Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Topoľčany
Topoľčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Špecialista centrálnej evidencie
Charakteristika pozície
Do nášho tímu v Topoľčanoch hľadáme zodpovedného a samostatného kolegu/gyňu na pozíciu Špecialista centrálnej evidencie. Ste detailista a práca s excelom Vám nerobí žiaden problém? Tak hľadáme práve Vás!
Náplň práce
• Vykonávanie údržby zákazníckych dát v systéme (založenie zákazníka do systému a následne jeho začlenenie do hierarchie, blokovanie/odblokovanie zákazníka, zmena zákazníckych dát napr. kontaktné údaje, bank.účet, časové okná…)
• Kontrola a zodpovednosť za správnosť identifikačných údajov zákazníka (IČO, DIČ, IČ DPH) na karte zákazníka podľa živnostenského a daňového registra
• Kontrola kompletnosti údajov v zadávacích pricing formulároch a následne zadávanie, zodpovednosť za správne zadanie zľavy do systému
• Aktualizácia (dopĺňa) zákazníkov v systéme
• Príprava kľúčových dát o zákazníkoch podľa špecifických požiadaviek interných zákazníkov
• Vystavovanie korekčných dokladov na zľavy
• Schvaľovanie systémových zákaziek
• Elektronická archivácia všetkých požiadaviek na zmenu zákazníckych dát v systéme
• Zastupovanie v rámci oddelenia v prípadoch PN, dovolenky, školení atď.
• Komunikácia a úzka spolupráca s internými zákazníkmi spoločnosti s cieľom zabezpečiť kvalitné a správne zadanie dát do systému
• Podieľanie sa na budovaní dobrého imidžu spoločnosti a celkovej spokojnosti zákazníkov
Požiadavky na kandidáta
• minimálne Stredoškolské vzdelanie – ekonomický smer výhodou
• skúsenosť v administratíve – výhodou
• precíznosť a dôslednosť, zmysel pre detail
• schopnosť riešiť zadané úlohy samostatne a efektívne s ohľadom na čas a ich logický sled, doťahovať ich do konca bez nutnosti priameho dohľadu
• schopnosť efektívne komunikovať a porozumieť potrebám kolegov z rôznych tímov
• znalosť MS Office podmienkou (najmä pokročilá znalosť Excel)
• znalosť práce v SAP – výhodou
• znalosť AJ (základná úroveň)
• vodičský preukaz typu „B“
Ponúkame
• Základná mzda od 800 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátane zamestnaneckého piva
• Zázemie stabilnej a úspešnej medzinárodnej spoločnosti
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Prepracovaný systém osobného a profesionálneho rozvoja
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3783208
Dátum zverejnenia: 9.10.2019
2019-10-09
lokalita: Topoľčany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.