Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci správy registratúry - PB servis, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Platové podmienky
1 500 EUR/mesiac
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.
Chcete pracovať pre banku, ktorá zapája svojich zamestnancov do zaujímavých projektov a dáva im možnosť meniť zaužívané veci?
Ak je pre Vás dôležité pri výbere nového zamestnania aj to, pre koho budete pracovať a aspoň trošku sa priblížiť dianiu „vo vnútri“, máme pre Vás dávku informácii, ktoré Vám pomôžu vytvoriť si obraz :)
Vo videu a v záložke "O nás" sa dozviete viac aj o tom, ako to u nás žije → https://www.profesia.sk/praca/postova-banka/C10376
A teraz už môžeme prejsť k samotnej práci.
Čomu sa budete venovať na tejto pozícií?
Do nášho tímu dcérskej spoločnosti Poštovej banky - PB Servis, a.s. hľadáme nového Vedúceho správy registratúry. Budete nadriadeným 6 ľuďom a okrem personálnych záležitostí bude Vašou zodpovednosťou:
Dôležitou súčasťou Vašej práce bude komunikácia s klientom – teda s niektorou poverenou osobou za banku alebo dcérske spoločnosti. Komunikácia sa môže týkať rôznych vecí - od riešenia problémov pri spracovaní a vyhľadávaní záznamov, nastavovaní nových procesov, upozorňovaní na nedodržiavanie postupov, prípadne informovania o rôznych obmedzeniach prevádzky. Veľkú časť práce Vám tiež zaberie práca s evidenciami, ako je napríklad Prírastková kniha.
Vaše pracovisko bude na dvoch miestach, a to v Bratislave na centrále spoločnosti a v Trenčíne, kde sa nachádza registratúrne stredisko. Preto počítajte aj s cestovaním medzi týmito mestami.
Čo pre túto prácu potrebujete?
Podmienkou je:
• úplné stredoškolské vzdelanie a najmenej 5 rokov praxe v oblasti správy registratúry
alebo
• úplné vysokoškolské vzdelanie v študijnom odbore archívnictvo/pomocné historické vedy a prax v tejto oblasti výhodou
• aspoň 2-ročná skúsenosť s vedením tímu
• vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič
• PC zručnosti - MS Office - pokročilý
Čo Vám my ponúkame?
• Flexibilný pracovný čas
• Zvýhodnené bankové, investičné a poistné produkty
• Dni voľna navyše okrem klasickej dovolenky
• Ak máte známeho, ktorému odporučíte pracovné miesto u nás v Poštovej banke, budete odmenený - podporujeme interný refferal systém
Vybrali sme sem pre Vás tie, ktoré sú zamestnancami najviac oceňované. No máme pre Vás pripravené mnohé ďalšie, o ktorých Vám radi povieme pri osobnom pohovore alebo spoločnom telefonáte.
Ďalšie informácie o práci
Sídlime v krásnom prostredí pri Dunaji v River Parku na Dvořákovom nábreží. Vaše pracovisko bude na dvoch miestach, a to v Bratislave na centrále spoločnosti a v Trenčíne, kde sa nachádza registratúrne stredisko. Preto počítajte aj s cestovaním medzi týmito mestami.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme.
Platové podmienky sú od 1500 eur/mesačne.
Práca je na plný úväzok s 3-mesačnou skúšobnou dobou.
Informácie o výberovom konaní
Vaša prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis a motivačný list, ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na Váš LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.
Budeme radi, ak sa o Vás dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis/profil. Všetkým Vám - ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov.
Tešíme sa na Vás a skoro Vás budeme kontaktovať.
Ak je pre Vás dôležité pri výbere nového zamestnania aj to, pre koho budete pracovať a aspoň trošku sa priblížiť dianiu „vo vnútri“, máme pre Vás dávku informácii, ktoré Vám pomôžu vytvoriť si obraz :)
Vo videu a v záložke "O nás" sa dozviete viac aj o tom, ako to u nás žije → https://www.profesia.sk/praca/postova-banka/C10376
A teraz už môžeme prejsť k samotnej práci.
Čomu sa budete venovať na tejto pozícií?
Do nášho tímu dcérskej spoločnosti Poštovej banky - PB Servis, a.s. hľadáme nového Vedúceho správy registratúry. Budete nadriadeným 6 ľuďom a okrem personálnych záležitostí bude Vašou zodpovednosťou:
- správne uchovávanie registratúrnych záznamov a ich odborné spracovávanie
- zhromažďovanie, využívanie a taktiež vyraďovanie a skartácia registratúrnych záznamov
- spolupráca so štátnymi orgánmi na úseku archívnictva a registratúr
- poskytovanie konzultácií, metodiky a poradenstva v oblasti správy registratúry pre zamestnancov spoločnosti a zamestnancov klientov
- príprava vnútorných predpisov týkajúcich sa správy registratúry
- príprava finančného plánu na svojom útvare a sledovanie čerpania finančných prostriedkov a ich koordinácia voči finančnému plánu
Dôležitou súčasťou Vašej práce bude komunikácia s klientom – teda s niektorou poverenou osobou za banku alebo dcérske spoločnosti. Komunikácia sa môže týkať rôznych vecí - od riešenia problémov pri spracovaní a vyhľadávaní záznamov, nastavovaní nových procesov, upozorňovaní na nedodržiavanie postupov, prípadne informovania o rôznych obmedzeniach prevádzky. Veľkú časť práce Vám tiež zaberie práca s evidenciami, ako je napríklad Prírastková kniha.
Vaše pracovisko bude na dvoch miestach, a to v Bratislave na centrále spoločnosti a v Trenčíne, kde sa nachádza registratúrne stredisko. Preto počítajte aj s cestovaním medzi týmito mestami.
Čo pre túto prácu potrebujete?
Podmienkou je:
• úplné stredoškolské vzdelanie a najmenej 5 rokov praxe v oblasti správy registratúry
alebo
• úplné vysokoškolské vzdelanie v študijnom odbore archívnictvo/pomocné historické vedy a prax v tejto oblasti výhodou
• aspoň 2-ročná skúsenosť s vedením tímu
• vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič
• PC zručnosti - MS Office - pokročilý
Čo Vám my ponúkame?
• Flexibilný pracovný čas
• Zvýhodnené bankové, investičné a poistné produkty
• Dni voľna navyše okrem klasickej dovolenky
• Ak máte známeho, ktorému odporučíte pracovné miesto u nás v Poštovej banke, budete odmenený - podporujeme interný refferal systém
Vybrali sme sem pre Vás tie, ktoré sú zamestnancami najviac oceňované. No máme pre Vás pripravené mnohé ďalšie, o ktorých Vám radi povieme pri osobnom pohovore alebo spoločnom telefonáte.
Ďalšie informácie o práci
Sídlime v krásnom prostredí pri Dunaji v River Parku na Dvořákovom nábreží. Vaše pracovisko bude na dvoch miestach, a to v Bratislave na centrále spoločnosti a v Trenčíne, kde sa nachádza registratúrne stredisko. Preto počítajte aj s cestovaním medzi týmito mestami.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme.
Platové podmienky sú od 1500 eur/mesačne.
Práca je na plný úväzok s 3-mesačnou skúšobnou dobou.
Informácie o výberovom konaní
Vaša prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis a motivačný list, ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na Váš LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.
Budeme radi, ak sa o Vás dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis/profil. Všetkým Vám - ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov.
Tešíme sa na Vás a skoro Vás budeme kontaktovať.
Kontakt
ID: 3895196
Dátum zverejnenia: 19.3.2020
2020-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac