Pretvárame informačné technológie
na úžitok pre zákazníkov

Junior Middleware administrátor (Deployment Manager) pre DSI

Miesto práce
Bajkalská 28, Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo budeš robiť

Úloha pracovnej pozície:
Úlohou špecialistu správy Middleware/Deployment Manager na platforme Java EE.
Hlavné činnosti
• prevádzka a optimalizácia existujúcich systémov/aplikácií u zákazníka
• riadenie, koordinácia a výkon deploymentu aplikácií na základe projektového plánu
• spoluúčasť pri tvorbe a návrhu zákazníckych riešení
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• poskytovanie technickej podpory
• vzdelávanie sa v oblastiach implementovaných technológií

Zručnosti a predpoklady na úspech

• praktické, základné skúsenosti s administráciou OS Linux (vrátane shell skriptovania a automatizácie) a OS Windows Server
• praktické skúsenosti s administráciou aplikačných a webových serverov (Oracle Weblogic Server, Apache Tomcat, Apache HTTP Server)
• základná znalosť SQL a základné praktické skúsenosti s administráciou relačných databáz (Oracle, PostgreSQL)
• prehľad v oblasti IT infraštruktúry
• znalosť ITIL, praktická skúsenosť s procesne riadeným vývojom a prevádzkou
• znalosť JIRA značnou výhodou
• skúsenosť s podporou vývojových tímov (zabezpečovať dodržiavanie stanovených zásad a postupov pre release/deployment)
• skúsenosť s continous integration a automatizovaným deploymentom značnou výhodou
• Oracle WebLogic Server Administrator certifikát výhodou

Čo ponúkame

Ponúkame možnosť
  • pracovať pre firmu, kde ľudia nie sú čísla
  • využívať širokú škálu moderných technológií a open-source riešení
  • osobnostný a profesný rast v rámci firemnej politiky vzdelávania
  • atraktívny benefitný systém spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PosAm, popredná slovenská IT spoločnosť už vyše 30 rokov úspešne pomáha firmám na Slovensku aj v zahraničí dosahovať ich ciele.

Tajomstvo nášho úspechu spočíva v hlbokej znalosti podnikania zákazníkov a schopnosti prinášať im užitočné riešenia a služby. Sústreďujeme sa na lepšie fungovanie kľúčových aj podporných biznis procesov. Našou hlavnou kompetenciou, s najvyššou pridanou hodnotou, sú inovatívne softvérové riešenia. Patríme medzi hŕstku slovenských firiem, ktoré sa špecializujú na veľké projekty realizované na špičkovej úrovni. Pri realizácii softvérových diel prepájame do harmonického celku doménové a technologické znalosti s prvkami umelej inteligencie a tou najlepšou používateľskou skúsenosťou. Výsledkom je vysoká úžitková hodnota našich riešení, ktoré sú pripravené napĺňať súčasné aj budúce potreby našich zákazníkov.

Softvérové riešenia PosAm ponúka v oblasti workforce manažmentu, poisťovníctva, dopravy a verejnej správy. Našou ambíciou je neustále hľadať nové príležitosti, ako premieňať inovácie, dáta a informačné technológie na úžitok pre zákazníka. Vďaka tomu sa PosAm radí medzi najúspešnejšie slovenské firmy s etablovanou pozíciou na trhu.

V PosAm sa držíme myšlienky, že ak má napredovať celá spoločnosť, musia sa o to pričiniť tí najnadanejší. Spoločnosť sa systematicky venuje vzdelávaniu tak v rámci firmy, ako aj podpore mladých talentov a odmeňovaniu osobností, ktoré pozitívne ovplyvňujú rozvoj ďalšej generácie. Nadácia Dionýza Ilkoviča je úspešný projekt, ktorý inšpiruje a zároveň sa konkrétnymi krokmi snaží pomáhať so zlepšením vzdelávacieho systému na Slovensku.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Informačné technológie

Kontakt

Kontaktná osoba: Bronislava Znamenačková
Tel.: +421249239111
E-mail: poslať životopis
Poslať životopis
ID: 2827585  Dátum zverejnenia: 25.11.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou