Referent kontroly trhových opatrení a delegovaných činností

Pôdohospodárska Platobná Agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 257,5 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nový zamestnanec na odbore "Kontroly trhových opatrení a delegovaných činností" bude vykonávať prevažne nasledovné pracovné činnosti:

  • metodické a koncepčné činnosti súvisiace s kontrolou opatrení spoločnej organizácie trhu,
  • koordinácia kontrolnej činnosti v oblasti spoločnej organizácie trhu,
  • výkon kontrol na mieste v oblasti spoločnej organizácie trhu,
  • supervízia správ z kontrol na mieste v oblasti spoločnej organizácie trhu,
  • vypracovávanie metodických postupov a manuálov súvisiacich s agendou spoločnej organizácie trhu.

​Na tejto pozícií zamestnanec využíva legislatívny rámec: 

NEPaR (EÚ) č.1308/2013,

NEPaR (EÚ) č.2021/2115,

NEPaR (EÚ) č.2021/2116,

NEPaR (EÚ) č.2021/2117,

DNK (EÚ) č. 2022/126,

DNK (EÚ) č. 2022/128,


Zákon č. 280/2017 Z. z.,

NV SR č. 236/2022 Z. z.,

NV SR č. 10/2023 Z. z.,

NV SR č. 165/2023 Z. z.,

NV SR č. 200/2019 Z. z.,

NV SR č. 237/2017 Z. z.


Zamestnanecké výhody, benefity

​​​• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta

​​​• 5 dní dovolenky navyše
​​​• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
​​​• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
​​​• prvé tri mesiace pridelený mentor za účelom adaptačného vzdelávania
​​​• možnosť samoštúdia (trikrát za rok)
​​​• možnosť sickday (dvakrát za rok)
​​​• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené schválené kurzy a školenia
​​​• Multisport karta a Upbalansea
​​​• zľavové poukážky ( Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
​​​• Home office (dvakrát za mesiac)​​​

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Našli ste sa v požiadavkách na túto pracovnú pozíciu? Ste vy tá pravá osoba, ktorá by mala obohatiť náš tím? Odpovedali ste na všetko áno? Výborne! Tak nám neváhajte poslať váš životopis, ktorý si podrobne prečítame. Za vaše zaslané životopisy Vám vopred ďakujeme. Avšak budeme kontaktovať telefonicky len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky a ich pracovné skúsenosti považujeme za najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu. Ak Vás nebudeme kontaktovať do 14 dní alebo je inzerát odstránený, tak sme na uvedenú pozíciu vybrali už iného uchádzača.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

Uprednostňujeme uchádzačov s praxou v poľnohospodárskej a ekonomickej oblasti.

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  •  analytické, koncepčné a strategické myslenie
  •  organizovanosť a dôslednosť
  • adaptabilita a flexibilita


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

POMÁHAME SLOVENSKÉMU POĽNOHOSPODÁRSTVU....
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.

PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu

PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.

Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Simona Kramárová
Tel.: +421918612498
E-mail: poslať životopis
ID: 4906650  Dátum zverejnenia: 27.8.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 257,5 EUR/mesiac