Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent internetového portálu
POHOTOVOSŤ, s.r.o.
Miesto práce
TOWER 115, Bratislava
TOWER 115, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Aktívna telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
• Telefonické poskytovanie informácií novým a existujúcim zákazníkom
• Práca s rôznymi aplikáciami Internet banking-u pri načítaní a odosielaní elektronických hromadných platieb
• Kontrola hromadných platieb a realizácia denných uzávierok
• Obsluhovanie interného systému internetového portálu
• Schvaľovanie/zamietanie žiadostí o pôžičku
Aktívne riešenie problémov pri zle zadaných klientskych údajoch v systéme
• Vedenie agendy úverov po splatnosti a riešenie inkasa pohľadávok, komunikácia s dlžníkmi
• Komunikácia prostredníctvom Chatu a aplikácií Zákazníckeho centra
• Zodpovednosť za vecnú kvalitu poskytovaných informácií (dodržiavanie stanovených štandardov komunikácie a komunikačných postupov)
• Telefonické poskytovanie informácií novým a existujúcim zákazníkom
• Práca s rôznymi aplikáciami Internet banking-u pri načítaní a odosielaní elektronických hromadných platieb
• Kontrola hromadných platieb a realizácia denných uzávierok
• Obsluhovanie interného systému internetového portálu
• Schvaľovanie/zamietanie žiadostí o pôžičku
Aktívne riešenie problémov pri zle zadaných klientskych údajoch v systéme
• Vedenie agendy úverov po splatnosti a riešenie inkasa pohľadávok, komunikácia s dlžníkmi
• Komunikácia prostredníctvom Chatu a aplikácií Zákazníckeho centra
• Zodpovednosť za vecnú kvalitu poskytovaných informácií (dodržiavanie stanovených štandardov komunikácie a komunikačných postupov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Polročné odmeňovanie - 13. a 14. plat podľa kvality výkonu. Rozsiahle portfólio benefitov fitnessu a kultúry - celkovo 11 benefitov vrátane príspevku na vzdelávanie. Možnosť až troch "sick days" bez nutnosti predložiť potvrdenie lekára. Pravidelné wellness a aktivity v zime a v lete.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť spolu s CV a s názvom pozície o ktorú sa zaujímate zasielajte na e-mailovú adresu, faxom alebo poštou do spoločnosti. Kontaktovaní budú len záujemcovia, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti. Zaslané životopisy sa nevracajú a budú skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, ekonomika
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v banke min. 1 rok výhodou.
Prax s úhradami prostredníctvom rôznych druhov internetového bankovníctva.
Prax v administratíve min. 2 roky.
Prax v call centre výhodou.
Ochota pracovať po dohode aj cez víkendy, príp. neskôr poobede.Práca v telemarketingu a aktívny kontakt so zákazníkmi výhodou.
Zodpovednosť, zmysel pre detail, orientácia na výsledky, schopnosť samostatne uvažovať a riešiť problémy, asertívne vystupovanie.
Prax s úhradami prostredníctvom rôznych druhov internetového bankovníctva.
Prax v administratíve min. 2 roky.
Prax v call centre výhodou.
Ochota pracovať po dohode aj cez víkendy, príp. neskôr poobede.Práca v telemarketingu a aktívny kontakt so zákazníkmi výhodou.
Zodpovednosť, zmysel pre detail, orientácia na výsledky, schopnosť samostatne uvažovať a riešiť problémy, asertívne vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je súčasťou holdingu s kapitálovou účasťou vo viacerých oblastiach slovenského hospodárstva. Holding si vytvoril stabilitu a vlastné finančné zázemie najmä vďaka schopnosti rýchlo reagovať na požiadavky meniaceho sa trhu, dobrom rozložení portfólia svojich aktivít.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
• Finančné služby v oblasti úverového financovania.
• Finančné služby v oblasti spotrebiteľských úverov a splátkového predaja.
ID: 1721280
Dátum zverejnenia: 23.4.2014
2014-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Helpdesk operátor Spoločnosť: POHOTOVOSŤ, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou