Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.

Asistent/tka pre tím sales managerov

Charakteristika pozície
Do nášho obchodného Retail tímu v Bratislave hľadáme novú posilu na pozíciu Asistenta/tky, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre národného manažéra predaja, tím sales managerov a obchodných zástupcov.

Náplň práce
  • Organizačné a administratívne zabezpečenie požiadaviek od interných klientov – národný manažér predaja, vedúci oblasti a obchodní zastupcovia.
  • Denné administratívne úlohy spojené s distribúciou mailovej komunikácie a korešpondencie, s preberaním telefonických hovorov z externého prostredia.
  • Plánovanie a organizácia meetingov tímu – pozvánky, občerstvenie, zápis zo stretnutia.
  • Tvorba prezentácií a rôznych reportov (Powerpoint, Excel).
  • Spracovanie objednávok a kontrola faktúr pre vybrané oddelenia.
  • Správa zvereného budgetu POSM marketingových materiálov a Freebeer.
  • Spracovanie dochádzok a ich zadávanie do systému.
  • Organizačné zabezpečenie služobných ciest zamestnancov a objednávanie ubytovania.
  • Ostatné ad hoc úlohy a komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti.

Požiadavky na kandidáta
  • Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • Aspoň 2 roky praxe na asistentskej alebo administratívnej pozícií (aj popri štúdiu)
  • Komunikačné zručnosti a asertivita
  • Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
  • Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
  • Tímovosť a organizačné schopnosti pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
  • Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
  • Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP – výhodou
  • Vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič

Ponúkame
• Zaujímavú, variabilnú ale aj náročnú prácu pre spoločnosť, ktorá patrí k lídrom na trhu.
• Príležitosti pre ďalší rozvoj a kariérny rast.
• 2 dni voľna na regeneráciu extra + príležitostný Home Office
• Zaujímavý balíček benefitov, napr. Jazykové kurzy, multisport karta, príspevky na dôchodkové sporenie a ďalšie finančné a nefinančné benefity.
• Birell na pracovisku, zamestnanecké pivo na Veľkú noc, dovolenku a Vianoce.
• Pracovnú zmluvu na zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.
• Základnú mzdu od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• V neposlednom rade neformálne prostredie a super tím!

ID: 3870149  Dátum zverejnenia: 13.2.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.