Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent kontroly trhových opatrení a delegovaných činností
Pôdohospodárska Platobná Agentúra
Bratislava
plný úväzok
dohodou
Od 1 257,5 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nový zamestnanec na odbore "Kontroly trhových opatrení a delegovaných činností" bude vykonávať prevažne nasledovné pracovné činnosti:
- metodické a koncepčné činnosti súvisiace s kontrolou opatrení spoločnej organizácie trhu,
- koordinácia kontrolnej činnosti v oblasti spoločnej organizácie trhu,
- výkon kontrol na mieste v oblasti spoločnej organizácie trhu,
- supervízia správ z kontrol na mieste v oblasti spoločnej organizácie trhu,
- vypracovávanie metodických postupov a manuálov súvisiacich s agendou spoločnej organizácie trhu.
Na tejto pozícií zamestnanec využíva legislatívny rámec:
NEPaR (EÚ) č.1308/2013,
NEPaR (EÚ) č.2021/2115,
NEPaR (EÚ) č.2021/2116,
NEPaR (EÚ) č.2021/2117,
DNK (EÚ) č. 2022/126,
DNK (EÚ) č. 2022/128,
Zákon č. 280/2017 Z. z.,
NV SR č. 236/2022 Z. z.,
NV SR č. 10/2023 Z. z.,
NV SR č. 165/2023 Z. z.,
NV SR č. 200/2019 Z. z.,
NV SR č. 237/2017 Z. z.
Zamestnanecké výhody, benefity
• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta
• 5 dní dovolenky navyše
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
• prvé tri mesiace pridelený mentor za účelom adaptačného vzdelávania
• možnosť samoštúdia (trikrát za rok)
• možnosť sickday (dvakrát za rok)
• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené schválené kurzy a školenia
• Multisport karta a Upbalansea
• zľavové poukážky ( Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
• Home office (dvakrát za mesiac)
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické, koncepčné a strategické myslenie
- organizovanosť a dôslednosť
- adaptabilita a flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.
PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu
PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.
Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.