Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ahoj - Obchodný manažér
Ahoj je nové shoppingovanie
Ahoj je značka od spoločnosti Amico Finance a. s., založená v roku 2018 ako dcérska spoločnosť Poštovej banky s povolením poskytovať spotrebiteľské úvery od Národnej banky Slovenska.
Vytvorili ju ľudia, ktorí zmenili spôsob nakupovania a priniesli zákazníkom možnosť nakupovať teraz a splácať postupne. Dnes vytvárame priestor pre plynulý zážitok z nakupovania a uzatvárame nové partnerstvá. Hľadáme skvelých ľudí, ktorí chcú využiť svoj talent na dosiahnutie spoločného úspechu. Aktuálne vytvárame obchodný tím, ktorý má misiu vytvoriť z Ahoj – najľahšie platobné metódy.
Čo ťa čaká?
Budeš pri začiatku niečoho úplne nového, čo otvára nové možnosti našim e-commerce partnerom a ich zákazníkom. Budeš súčasťou nového obchodného tímu, ktorý má zrýchliť naše podnikanie a prostredníctvom spolupráce s našimi obchodnými partnermi rozširovať naše platobné metódy v e-commerce prostredí. Chceme získať nové partnerstvá, aby sme upevnili náš trhový podiel a boli súčasťou úspešného príbehu.
Tvoje úlohy môžu byť:
•budovanie a realizovanie spoločne dohodnutých obchodných plánov s e-commerce partnermi alebo obchodníkmi s cieľom podporiť vzájomný rast a úspech
•aktívne vytváranie a vyhľadávanie nových partnerstiev alebo obchodných príležitostí, postavené na kvalifikovaných leadoch
•manažovanie celého salesového cyklu – od leadu až po uzatvorenie partnerstva
•vytváranie predajných podkladov, prezentácií, prostredníctvom email kampaní, priamych oslovení potenciálnych obchodných partnerov
•systematické trackovanie obchodnej konverzácie s cieľom úspešne konvertovať leady na spoluprácu
•uzatváranie obchodných partnerstiev a pomoc e-commerce obchodníkom s úspešným onboardingom
•úzka spolupráca s internými tímami v spoločnosti Ahoj s cieľom podporiť obchodné aktivity
Vnímaš sa, že si:
•ambiciózny človek so snahou budovať nový biznis, osoba s myslením typu „môžem“
•zameraný na rast a hľadajúci premenu výziev na príležitosti, užívaš si prácu v teame, si vedený a máš záujem učiť sa nové veci a rozvíjať zručnosti
•si pozorný k detailom a zručný v riadení času
•chápeš, že zákazník je jadrom všetkého, čo robíme; ich spokojnosť a úspech je našim kľúčovým poslaním
Očakávame od Teba
3 – 5 rokov seniorných relevantných skúseností s predajom v oblasti e-commerce a jemu príslušných alebo podobných služieb (prednostne skúsenosť s predajom platobných brán, POS terminálov, zľavových portálov, a iných elektronických, alebo digitálnych služieb)
SŠ alebo VŠ vzdelanie
Dobré prezentačné a komunikačné schopnosti – schopnosť predať produkt B2B zákazníkovi
Tvoja osobnosť, motivácia a súťaživý duch sú najdôležitejšie. Ak máš mentalitu víťaza, túžbu učiť sa nové veci, aby si získal skvelého zákazníka, a skúsenosti s partnermi, radi by sme sa s Tebou porozprávali.
Benefity
•samotná náplň práce podieľať na rozvoji nových služieb pre e-commerce na slovenskom trhu
•pohyblivý pracovný čas
•SKIPASS a Aquapass za zvýhodnenú cenu
•Bankové produkty skupiny 365.bank zadarmo
•Multisport karta
•Množstvo iných výhod vďaka členstvu v skupine 365.bank
Informácie o výberovom konaní
Tvoja prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis / motivačný list /odpoveď na otázku /ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na Tvoj LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.
Budeme radi, ak sa o Tebe dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis/profil. Všetkým ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov, či sme pre vás našli zaujímavú pozíciu u nás.
Už teraz sa tešíme na rozhovor!