Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Topoľčany
Topoľčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Staň sa špecialistom zákazníckeho servisu!
Charakteristika pozície
Do nášho tímu zákazníckeho servisu v Topoľčanoch hľadáme šikovného, komunikatívneho a zodpovedného kolegu/gyňu, ktorý/á bude plnohodnotnou podporou pre našich zákazníkov.
Náplň práce
•Prijímanie a spracovanie prichádzajúcich hovorov od externých aj interných zákazníkov – príjem požiadaviek, sťažností, odovzdávanie informácií
•Riešenie a koordinácia riešenia zákazníckych požiadaviek
•Spracovanie objednávok a požiadaviek z emailu a internetových stránok
•Práca s databázovými systémami spoločnosti (SAP, CRM)
•Plnenie stanovených cieľov v požadovanej kvalite
•Participácia na budovaní dobrého mena spoločnosti a celkovej spokojnosti zákazníkov
Požiadavky na kandidáta
• SŠ vzdelanie (maturita)
• Min. 1 rok skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi - zákaznícky servis, telesales, reklamácie, predaj a obchod
• Zrozumiteľný a príjemný prejav
• Proklientská orientácia
• Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti , asertívne správanie a jednanie
• Zvládanie stresových situácií
• Ochota učiť sa nové veci
• Schopnosť pracovať v tíme
• Spoľahlivosť, zodpovednosť a precíznosť
• Základná znalosť anglického jazyka
• Aktívna znalosť práce s PC (MS Office - Outlook, Excel; SAP, strojopis)
Ponúkame
• Jedná sa o zástup počas dlhodobej PN
• Základná mzda od 800 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príležitosti pre kariérny rast
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátane zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie
• Priateľské vzťahy na pracovisku
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Príležitosť naučiť sa nové veci v zaujímavom odvetví
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3628609
Dátum zverejnenia: 25.3.2019
2019-03-25
lokalita: okres Topolčany Pozícia: Helpdesk operátor, Pracovník reklamačného oddelenia, Telefonický operátor Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.