Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent do tímu cenných papierov na back office
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Do jedného z našich tímov na back office hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu. Ak Vás baví samostatná práca vyžadujúca si precíznosť, neváhajte nás kontaktovať.
Čo bude Vašou úlohou?
- vysporiadavať obchody na slovenskom a zahraničných kapitálových trhoch
- spracovávať služby Centrálneho depozitára cenných papierov SR pre klientov
- spracovávať agendu custody
- prípravovať štatistické výkazy, podklady pre audit a reporting
Čo budete potrebovať?
- Microsoft Excel – užívateľská úroveň
- anglický jazyk - písomne aj ústne
- aktívnosť v prístupe k práci
- schopnosť vnímať súvislosti
- schopnosť byť sústredený na detail
- samostatnosť
- odolnosť voči stresu
- tímovosť
Čo máme pre Vás pripravené?
- prostredie, ktoré vytvára tím ľudí s rovnakými hodnotami, ktoré podporujú aj naši ambasádori hodnôt. Záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu, ekologickým témam a aktívne sa budete môcť zapojiť aj vy.
- podporu profesionality prostredníctvom vzdelávania sa v oblastiach, ktoré Vás bavia;
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a dni voľna pri rôznych životných udalostiach;
- férový benefitný systém Cafeteria, v ktorej máte možnosť vybrať si jednoducho benefit podľa vlastnej chuti - rôzne vzdelávacie kurzy, aktivity zamerané na regeneráciu, môžete sa postarať o svoje zdravie, ísť na dovolenku a mnohé iné;
- produktové zvýhodnenia;
- máme príspevok na stravovanie, na III. pilier a rôzne iné príspevky;
- množstvo zábavy na teambuildingoch, Vianočnom večierku a Letnom festivale Poštovej banky;
- množstvo drobných súťaží o vecné či finančné ceny.
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce: Karloveská 34, Bratislava
Termín nástupu: 1.12.2017 /dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Doba určitá, ktorá sa na základe vzájomnej spokojnosti predlžuje na dobu neurčitú.
Čo Vás čaká vo výberovom konaní?
Vaša prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať Váš životopis a odpovede na otázky v krátkom dotazníku. Budeme radi, ak sa o Vás dozvieme čo najviac. Všetkým Vám - ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov.Tešíme sa na Vaše životopisy!
Kontakt
ID: 3214901
Dátum zverejnenia: 14.10.2017
2017-10-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista Spoločnosť: Poštová banka
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.