Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka property manažéra / Fakturantka
PM Services Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Röntgenova, Petržalka
Röntgenova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 600 EUR/mesiacOd 1.200 € / mesiac + 13 plat, finálne podmienky závisia od skúseností a schopností vybraného kandidáta.
1 200 - 1 600 EUR/mesiacOd 1.200 € / mesiac + 13 plat, finálne podmienky závisia od skúseností a schopností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú administratívnu pracovníčku / pracovníka s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami a profesionálnym vystupovaním, ktorá je schopná efektívne komunikovať s klientami, nájomcami, dodávateľmi aj manažmentom spoločnosti. Človeka, ktorý bude schopný urobiť s potenciálnym zákazníkom obhliadku budovy, odprezentovať priestor a pripraviť cenové ponuky na prenájom administratívnych priestorov.
Náplň práce:
- Komunikácia s nájomníkmi, riešenie problémov
- Vystavovanie zálohových a pravidelných mesačných faktúr
- Príprava podkladov a fakturácia dodatočných poskytnutých služieb
- Príprava podkladov pre účtovné oddelenie
- Vystavovanie objednávok
- Vedenie pokladne
- Podpora pre ostatné tímy (skenovanie dokumentov a pod.)
- Spravovanie firemných databáz
- Vyhodnocovanie cenových ponúk
- Vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- Oznámenia nájomcom týkajúce sa prevádzky budovy, prípadných opráv
- Komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie telefonických hovorov a emailov
- Ostatné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Náplň práce:
- Komunikácia s nájomníkmi, riešenie problémov
- Vystavovanie zálohových a pravidelných mesačných faktúr
- Príprava podkladov a fakturácia dodatočných poskytnutých služieb
- Príprava podkladov pre účtovné oddelenie
- Vystavovanie objednávok
- Vedenie pokladne
- Podpora pre ostatné tímy (skenovanie dokumentov a pod.)
- Spravovanie firemných databáz
- Vyhodnocovanie cenových ponúk
- Vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- Oznámenia nájomcom týkajúce sa prevádzky budovy, prípadných opráv
- Komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie telefonických hovorov a emailov
- Ostatné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
• Príjemné pracovné prostredie vo vlastnej modernej budove
• Práca v stabilnej rodinnej skupine spoločností
• Flexibilita pracovného času
• Vyvážený team mladších aj skúsenejších kolegov
• Pravidelné vzdelávanie v oblasti účtovníctva a softvérových zručností
• Pravidelné team-buildingové aktivity, spolupráca s kolegami z ďalších spoločností v skupine
• Práca v stabilnej rodinnej skupine spoločností
• Flexibilita pracovného času
• Vyvážený team mladších aj skúsenejších kolegov
• Pravidelné vzdelávanie v oblasti účtovníctva a softvérových zručností
• Pravidelné team-buildingové aktivity, spolupráca s kolegami z ďalších spoločností v skupine
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím Vaše CV, prípadne iné podklady na adresu [email protected] (motivačný list a pod.), vybraných uchádzačov obratom oslovíme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Reality
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- veľmi dobré organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť zvládať stres
- znalosť AJ na pokročilej úrovni je vítaná
- výhodou je prax v systéme Asseco Helios Orange, nie je však podmienkou
- samostatnosť, zodpovednosť, logické myslenie
- výborné komunikačné zručnosti
- pozitívny prístup k práci
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- veľmi dobré organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť zvládať stres
- znalosť AJ na pokročilej úrovni je vítaná
- výhodou je prax v systéme Asseco Helios Orange, nie je však podmienkou
- samostatnosť, zodpovednosť, logické myslenie
- výborné komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša skupina zamestnáva viac ako 100 kolegov a špecialistov v 3 divíziách výroby, stavebnej činnosti a prenájmu a správy nehnuteľností. Do skupiny patrí 9 firiem, vlastné administratívne a rezidenčné budovy na prenájom ako aj vlastná správcovská spoločnosť s účtovným a IT oddelením. Naše služby poskytujeme na celom území Slovenska, naše výrobky exportujeme do celej Európy.
Rodinná atmosféra firmy, mix mladších aj skúsenejších kolegov vytvárajú stabilnú a príjemnú pracovnú atmosféru. Skupina sa neustále rozvíja a prichádza s novými projektmi, zákazníkmi, novou výstavbou a akvizíciami. Pracujeme s moderným IT vybavením, systémami a aplikáciami.
Vybrané projekty našej skupiny:
• Stavebná spoločnosť ABC KLÍMA: http://www.abcklima.sk/
• Výrobná spoločnosť TZB Global: http://www.tzbglobal.sk/
• Administratívna budova AC Petržalka: https://www.acpetrzalka.sk/
Rodinná atmosféra firmy, mix mladších aj skúsenejších kolegov vytvárajú stabilnú a príjemnú pracovnú atmosféru. Skupina sa neustále rozvíja a prichádza s novými projektmi, zákazníkmi, novou výstavbou a akvizíciami. Pracujeme s moderným IT vybavením, systémami a aplikáciami.
Vybrané projekty našej skupiny:
• Stavebná spoločnosť ABC KLÍMA: http://www.abcklima.sk/
• Výrobná spoločnosť TZB Global: http://www.tzbglobal.sk/
• Administratívna budova AC Petržalka: https://www.acpetrzalka.sk/
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4595731
Dátum zverejnenia: 6.6.2023
2023-06-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Účtovník Spoločnosť: PM Services Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac