Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Spišská Nová Ves
Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Špecialista logistických operácií
Charakteristika pozície
Realizácia činností súvisiacich s plánovaním prepravy a prepravou tovaru odberateľovi. Administratívne činnosti súvisiace s príslušnými kontrolami vrátených obalov, vráteného tovaru, vystavovanie faktúr, dobropisov, diferenčných dokladov, tlač dokladov, príjem, evidencia a odovzdanie finančnej hotovosti, práca s PDA (personal digital assistant) zariadením a fiškálnymi tlačiarňami (registračnou pokladňou)
Práca na dobu určitú, zatupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky, nástup 1.3.2019.
Náplň práce
• Práca s objednávkami, vytvorenie, zmena, precenenie
• Vykonávanie evidencie v systéme SAP, SRM, prácu z PDA a fiskálnou tlačiarňou,
• Vykonávanie činnosti spojené s fakturáciou, kontrolami vrátených obalov, vráteného tovaru
• Príjem a výdaj finančných čiastok v pokladni
• Uzávierky registračnej pokladnice a fiškálnych tlačiarní, tlač príslušných zostáv a vedenie evidencie potrebnej k registračným pokladniciam
• Príjem a evidenciu finančnej hotovosti, prípravu peňažnej hotovosti v súlade s požiadavkami poverenej spoločnosti na odvoz finančnej hotovosti
• Spracovávanie a vystavovanie reklamácii od zákazníkov v spolupráci s OZ, skladom a reklamačným oddelením vo výrobnom závode
• Spravovanie aktuálnych dát pre plánovanie, PDA, profily dodávok zákazníkov, obmedzenia a iné
• Kontrola skladovej zásoby
• Kontrola dodržiavania časov nakládky a Plantouru zo strany dopravcov na lokálnej úrovni
• Kontrola výkonu služieb dodávateľov, vrátených obalov, pokladne, hodnoty dennej uzávierky registračnej pokladnice a jej uzávierky
• Práca na zmeny (5:00 – 22:00)
Požiadavky na kandidáta
• Stredoškolské s maturitou, ekonomického/technického smeru výhodou
• Prax na obdobnej pozícii výhodou
• Znalosť účtovníctva
• Znalosť práce na PC, SAP, MS Office elektronická pošta, registračná pokladňa
• Presnosť a dôslednosť vo vedení evidencie
• Bezúhonnosť
• Komunikatívnosť, orientácia na zákazníka, schopnosť samostatného riešenia problémov
Ponúkame
• Prácu pre úspešnú a stabilnú medzinárodnú spoločnosť
• Prepracovaný systém osobného a profesionálneho rozvoja
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátane zamestnaneckého piva a rôznych príspevkov
• Základná mzda od 858 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta.
• Každý náš zamestnanec má tiež nárok na ročný bonus a firemné benefity
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3580296
Dátum zverejnenia: 17.1.2019
2019-01-17
lokalita: okres Spišská Nová Ves Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.