Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nebaví ťa rutinná brigáda za počítačom a chceš skúsiť niečo pestrejšie? Rýchlo sa učíš a dá sa na teba spoľahnúť?
Podnikajte.sk, s.r.o.
Miesto práce
Cukrová 14, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Cukrová 14, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
15. november 2022, resp. dohodou
15. november 2022, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.konečná mesačná odmena bude závisieť od rozsahu odpracovaných hodín, kvality vykonanej práce a predchádzajúcich skúseností + štvrťročné bonusy
5 EUR/hod.konečná mesačná odmena bude závisieť od rozsahu odpracovaných hodín, kvality vykonanej práce a predchádzajúcich skúseností + štvrťročné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- manažment emailového konta spoločnosti a jeho monitorovanie,
- komunikácia s autormi a publikovanie článkov na online portáli,
- podpora šéfredaktora a ostatných členov tímu,
- správa a pravidelné sledovanie sociálnych sietí Podnikajte.sk (Facebook, LinkedIn, Instagram...),
- komunikácia s obchodnými partnermi a dodávateľmi spoločnosti,
- marketingová podpora a propagácia článkov na sociálnych médiách,
- sledovanie aktuálnych trendov a relevantných diskusií na sociálnych médiách,
- zákaznícka podpora pre e-shop, jeho správa a rozvoj,
- vytváranie rôznych reportov a štatistík,
- príprava podkladov pre grafy a infografiky,
- príprava podkladov k fakturáciám,
- vybavovanie pošty,
- príležitosť na spracovanie a publikovanie vlastných odborných článkov,
- príležitostná výpomoc pri organizácii eventov a partnerských podujatí.
- komunikácia s autormi a publikovanie článkov na online portáli,
- podpora šéfredaktora a ostatných členov tímu,
- správa a pravidelné sledovanie sociálnych sietí Podnikajte.sk (Facebook, LinkedIn, Instagram...),
- komunikácia s obchodnými partnermi a dodávateľmi spoločnosti,
- marketingová podpora a propagácia článkov na sociálnych médiách,
- sledovanie aktuálnych trendov a relevantných diskusií na sociálnych médiách,
- zákaznícka podpora pre e-shop, jeho správa a rozvoj,
- vytváranie rôznych reportov a štatistík,
- príprava podkladov pre grafy a infografiky,
- príprava podkladov k fakturáciám,
- vybavovanie pošty,
- príležitosť na spracovanie a publikovanie vlastných odborných článkov,
- príležitostná výpomoc pri organizácii eventov a partnerských podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
- odmena zodpovedajúci predchádzajúcim skúsenostiam, odbornosti a pracovnému nasadeniu,
- firemný notebook,
- férové a otvorené jednanie,
- FREE vstupenky na rôzne podnikateľské konferencie a podujatia,
- možná práca z domu (čiastočne),
- dlhodobá perspektíva profesionálneho rozvoja,
- mladý a dynamický tím s priateľským duchom,
- flexibilita a individuálny prístup,
- zázemie spoločnosti s rodinnou atmosférou s viac ako 14-ročnou tradíciou.
- firemný notebook,
- férové a otvorené jednanie,
- FREE vstupenky na rôzne podnikateľské konferencie a podujatia,
- možná práca z domu (čiastočne),
- dlhodobá perspektíva profesionálneho rozvoja,
- mladý a dynamický tím s priateľským duchom,
- flexibilita a individuálny prístup,
- zázemie spoločnosti s rodinnou atmosférou s viac ako 14-ročnou tradíciou.
Informácie o výberovom konaní
Hľadáš atraktívnu prácu, ktorá Ti poskytne nielen reálne skúsenosti, ale i zaujímavé kontakty a rôznorodú náplň práce? Do back-officu pre náš mladý tím hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu, ktorí sa neboja prevziať iniciatívu, sú kreatívni, ale zároveň si vedia zorganizovať vlastnú prácu a nemajú problém s dodržiavaním termínov a zadaní od nadriadených. Radi medzi sebou privítame človeka, ktorý si uvedomuje, že práca v malom tíme znamená „že občas každý robí všetko“, čo je ale prísľubom toho, že u nás sa nudiť nebudeš . Pošli nám svoj profesijný životopis s krátkym motivačným emailom v slovenskom jazyku na adresu: [email protected]. Nehľadáme človeka, ktorý vie „všetko“, ale je ochotný sa vzdelávať a na sebe pracovať – všetko potrebné ochotne a s úsmevom zaškolíme. Viac informácií o nás nájdeš na našej webovej stránke www.podnikajte.sk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prebiehajúce štúdium s ekonomickým zameraním, masmediálna komunikácia alebo príbuzný obor,
- predchádzajúce pracovné skúsenosti v administratíve,
- skúsenosti so správou sociálnych sietí a inými marketingovými aktivitami výhodou, (pomoc pri tvorbe newslettera, web-stránky, školské časopisy, tvorba prezentácií, atď.),
- pozitívny vzťah k podnikaniu,
- prirodzená zvedavosť a motivácia učiť sa nové veci z rôznych oblastí,
- výborné PC zručnosti (vrátane MS Word, MS Excel, MS PowerPoint),
- spoľahlivosť a dodržiavanie termínov,
- organizovanosť a zmysel pre detail,
- slovenský jazyk a výborná gramatika,
- príjemné a profesionálne vyjadrovanie v emailovej aj osobnej komunikácii,
- schopnosť pracovať pod časovým stresom,
- otvorenosť prijímať spätnú väzbu a pracovať s ňou,
- samostatnosť,
- tímovosť a flexibilita.
- predchádzajúce pracovné skúsenosti v administratíve,
- skúsenosti so správou sociálnych sietí a inými marketingovými aktivitami výhodou, (pomoc pri tvorbe newslettera, web-stránky, školské časopisy, tvorba prezentácií, atď.),
- pozitívny vzťah k podnikaniu,
- prirodzená zvedavosť a motivácia učiť sa nové veci z rôznych oblastí,
- výborné PC zručnosti (vrátane MS Word, MS Excel, MS PowerPoint),
- spoľahlivosť a dodržiavanie termínov,
- organizovanosť a zmysel pre detail,
- slovenský jazyk a výborná gramatika,
- príjemné a profesionálne vyjadrovanie v emailovej aj osobnej komunikácii,
- schopnosť pracovať pod časovým stresom,
- otvorenosť prijímať spätnú väzbu a pracovať s ňou,
- samostatnosť,
- tímovosť a flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Podnikateľský portál Podnikajte.sk prináša už vyše 15 rokov slovenským podnikateľom odborné články z oblasti legislatívy, práva, účtovníctva, daní, manažmentu a ľudských zdrojov. Pravidelne a radi píšeme aj o inšpiratívnych témach či zaujímavých osobnostiach, ktoré svojim podnikateľským nápadom prerazili nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Podľa nezávislého merania IAB sme jednotkou v kategórii Podnikatelia a živnostníci a čítanosť nášho portálu je za posledné obdobie v priemere viac ako 1,7 mil. čítaní mesačne. Obsah portálu tvorí kolektív autorov (aj z radov podnikateľov), ktorí sa vyznajú vo svojej profesii a o svoje poznatky a vedomosti sa pravidelne delia so širokou podnikateľskou verejnosťou. Podnikajte.sk pravidelne podporuje konferencie a rôzne odborné a networkingové podujatia zamerané na podnikanie na Slovensku.
Viac informácií o nás nájdete na našej webovej stránke www.podnikajte.sk.
Viac informácií o nás nájdete na našej webovej stránke www.podnikajte.sk.
ID: 4435715
Dátum zverejnenia: 29.9.2022
2022-09-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Marketingový pracovník, Office manager Spoločnosť: Podnikajte.sk, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.