Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent Back Office
Miesto práce
Bratislava
Platové podmienky
850 EUR/mesiac
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.
Zaujíma vás práca v oblasti Back office - spracovanie transakcií s cennými papiermi?
Do tímu Referátu Back Office hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu, ktorý/ktorá:
- vysporiadava obchody na slovenskom a zahraničných kapitálových trhoch
- spracováva služby Centrálneho depozitára cenných papierov SR pre klientov
- spracováva agendu custody
- prípravuje štatistické výkazy, podklady pre audit a reporting
Čo pre túto prácu potrebujete?
- Microsoft Excel – užívateľská úroveň
- Anglický jazyk - komunikácia písomne aj ústne
- Prax v danej oblasti minimálne 1 rok.
Koho hľadáme?
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- aktívny prístup k práci
- schopnosť vnímať súvislosti
- zameranie na detail, precíznosť
- samostatnosť
- odolnosť voči stresu
- tímovosť
Čo Vám my ponúkame?
- Buddyho – kamaráta v práci, ktorý Vám po nástupe uľahčí štart v Poštovej banke
- Flexibilný pracovný čas
- Cafeteriu, v ktorej máte možnosť vybrať si benefit podľa vlastnej chuti. Či ste jednotlivec, športovec, máte rodinu alebo chuť vzdelávať sa – určite si vyberiete.
- Okrem klasických 5 dní voľna navyše pridávame aj narodeninové a tiež pre rodičov školákov (počas prázdnin)
- Zvýhodnené bankové, investičné a poistné produkty
- Ak máte známeho, ktorému odporučíte pracovné miesto u nás v Poštovej banke, budete odmenený - podporujeme interný refferal systém
- Príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
Vybrali sme sem pre Vás tie, ktoré sú zamestnancami najviac oceňované. No máme pre Vás pripravené mnohé ďalšie, o ktorých Vám radi povieme pri osobnom pohovore alebo spoločnom telefonáte.
Ďalšie informácie o práci
Ponúkaná mzda: od 850 € brutto, v závislosti od dĺžky absolvovanej praxe + odmeňovanie na ½ ročnej báze. Variabilná zložka závisí od plnenia individuálnych cieľov každého zamestnanca a v prípade, že si svoje ciele splníte a zároveň sa bude dariť aj banke, môžete v rámci jedného roka získať odmeny až do výšky 15 % Vášho ročného platu.
Sídlime v krásnom prostredí pri Dunaji, na Dvořákovom Nábreží v RiverParku.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme – aj keď pre nás ideálne čím skôr, tým lepšie.
Platové podmienky si spoločne prediskutujeme na osobnom stretnutí.
Práca je plný úväzok s 3mesačnou skúšobnou dobou.
Informácie o výberovom konaní
Vaša prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis / motivačný list, ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na Váš LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.
Budeme radi, ak sa o Vás dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis/profil. Všetkým vám - ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov, či sme pre Vás našli zaujímavú pozíciu u nás.
Kontakt
ID: 3452721
Dátum zverejnenia: 19.7.2018
2018-07-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiac