Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Asistent/tka obchodného riaditeľa

Charakteristika pozície
Máš rád/rada dynamickú prácu, kde každý deň bude o niečom inom? Sú tvojou silnou stránkou organizačné a komunikačné zručnosti? Láka ťa pracovať pre pivnú spoločnosť, ktorá určuje trendy na trhu?
Ak áno, tak sa pridaj do nášho tímu a staň sa pravou rukou nášho obchodného riaditeľa! (vedenie spoločnosti)

Náplň práce
•zabezpečenie denných administratívnych úloh pre obchodného riaditeľa
•podpora pri príprave prezentácií a reportov
•podpora pri vybavovaní telefonátov, stretnutí, výdavkov, rezervácií
•filtrovanie a prioritizácia elektrocnickej a poštovej korešpondencie
•plánovanie a organizácia interných a externých stretnutí – agenda, pozvánky, občerstvenie, zápisy zo stretnutí a porád
•agenda súvisiaca so zabezpečovaním podpisov, v prípade potreby s notárskym overením
•evidencia dochádzky pridelených zamestnancov
•vybavovanie prípadných ad hoc požiadaviek členov vedenia spoločnosti
•v prípade potreby zastupovanie ostatných výkonných a funkčných asistentiek
•organizácia teambuildingových aktivít príslušného oddelenia
•rezervácia ubytovaní, cestovných lístkov a leteniek a ich následné vyúčtovanie
•zodpovednosť za pridelený finančný rozpočet

Požiadavky na kandidáta
•Min. stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
•Minimálne 3 roky skúseností s prácou výkonnej asistentky / asistentky vedenia spoločnosti
•Organizačné schopnosti
•Komunikačné schopnosti
•Schopnosť pracovať pod stresom
•Schopnosť promptne reagovať na zmeny
•Pokročilá znalosť MS Office - Word, Excel, Powerpoint
•Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
•Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič

Ponúkame
• Zaujímavú, variabilnú ale aj náročnú prácu pre spoločnosť, ktorá patrí k lídrom na trhu.
• Možnosť získať prehľad o biznise a spolupracovať s kapacitami v odbore.
• Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
• 2 dni voľna na regeneráciu extra + príležitostný Home Office
• Zaujímavý balíček benefitov, napr. Jazykové kurzy, multisport karta, príspevky na dôchodkové sporenie a ďalšie finančné a nefinančné benefity.
• Birell na pracovisku, zamestnanecké pivo na Veľkú noc, dovolenku a Vianoce.
• Základnú mzdu od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• V neposlednom rade neformálne prostredie a super tím!

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 3878095  Dátum zverejnenia: 24.2.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.