Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník IT service desku
Miesto práce
Práca z domu
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Čo budeš robiť
Aktuálne sa rozhliadame po novej posile, ktorá bude pracovať na oddelení IT service desku. Hľadáme niekoho, kto sa dokáže vynájsť v každej situácii vždy s úsmevom na tvári. Staneš sa súčasťou skvelého tímu ľudí, ktorých náplňou práce je hlavne preberanie telefonických a mailových požiadaviek od zákazníka.
Tvojou úlohou bude:
Tvojou úlohou bude:
- Poskytovanie kvalitnej služby zákazníkom od pondelka do piatku v časoch od 8:00 do 18:00 hod.
- Preberanie telefonických, mailových požiadaviek od zákazníka
- Registrácia a klasifikovanie požiadaviek do systému
- Riadenie požiadavky počas jej celého životného cyklu
- Komunikácia so zákazníkom a riešiteľmi druhej a tretej úrovne
- Riešenie incidentov na základe databázy znalostí a popísaných postupov
- Jednoduché inštalácie a správy užívateľských účtov v rôznych systémoch
- Proaktívne eskalácie pri ohrození dodávky služby
Zručnosti a predpoklady na úspech
- MS Windows – pokročilý
- MS Exchange – základy
- MS Outlook – základy
- IBM Lotus Notes - základy
- Vzdialená správa HW&SW – základy
- Administrácia Windows serverov (Active Directory, Group Policy) - základy
- Administrácia LAN/WAN/VPN – základy
- Výhodou, avšak nie nutnou podmienkou, je IT vzdelanie, predchádzajúce skúsenosti s prácou na Call Centre, prax z oblasti IT podpory
- Znalosť metodiky ITIL výhodou
- Skúsenosť s produktami Atllasian (Jira, Confluence) výhodou
- Zvládanie problémového zákazníka
- Výborné komunikačné zručnosti
- Výborná znalosť gramatiky a dobrý písomný prejav
- Príjemné vystupovanie
- Dôslednosť, precíznosť
- Flexibilita
- Cieľavedomosť
- Ambicióznosť
- Systematický prístup k práci
- Samostatnosť a proaktívny prístup
- Zodpovednosť
- Spoľahlivosť
- Anglický jazyk - Pokročilý
- Madarský jazyk - Pokročilý
Čo ponúkame
- osobnostný a profesný rast v rámci firemnej politiky vzdelávania popri skúsených seniorných kolegoch
- práca v mladom a kreatívnom tíme so skúsenými expertami
- práca v dynamickej spoločnosti s najnovšími technológiami
- inšpiratívne prostredie rôznorodých aplikácií bežiacich v cloude
- možnosť osobného rastu a vzdelávania
- flexibilný pracovný čas, možnosť čiastočného home office
- rôzne firemné akcie a teambuildingové aktivity
- pravidelné firemné raňajky a kvalitná káva zadarmo
- atraktívny benefitný systém spoločnosti
- zamestnanecké zľavy na produkty Slovak Telekom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT (technické zameranie)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PosAm, popredná slovenská IT spoločnosť už vyše 30 rokov úspešne pomáha firmám na Slovensku aj v zahraničí dosahovať ich ciele.
Tajomstvo nášho úspechu spočíva v hlbokej znalosti podnikania zákazníkov a schopnosti prinášať im užitočné riešenia a služby. Sústreďujeme sa na lepšie fungovanie kľúčových aj podporných biznis procesov. Našou hlavnou kompetenciou, s najvyššou pridanou hodnotou, sú inovatívne softvérové riešenia. Patríme medzi hŕstku slovenských firiem, ktoré sa špecializujú na veľké projekty realizované na špičkovej úrovni. Pri realizácii softvérových diel prepájame do harmonického celku doménové a technologické znalosti s prvkami umelej inteligencie a tou najlepšou používateľskou skúsenosťou. Výsledkom je vysoká úžitková hodnota našich riešení, ktoré sú pripravené napĺňať súčasné aj budúce potreby našich zákazníkov.
Softvérové riešenia PosAm ponúka v oblasti workforce manažmentu, poisťovníctva, dopravy a verejnej správy. Našou ambíciou je neustále hľadať nové príležitosti, ako premieňať inovácie, dáta a informačné technológie na úžitok pre zákazníka. Vďaka tomu sa PosAm radí medzi najúspešnejšie slovenské firmy s etablovanou pozíciou na trhu.
V PosAm sa držíme myšlienky, že ak má napredovať celá spoločnosť, musia sa o to pričiniť tí najnadanejší. Spoločnosť sa systematicky venuje vzdelávaniu tak v rámci firmy, ako aj podpore mladých talentov a odmeňovaniu osobností, ktoré pozitívne ovplyvňujú rozvoj ďalšej generácie. Nadácia Dionýza Ilkoviča je úspešný projekt, ktorý inšpiruje a zároveň sa konkrétnymi krokmi snaží pomáhať so zlepšením vzdelávacieho systému na Slovensku.
Tajomstvo nášho úspechu spočíva v hlbokej znalosti podnikania zákazníkov a schopnosti prinášať im užitočné riešenia a služby. Sústreďujeme sa na lepšie fungovanie kľúčových aj podporných biznis procesov. Našou hlavnou kompetenciou, s najvyššou pridanou hodnotou, sú inovatívne softvérové riešenia. Patríme medzi hŕstku slovenských firiem, ktoré sa špecializujú na veľké projekty realizované na špičkovej úrovni. Pri realizácii softvérových diel prepájame do harmonického celku doménové a technologické znalosti s prvkami umelej inteligencie a tou najlepšou používateľskou skúsenosťou. Výsledkom je vysoká úžitková hodnota našich riešení, ktoré sú pripravené napĺňať súčasné aj budúce potreby našich zákazníkov.
Softvérové riešenia PosAm ponúka v oblasti workforce manažmentu, poisťovníctva, dopravy a verejnej správy. Našou ambíciou je neustále hľadať nové príležitosti, ako premieňať inovácie, dáta a informačné technológie na úžitok pre zákazníka. Vďaka tomu sa PosAm radí medzi najúspešnejšie slovenské firmy s etablovanou pozíciou na trhu.
V PosAm sa držíme myšlienky, že ak má napredovať celá spoločnosť, musia sa o to pričiniť tí najnadanejší. Spoločnosť sa systematicky venuje vzdelávaniu tak v rámci firmy, ako aj podpore mladých talentov a odmeňovaniu osobností, ktoré pozitívne ovplyvňujú rozvoj ďalšej generácie. Nadácia Dionýza Ilkoviča je úspešný projekt, ktorý inšpiruje a zároveň sa konkrétnymi krokmi snaží pomáhať so zlepšením vzdelávacieho systému na Slovensku.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Informačné technológie
Kontakt
ID: 4180863
Dátum zverejnenia: 12.10.2021
2021-10-12
lokalita: Práca z domu Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Telefonický operátor Spoločnosť: PosAm spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac