Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.

Senior Brand Manager – značka Šariš

Charakteristika pozície

Do nášho Šariš tímu hľadáme Senior Brand manažéra, ktorý disponuje presne takými charakterovými vlastnosťami akými disponujú samotní Šariš spotrebitelia. Ak si dynamický, energický a úprimný človek, ktorý sa dokáže ľahko nadchnúť pre vec a bojovať za ňu z celých síl - si náš! Znamená to, že si srdciar a presne takého človeka táto značka potrebuje. Poď spolu s nami budovať jeden z najväčších domácich love brandov. Bude ti zverene celé marketingové smerovanie značky Šariš. Zároveň budeš súčasťou tímu, ktorý má možnosť pracovať s marketingom v jeho plnohodnotnej podobe – plánovanie a vývoj 360° kampaní - vrátane vlastných televíznych spotov.

Náplň práce

• Lokálne budovanie značiek a ich pozicioniningu
• Tvorba marketingovej komunikácie a jej implementácia v rámci mediálnych a ostatných komunikačných kanálov (ATL, BTL, digitál, PR, sponzoring a pod.)
• Príprava a implementácia dlhodobej stratégie značky v spolupráci s marketingovým manažérom
• Tvorba ročných brand plánov zodpovedajúcich portfóliovej stratégii a stratégii spoločnosti
• Tvorba produktových a obalových inovácií v spolupráci s inovačným oddelením
• Príprava mediálnej komunikácie značiek v spolupráci s mediálnou agenturou
• Dohľad nad realizáciou BTL aktivít v súlade s brand plánmi a situáciou na trhu
• Spravovanie a administrácia zvereného portfolia produktov
• Riadenie dodávateľov v oblasti reklamy, podpory predaja, sponzoringu a eventov
• Navrhovanie rozpočtu jednotlivých značiek a riadenie jeho efektívneho čerpania tak, aby boli dosiahnuté stanovené ciele
• Riadenie vzťahov a procesov s ostatnými organizačnými útvarmi a oddeleniami (Trade marketing, Brand Ambassador, Sales, POSm, a pod.), zapájanie sa do projektov presahujúcich niekoľko úsekov v rámci spoločnosti

Požiadavky na kandidáta

• VŠ vzdelanie 2. stupňa
• Min. 4-5 ročné skúsenosti v oblasti brand marketingu, FMCG spoločnosť je veľkou výhodou
• Znalosti v oblasti operatívneho (trade) marketingu, orientácia v súvisiacich disciplínach (výskum, médiá, sponzoring, reklama, inzercia)
• Strategické myslenie
• Dobrá orientácia v online prostredí a aktuálnych digitálnych trendoch
• Schopnosť stanoviť si priority a riadiť viac projektov súbežne
• Analytické myslenie, precízny time a projekt management
• Ekonomické povedomie (pochopenie finančnej stránky riadenia značky)
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Vodičský preukaz sk.B – aktívny vodič

Ponúkame

• kariéru v "ozajstnom" marketingu - všetky marketingové aktivity a kampane vyvíjame lokálne.
• Možnosť nechať odtlačok na smerovaní značky. To, ako ďaleko to u nás dotiahneš, si riadiš sám. Firma je tu pre podporu tvojich plánov.
• Samostatnosť, zodpovednosť - si to ty, kto bude zodpovedný za výsledok, ktorý potom uvidíš v realite
• "Nie - nudu" - každý deň bude iný
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firmy
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Služobný automobil aj na súkromné účely
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
• Pracovná zmluva na zástup počas rodičovskej dovolenky
• Základná mzda od 2100 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov vybraného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.

ID: 3660133   Dátum zverejnenia: 6.5.2019  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.