Špecialista zákazníckej infolinky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Info o pozícii:

Ahoj, pracujem ako špecialista zákazníckeho servisu na kontaktnom centre Poštovej banky.

Moja práca spočíva v komunikácii s existujúcim ako aj potenciálnym klientom Banky, ktorý nás kontaktuje. Najčastejšie formou telefonického rozhovoru, prostredníctvom online chatu alebo e-mailu. Cieľom rozhovoru je poskytnúť klientovi presné a správne informácie týkajúce sa produktov a služieb, ktoré naša Banka ponúka.

Informácií, ktoré mám v hlave je pomerne veľa ale vďaka mojim skvelým kolegom, teamleaderke Matke, lektorke Adi a nášmu vedúcemu Lacovi, som sa všetko postupne naučil. Hneď v úvode ma čakalo školenie zamerané na informácie o produktoch a práci so systémami (s počítačom a rôznymi aplikáciami robím denne) ale tiež ma naučili ako s klientom komunikovať.

Prácu mám rád aj vďaka tomu, že riešim požiadavky klientov, ktorí sa ozvú mne, teda nevolám ja im. Počas rozhovoru sa im snažím zodpovedať na všetky požiadavky, zisťujem ich ďalšie potreby a v prípade záujmu im dohodnem stretnutie s klientským pracovníkom na obchodnom mieste.

Pracujem v Karlovke, klientom sme k dispozícii od 7:00 do 22:00. Práci sa venujem klasicky 5 dní v týždni, 1x do mesiaca pracujem aj cez víkend, ale vtedy mám iné dva dni v týždni voľné. S kolegami si plánujeme tzv.zmeny – čiže začínam buď o 7:00 - 15:15, 8:30 - 16:45, 10:45 - 19:00, alebo najneskôr o 13:45 - 22:00 (a doobeda si môžem vybaviť lekárov, ísť na bicykel alebo si poriadne pospať).

Ak sa ti páči moja práca a chcel by si byť našim posledným kúskom puzzle, ktorý nám chýba do rozšíreného tímu, čítaj ďalej!

Čo ťa u nás čaká?

...okrem toho, že budeš pracovať v skvelom tíme
  • Možnosť vzdelávať sa – venujeme sa tvoju odbornému ale aj osobnostnému rastu
  • Možnosť posunúť sa kariérne v rámci Banky
  • Získaš skvelé benefity:
  • Máme Cafeteriu, v ktorej máš možnosť vybrať si rôzne vzdelávacie kurzy, wellnessové aktivity, postarať sa o svoje zdravie, ísť na dovolenku a mnohé iné
  • Zabaviť sa spolu vieme aj na teambuildingoch, vianočnom večierku, letnom festivale Poštovej banky
  • Máme pravidelné súťaže, ktoré sú (aj) finančne veľmi zaujímavé
  • Ponúkame ti 5 dní voľna navyše (nad rámec zákona)
  • Samozrejme máš nárok aj na produktové zvýhodnenia
  • A ostatné veci si prejdeme osobne 

Koho hľadáme?

Ak máš príjemný prejav, si trpezlivý, máš dobrú artikuláciu a niekedy zvládneš robiť viacej vecí naraz (telefonovať a chatovať si s klientom), DAJ NÁM O SEBE VEDIEŤ.

Všetko ostatné ťa naučíme :)

Informácie na záver:

Sídlime v Karlovej Vsi, na termíne nástupu sa určite dohodneme a práca je na plný úväzok s 3-mesačnou skúšobnou dobou.

Tešíme sa na teba, ozvi sa našej Terke a príď sa ku nám pozrieť osobne.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať za účelom telefonického rozhovoru, ako formou prvého predvýberu. Po absolvovaní takéhoto telefonického rozhovoru a splnení základných kritérií budete pozvaná/pozvaný na ďalšie stretnutie. Výberové konania prebiehajú štandardne formou individuálneho pohovoru, kde sa prostredníctvom zadaných úloh zameriavame na schopnosti a zručnosti kandidáta.

Všetkým ďakujeme za prejavený záujem.

O nás

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 21 rokov. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 42 pobočiek a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Klienti Poštovej banky majú k dispozícii viac ako 190 bankomatov a viac ako 1 800 POŠTOMAT-ov. To z nej robí najdostupnejšiu banku na slovenskom trhu. Jej dlhodobou stratégiou je byť klientom najbližšie a ponúkať im relevantné služby a servis, ktoré naozaj potrebujú. S novým komunikačným konceptom smeruje k ešte väčšej zrozumiteľnosti a jednoduchosti v oblasti ponúkaných služieb a produktov. Tie sú vytvorené tak, aby reflektovali potreby klientov a prinášali im reálne výhody.

SKUPINA POŠTOVEJ BANKY
Vďaka dcérskym spoločnostiam poskytuje skupina Poštovej banky najčastejšie produkty a služby pod jednou strechou.

Okrem klasických bankových služieb pôsobí Poštová banka úspešne aj na trhu podielových fondov prostredníctvom dcérskej spoločnosti PRVEJ PENZIJNEJ SPRÁVCOVSKEJ SPOLOČNOSTI POŠTOVEJ BANKY. V roku 2008 vstúpila aj na poisťovací trh so spoločnosťou Poisťovňa Poštovej banky. Úlohou PB Partner, ktorá vznikla v roku 2010, je rozvíjať obchod na poštách. Dôchodková správcovská spoločnosť Poštovej banky doplnila v roku 2011 portfólio produktov a služieb o oblasť dôchodkového sporenia v 2. pilieri. POBA Servis, je podnikom pomocných bankových služieb. V roku 2012 sa do skupiny Poštovej banky začlenila spoločnosť PB Finančné služby. Poskytuje služby operatívneho a finančného leasingu.
PB IT vznikla v januári 2013. Jej úlohou je najmä zabezpečovať starostlivosť o IT prevádzku a služby.

NADÁCIA POŠTOVEJ BANKY vznikla v roku 2007 s cieľom podporovať deti a mladých ľudí z detských domovov a sociálne slabších rodín v oblasti športu, vzdelávania, ochrany zdravia a sociálnej pomoci.

ÚSPECHY
Vďaka výborným hospodárskym výsledkom, ale aj atraktívnym produktom získala Poštová banka za posledné roky hneď niekoľko ocenení. V roku 2010 nás prestížny ekonomický magazín The Banker ocenil ako Banku roka a tento titul sa nám podarilo úspešne obhájiť aj v roku 2011.
O kvalite našich produktov svedčia aj jednotlivé ocenenia, ktoré pravidelne získavame v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Medzi dlhodobo úspešné a oceňované produkty patrí Neviazaný termínovaný vklad. ktorý získal opakovanie aj v roku 2012 a 2013 prvé miesto v kategórii Termínované vklady a Prvý realitný fond dcérskej spoločnosti PPSS získal druhé miesto v kategórií Realitné fondy. V roku 2013 sa Poisťovňa Poštovej banky dostala do TOP 5 poisťovní na Slovensku podľa týždenníka TREND. Spoločnosť MasterCard nám v rovnakom roku udelila ocenenie Acquiring Innovation.

Poštová banka vám ponúkame priestor pre realizáciu vlastných riešení a príležitosť podieľať sa na raste banky. Plochá organizačná štruktúra a otvorená firemná kultúra prináša možnosti na realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim zamestnancom. Našu firemnú kultúru dotvárajú aj naše hodnoty, ktoré stmeľujú celý tím a robia ho odolnejším voči akýmkoľvek neočakávaným situáciám, ale aj voči konkurencii.

• Jednoduchosť: Snažíme sa robiť veci efektívne a dávať im jasnú a zrozumiteľnú podobu.
• Kvalita: Sme na seba nároční, aby sme mohli prinášať kvalitu.
• Otvorenosť: Vzájomne zdieľame informácie, ochotne prijímame podnety na zmeny.
• Férovosť: Ku všetkému, čo robíme pristupujeme čestne, spravodlivo a zodpovedne.

Naštartujte svoju budúcnosť s nami a staňte sa aj vy súčasťou mladého a dynamického tímu ľudí, ktorý stojí za úspechmi našej banky. Banky, ktorá sa o vás postará.

Kontakt

Poštová banka


ODPOVEDAŤ
ID: 3219780  Dátum zverejnenia: 19.10.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.