Referent kontroly trhových opatrení a delegovaných činností

Pôdohospodárska Platobná Agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 143 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh Základný tarifný plat bude automaticky v septembri 2023 stúpať o 10%, t.z na 1257,50 eur.- bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nový zamestnanec na odbore "Kontroly trhových opatrení a delegovaných činností" bude vykonávať nasledovné pracovné činnosti:

• výkon auditov plnenia delegovaných činností v externých inštitúciách,
• monitoring legislatívy,
• monitoring delegovaných činností a plnenia úloh v externých inštitúciách,
• výkon sprievodných auditov a opakovaných kontrol v externých inštitúciách,
• správa, aktualizácia, tvorba a zverejňovanie zmlúv,
• zakladanie zmlúv v Centrálnom ekonomickom systéme pre potreby sekcie kontroly na mieste,
• vypracovávanie metodických postupov a manuálov súvisiacich s agendou delegovaných činností.

Na tejto pozícií zamestnanec využíva legislatívny rámec: zákon č. 280/2017 Z. z. v platnom znení, nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2021/2116, delegované nariadenie Komisie (EÚ) č. 2022/127.

Zamestnanecké výhody, benefity

• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta

• 5 dní dovolenky navyše
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
• možnosť sickday (dvakrát za rok)
• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať
• Multisport karta a Upbalansea
• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
• nápomocný a priateľský kolektív
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Našli ste sa v požiadavkách na túto pracovnú pozíciu? Ste vy tá pravá osoba, ktorá by mala obohatiť náš tím? Odpovedali ste na všetko áno? Výborne! Tak nám neváhajte poslať váš životopis, ktorý si podrobne prečítame. Za vaše zaslané životopisy Vám vopred ďakujeme. Avšak budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky a ich pracovné skúsenosti považujeme za najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právne zameranie

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

výhodou je prax v oblasti vypracovania zmlúv, výkonu auditov alebo inej kontrolnej činnosti

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • analytické, koncepčné a strategické myslenie
  • organizovanosť a dôslednosť
  • adaptabilita
  • práca s legislatívnymi a nelegislatívnymi aktmi
  • reprezentatívne vystupovanie
  • skúsenosti s prezentáciou na rokovaniach a pracovných stretnutiach

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

POMÁHAME SLOVENSKÉMU POĽNOHOSPODÁRSTVU....
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.

PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu

PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.

Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Simona Kramárová
Tel.: +421918612498
E-mail: poslať životopis
ID: 4583868  Dátum zverejnenia: 22.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 143 EUR/mesiac