Špecialista zákazníckeho servisu - dlhodobá brigáda

Chceš pracovať pre banku, ktorá zapája svojich zamestnancov do zaujímavých projektov a dáva im možnosť meniť zaužívané veci?

Ak je pre Teba dôležité pri výbere novej brigády aj to, pre koho budeš pracovať a aspoň trošku sa priblížiť dianiu „vo vnútri“, máme pre Teba dávku informácii, ktoré Ti pomôžu vytvoriť si obraz :)

Vo videu a v záložke "O nás" sa dozvieš viac aj o tom, ako to u nás žije → https://www.profesia.sk/praca/postova-banka/C10376

A teraz už môžeme prejsť k samotnej práci.

Čomu sa budeš venovať na tejto pozícii?

Do tímu fantastických špecialistov infolinky Poštovej banky hľadáme dlhodobú brigádnickú podporu - človeka, ktorý je komunikatívny, rád pomáha ľuďom a vie sa vynájsť v každej situácii. Ak rád komunikuješ s ľuďmi a si k dispozícii aspoň 20 hodín do týždňa (aj počas víkendov), čítaj ďalej!

U nás budeš:

  • komunikovať so zákazníkom, ktorý zavolá na infolinku kontaktného centra;
  • poskytovať informácie o produktoch, službách a procesoch v banke;
  • poskytovať poradenstvo pri voľbe vhodných produktov;
  • predávať produkty Poštovej banky;
  • chatovať s klientmi prostredníctvom online chatu;
  • pracovať s PC a aplikáciami.

Samozrejme, na všetko Ťa zaškolíme.

Čo pre túto prácu potrebuješ?

  • byť k dispozícii aspoň 20 hod/týž
  • dobrú náladu a optimizmus
  • chuť neustále sa zlepšovať a učiť sa

Čo Ti ponúkame my?

  • možnosť praxe v bankovom prostredí
  • možnosť zúčastniť sa komunikačných školení
  • vzdelávanie, teambuildingy a príjemné pracovné prostredie
  • flexibilný pracovný čas - možnosť pracovať 20 hod/týž v čase medzi PO - NE, 7:00 - 22:00 (podľa tvojich možností)

Ďalšie informácie o práci

Brigáda sa bude vykonávať v Karlovej Vsi na Karloveskej 34.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme.
Platové podmienky si spoločne prediskutujeme na osobnom stretnutí.
Práca je vhodná pre študentov VŠ, ale neváhaj sa ozvať aj keď ním nie si.

Informácie o výberovom konaní

Tvoja prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis, ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na Tvoj LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.

Budeme radi, ak sa o Tebe dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis/profil. Všetkým odpovieme do 2 týždňov.

Tešíme sa na Teba!

Čo povedali o práci na kontaktnom centre Poštovej banky naši brigádnici?

Katka

Práca v call centre Poštovky rozvíja komunikačné zručnosti a učí profesionálne zvládať stresové situácie. Priateľské pracovné prostredie v mladom a sympatickom kolektíve spríjemňuje výkon práce. Oceňujem možnosť kariérneho rastu a potenciálnych profesijných možností.

Anka

Zaujímavé ohodnotenie, flexibilita, možnosť rozšíriť si vedomosti v oblasti bankovníctva, komunikácie a obchodu, možnosť pracovať cez víkendy a neskoro večer, mladý kolektív super ľudí.

Linda

Brigádu v PABK hodnotím veľmi pozitívne, najmä z dôvodov, ktoré ocení každý študent – flexibilný pracovný čas, možnosť vzdelávania sa v bankovom sektore, možnosť získania vyššej hodinovej mzdy pri splnení podmienok.

Kontakt

Poštová banka, a.s.
Mgr. Terézia Kopúnková
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava

ODPOVEDAŤ Späť na výpis pozícií
ID: 3282019   Dátum zverejnenia: 9.1.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.