. Tvojou ďalšou náplňou bude teda tvorba stromu kategórií a úpravy tohto stromu – odstraňovanie nelogických štruktúr. Takisto revidovanie produktov, aktualizovanie informácií, dopĺňanie textov a pod. V tejto aktivite je dôležitá komunikácia s kolegami pre získanie spätnej väzby.
Je skvelé, keď sa o nových veciach môže dozvedieť aj komunita zákazníkov a samozrejme aj širšie publikum, čiže Tvojou ďalšou náplňou bude pridávanie príspevkov na náš Facebook a Instagram – hodí sa schopnosť udrieť klinec po hlavičke a trefne odpovedať na komentáre, tiež vytvárať drobné reels. Ďalej to bude komunikácia s agentúrou, ktorá rieši PPC reklamy aj reklamy na týchto platformách, spravidla na úrovni, čo chceme inzerovať, a písanie korpusu reklám.
Požiadavky na Teba by mohli byť:
• Technické aj marketingové myslenie
• Schopnosť rozpoznať kvalitu textu a vizuálnej stránky veci a takýto obsah aj vyprodukovať
• Organizácia seba aj iných, napr. subdodávateľsky cez jaspravim.sk
• Schopnosť vypichnúť kľúčové vlastnosti a zhrnúť zložitejšiu tému na krátky obsah
• Rozumieť internetu, internetovej reklame, sociálnym sieťam, psychológii návštevníka – zákazníka
• Zvládať nejaký grafický program, napr. Photoshop, alebo aspoň ochota sa naučiť základy
• Vedieť odfotiť produkt na prijateľnej úrovni
Pracujeme v NMnV na Podjavorinskej 1614/1 v areáli PEVIZ (od svetelnej na Moravské Lieskové medzi pumpou Benzinol a plynármi). Pracujeme v čase 7:30 – 16:00 s polhodinovou pauzou na obed. Vzhľadom na charakter práce sme otvorení aj flexibilnejšiemu nastaveniu a do úvahy pripadá aj možnosť príležitostného home officeu.
Po nástupe do práce sa neočakáva, že budeš hneď všetko vedieť, dostaneš priestor na zorientovanie sa v našom prostredí. Kolegovia Ti budú pomáhať, samozrejme sa očakáva ochota absorbovať informácie.
V portfóliu máme vyše 5000 produktov a ich počet kontinuálne rastie. Sortiment pozostáva primárne z DIY polotovarov, komponentov a pohonov na výrobu brán, plotov a príbuzných konštrukcií. Na organizáciu práce používame Freelo, máme radi cloudové dokumenty a na grafické úpravy používame Photoshop.
Náplňou Tvojej práce budú rozmanité činnosti.
Hlavne by to bolo pridávanie a upravovanie produktov na e-shop, nielen mechanické, ale aj kreatívne, čiže by bolo potrebné trefne vymyslieť názvy produktov, kódy a jednotlivé popisy, t. j. krátky popis na úrovni kategórie, sumárny popis, detailný popis, záhlavie prehliadača, meta description a pod., s ohľadom na optimalizáciu textu pre vyhľadávače, ale zároveň s pridanou hodnotou pre návštevníka – zákazníka. Samozrejmosťou by mala byť schopnosť používať WYSIWYG editor nielen na úrovni grafickej, ale aj na úrovni zdrojového kódu, čiže by si mal/mala mať predstavu aspoň o základnom HTML a CSS (ak nevieš, svet nespadne, dá sa naučiť v praxi, stačí ochota a kapacita učiť sa). Náš sortiment prevažne funguje tak, že viacero produktov tvorí celok, čiže jednotlivé produkty musia byť na seba prelinkované.
Zadanie nebude nutne vo forme konkrétnych produktov, ale môže byť aj vo forme celej kategórie/segmentu/sektoru, kde bude treba z množstva produktov vytypovať najvhodnejšie, s ktorými začať. Jednak na úrovni komunikácie s dodávateľom a jednak na základe analýzy ostatných predajcov. Je nutné mať schopnosť pochopiť pokročilejšie technologické zariadenia, ekosystémy v rôznych značkách pohonov a pod. a tieto znalosti odovzdať ďalej v zjednodušenej forme pútavým písaným prejavom.
Do obsahu internetovej stránky okrem textu logicky patria grafické podklady – produktové fotografie, realistické fotky a fotky použitia. Samozrejme aj nákresy, schémy a vizualizácie použitia. Nie je podmienkou schopnosť profesionálne fotiť, ale schopnosť rozpoznať pekné a nepekné fotografie. Samozrejme schopnosť tieto podklady zohnať, či už od dodávateľa, alebo zabezpečením nafotenia od fotografa.
Úspešným predpokladom pre minimalizáciu frustrácie návštevníka – zákazníka je orientácia v štruktúre stránky a aktuálne informácie. Tvojou ďalšou náplňou bude teda tvorba stromu kategórií a úpravy tohto stromu – odstraňovanie nelogických štruktúr. Takisto revidovanie produktov, aktualizovanie informácií, dopĺňanie textov a pod. V tejto aktivite je dôležitá komunikácia s kolegami pre získanie spätnej väzby.
Je skvelé, keď sa o nových veciach môže dozvedieť aj komunita zákazníkov a samozrejme aj širšie publikum, čiže Tvojou ďalšou náplňou bude pridávanie príspevkov na náš Facebook a Instagram – hodí sa schopnosť udrieť klinec po hlavičke a trefne odpovedať na komentáre, tiež vytvárať drobné reels. Ďalej to bude komunikácia s agentúrou, ktorá rieši PPC reklamy aj reklamy na týchto platformách, spravidla na úrovni, čo chceme inzerovať, a písanie korpusu reklám.
Požiadavky na Teba by mohli byť:
• Technické aj marketingové myslenie
• Schopnosť rozpoznať kvalitu textu a vizuálnej stránky veci a takýto obsah aj vyprodukovať
• Organizácia seba aj iných, napr. subdodávateľsky cez jaspravim.sk
• Schopnosť vypichnúť kľúčové vlastnosti a zhrnúť zložitejšiu tému na krátky obsah
• Rozumieť internetu, internetovej reklame, sociálnym sieťam, psychológii návštevníka – zákazníka
• Zvládať nejaký grafický program, napr. Photoshop, alebo aspoň ochota sa naučiť základy
• Vedieť odfotiť produkt na prijateľnej úrovni
Pracujeme v NMnV na Podjavorinskej 1614/1 v areáli PEVIZ (od svetelnej na Moravské Lieskové medzi pumpou Benzinol a plynármi). Pracujeme v čase 7:30 – 16:00 s polhodinovou pauzou na obed. Vzhľadom na charakter práce sme otvorení aj flexibilnejšiemu nastaveniu a do úvahy pripadá aj možnosť príležitostného home officeu.
Po nástupe do práce sa neočakáva, že budeš hneď všetko vedieť, dostaneš priestor na zorientovanie sa v našom prostredí. Kolegovia Ti budú pomáhať, samozrejme sa očakáva ochota absorbovať informácie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Posuvné brány s.r.o. je dynamická spoločnosť zameraná na internetový predaj komponentov pre brány, hlavne pre ľudí, ktorí si chcú samonosné a koľajové brány postaviť svojpomocne alebo brány vyrábajú pre ďalších ľudí. Zákazníkom sa dodávajú komponenty potrebné na stavbu brány spoločne aj s návodmi, aby si mohli s minimálnymi znalosťami bránu zostaviť a inštalovať svojpomocne. Spoločnosť taktiež poskytuje technickú podporu v prípade nečakaných problémov. Pre zoznámenie sa so sortimentom spoločnosti, kliknite na www.BranyPosuvne.sk.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4778550
Dátum zverejnenia: 7.3.2024
2024-03-07
lokalita: Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Administrátor internetového obchodu, E-commerce specialist, Marketingový pracovník, Marketingový špecialista Spoločnosť: Posuvné brány s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac