Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Informátor recepcie
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Miesto práce
Martina Rázusa 23A, okres Žilina
Martina Rázusa 23A, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Poskytovanie informácií pre návštevníkov obchodnej spoločnosti,
• Evidencia pohybu návštevníkov v administratívnej budove,
• Výkon agendy podateľne,
• Kompletizácia odosielanej pošty,
• Príjem, kontrola, evidencia a zabezpečenie plynulého obehu faktúr spoločnosti v informačnom systéme spoločnosti,
• Evidencia otázok písomného poradenstva a ich kontrola do informačného systému spoločnosti.
• Evidencia pohybu návštevníkov v administratívnej budove,
• Výkon agendy podateľne,
• Kompletizácia odosielanej pošty,
• Príjem, kontrola, evidencia a zabezpečenie plynulého obehu faktúr spoločnosti v informačnom systéme spoločnosti,
• Evidencia otázok písomného poradenstva a ich kontrola do informačného systému spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prácu v perspektívnej, úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti 26 rokov pôsobiacej na slovenskom trhu v oblasti ekonomickej a právnej literatúry,
- Priestor na osobnostný a odborný rast,
- Podpora vzdelávania,
- Pevná pracovná doba,
- Voľné víkendy,
- Používanie produktov vydavateľstva bezplatne počas trvania pracovného vzťahu,
- Práca v dynamickom a inšpiratívnom kolektíve,
- Reštaurácia a caffe bar priamo v priestoroch firmy.
- Priestor na osobnostný a odborný rast,
- Podpora vzdelávania,
- Pevná pracovná doba,
- Voľné víkendy,
- Používanie produktov vydavateľstva bezplatne počas trvania pracovného vzťahu,
- Práca v dynamickom a inšpiratívnom kolektíve,
- Reštaurácia a caffe bar priamo v priestoroch firmy.
Informácie o výberovom konaní
Poslní náš tím a ozvi sa na: [email protected]
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady:
• precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť,
• samostatnosť, flexibilita,
• ochota učiť sa novým veciam,
• schopnosť pracovať v rušnom prostredí,
Praktická skúsenosť:
• praktické skúsenosti v oblasti evidencie faktúr výhodou.
Poznámka: Ide o prácu na 2 zmeny. 1 zmena je od 05:45hod. - 13:30hod., 2 zmena 13:00hod. - 20:45hod.
• precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť,
• samostatnosť, flexibilita,
• ochota učiť sa novým veciam,
• schopnosť pracovať v rušnom prostredí,
Praktická skúsenosť:
• praktické skúsenosti v oblasti evidencie faktúr výhodou.
Poznámka: Ide o prácu na 2 zmeny. 1 zmena je od 05:45hod. - 13:30hod., 2 zmena 13:00hod. - 20:45hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradca podnikateľa
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 2766688
Dátum zverejnenia: 14.10.2016
2016-10-14
lokalita: okres Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Telefonický operátor Spoločnosť: Poradca podnikateľa, spol. s r.o.