Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Asistent/tka pre tím sales managerov
Charakteristika pozícieDo nášho obchodného Retail tímu v Bratislave hľadáme novú posilu na pozíciu Asistenta/tky, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre národného manažéra predaja, tím sales managerov a obchodných zástupcov.
Náplň práce
- Organizačné a administratívne zabezpečenie požiadaviek od interných klientov – národný manažér predaja, vedúci oblasti a obchodní zastupcovia.
- Denné administratívne úlohy spojené s distribúciou mailovej komunikácie a korešpondencie, s preberaním telefonických hovorov z externého prostredia.
- Plánovanie a organizácia meetingov tímu – pozvánky, občerstvenie, zápis zo stretnutia.
- Tvorba prezentácií a rôznych reportov (Powerpoint, Excel).
- Spracovanie objednávok a kontrola faktúr pre vybrané oddelenia.
- Správa zvereného budgetu POSM marketingových materiálov a Freebeer.
- Spracovanie dochádzok a ich zadávanie do systému.
- Organizačné zabezpečenie služobných ciest zamestnancov a objednávanie ubytovania.
- Ostatné ad hoc úlohy a komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Požiadavky na kandidáta
- Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Aspoň 2 roky praxe na asistentskej alebo administratívnej pozícií (aj popri štúdiu)
- Komunikačné zručnosti a asertivita
- Schopnosť stanoviť si priority a orientácia na detail
- Samostatnosť a systematickosť pri plnení úloh
- Tímovosť a organizačné schopnosti pri spolupráci s ostatnými oddeleniami
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Pokročilá znalosť programov MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), SAP – výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič
Ponúkame
• Zaujímavú, variabilnú ale aj náročnú prácu pre spoločnosť, ktorá patrí k lídrom na trhu.
• Príležitosti pre ďalší rozvoj a kariérny rast.
• 2 dni voľna na regeneráciu extra + príležitostný Home Office
• Zaujímavý balíček benefitov, napr. Jazykové kurzy, multisport karta, príspevky na dôchodkové sporenie a ďalšie finančné a nefinančné benefity.
• Birell na pracovisku, zamestnanecké pivo na Veľkú noc, dovolenku a Vianoce.
• Pracovnú zmluvu na zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky.
• Základnú mzdu od 1100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• V neposlednom rade neformálne prostredie a super tím!
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3870149
Dátum zverejnenia: 13.2.2020
2020-02-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.