Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Asistent/tka obchodného riaditeľa
Charakteristika pozícieMáš rád/rada dynamickú prácu, kde každý deň bude o niečom inom? Sú tvojou silnou stránkou organizačné a komunikačné zručnosti? Láka ťa pracovať pre pivnú spoločnosť, ktorá určuje trendy na trhu?
Ak áno, tak sa pridaj do nášho tímu a staň sa pravou rukou nášho obchodného riaditeľa! (vedenie spoločnosti)
Náplň práce
•zabezpečenie denných administratívnych úloh pre obchodného riaditeľa
•podpora pri príprave prezentácií a reportov
•podpora pri vybavovaní telefonátov, stretnutí, výdavkov, rezervácií
•filtrovanie a prioritizácia elektrocnickej a poštovej korešpondencie
•plánovanie a organizácia interných a externých stretnutí – agenda, pozvánky, občerstvenie, zápisy zo stretnutí a porád
•agenda súvisiaca so zabezpečovaním podpisov, v prípade potreby s notárskym overením
•evidencia dochádzky pridelených zamestnancov
•vybavovanie prípadných ad hoc požiadaviek členov vedenia spoločnosti
•v prípade potreby zastupovanie ostatných výkonných a funkčných asistentiek
•organizácia teambuildingových aktivít príslušného oddelenia
•rezervácia ubytovaní, cestovných lístkov a leteniek a ich následné vyúčtovanie
•zodpovednosť za pridelený finančný rozpočet
Požiadavky na kandidáta
•Min. stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
•Minimálne 3 roky skúseností s prácou výkonnej asistentky / asistentky vedenia spoločnosti
•Organizačné schopnosti
•Komunikačné schopnosti
•Schopnosť pracovať pod stresom
•Schopnosť promptne reagovať na zmeny
•Pokročilá znalosť MS Office - Word, Excel, Powerpoint
•Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
•Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
Ponúkame
• Zaujímavú, variabilnú ale aj náročnú prácu pre spoločnosť, ktorá patrí k lídrom na trhu.
• Možnosť získať prehľad o biznise a spolupracovať s kapacitami v odbore.
• Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
• 2 dni voľna na regeneráciu extra + príležitostný Home Office
• Zaujímavý balíček benefitov, napr. Jazykové kurzy, multisport karta, príspevky na dôchodkové sporenie a ďalšie finančné a nefinančné benefity.
• Birell na pracovisku, zamestnanecké pivo na Veľkú noc, dovolenku a Vianoce.
• Základnú mzdu od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• V neposlednom rade neformálne prostredie a super tím!
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3878095
Dátum zverejnenia: 24.2.2020
2020-02-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.