Chceš pracovať v špičkovej advokátskej kancelárii v historickom centre Bratislavy? Chceš pracovať v tíme, kde napriek vysokej pracovnej profesionalite vládne priateľská atmosféra a všetci sa cítia ako doma?

Hľadáme do tímu asistentku, ktorá nám bude pomáhať zabezpečovať administratívny chod našej kancelárie, a tiež poskytovať podporu našim právnikom.

Súčasťou Tvojich každodených aktivít bude:

  • zabezpečenie plynulého chodu advokátskej kancelárie a recepcie,
  • komunikácia s klientmi a starostlivosť o návštevy v kancelárii,
  • organizovanie stretnutí,
  • vybavovanie hovorov a emailov, spracovanie pošty,
  • poskytovanie organizačnej a administratívnej podpory právnikom,
  • úprava a formátovanie dokumentov,
  • príprava účtovných podkladov a prehľadov,
  • príprava podkladov a prezentácií k poradám a mítingom,
  • komunikácia so štátnymi úradmi, súdmi či notármi.

STÁLE SI NIE SI ISTÁ?

Presvedčia Ťa možno zaujímavé zamestnanecké výhody aj v podobe komunikačných tréningov, benefity a motivačné finančné ohodnotenie. Vo svojom voľnom čase môžeš využívať Multisport kartu, čakajú Ťa rôzne teambuildingové zážitky, ale aj pravidelné firemné raňajky. A k tomu dobrá partia právnických osobností, ktoré sa navzájom učia a podporujú. Jednoducho, čaká Ťa u nás rozmanitá pracovná náplň v príjemnom prostredí.

Životopis nám pošli emailom. Radi sa s Tebou stretneme a pozveme na posedenie pri káve u nás v kancelárii. Výber nového kolegu je pre nás vždy tímové rozhodnutie, preto sa počas výberového konania postupne zoznámiš s viacerými kolegami.

A KOHO HĽADÁME

Hľadáme kolegyňu, ktorá má príjemné a reprezentatívne vystupovanie, dobré organizačné a komunikačné zručnosti, zmysel pre poriadok. Hodnoty ako zodpovednosť, férovosť a lojalita jej nie sú cudzie a pracovať v tíme jej robí radosť. Prax v oblasti administratívy uvítame, ale do našich procesov Ťa aj zaškolíme.

Hľadáme uchádzačku, ktorá má ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou, I. alebo II. stupeň vysokoškolského vzdelania.

Angličtinu budeš pri práci používať, netreba sa však báť, úroveň si vieš postupne zvýšiť a vždy sa vieš poradiť so skúsenejšími kolegami.

Práca s počítačom bude tvoriť väčšinu tvojho pracovného času, Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excell by si mala ovládať na uživateľskej úrovni.

KTO SME:

Sme Poláček & Partners. Ideme ľudsky k veci. S jasnou stratégiou, za férovú cenu, s pozornosťou profesionálov a preložením do človečiny. Sme domáca advokátska kancelária, ale poskytujeme profesionálne právne služby zodpovedajúce najvyšším medzinárodným štandardom vo všetkých významných právnych oblastiach. Osobitne sa špecializujeme na oblasť súdnych sporov a arbitráži, energetiky, stavebníctva, životného prostredia a informačných technológii. Naša kancelária a jej právnici pravidelne získavajú prestížne medzinárodné ocenenia ako napr. IFLR1000, Chambers Global, Chambers Europe, Legal500.
Sme členom elitnej medzinárodnej siete Interlaw, ktorá združuje tie najlepšie advokátske kancelárie vo viac ako 150 mestách s viac ako 7500 právnikmi.


Počet zamestnancov:
10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti:
POLÁČEK & PARTNERS s. r. o.
Hurbanovo nám. 1
811 06 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Mzdové podmienky:
900 EUR/mesiac

Predpokladaný termín
ukončenia výberového konania:

13.6.2020


Reagovať na ponuku
ID: 3911376  Dátum zverejnenia: 13.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac