Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Topoľčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Supervízor zákazníckeho centra

Charakteristika pozície

Viedol/la si v minulosti menší tím ľudí alebo vidíš v sebe potenciál leadra? Baví ťa kontakt so zákazníkom a riešenie ich požiadaviek? Ak áno, tak pošli svoj životopis a pridaj sa k nám – úspešnej medzinárodnej spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko!

Náplň práce

• Zabezpečenie úzkej spolupráce s oblastnými vedúcimi predaja a obchodnými zástupcami, podpornými tímami, spolupráca s oddelením Telesales, distribúcie, finančné oddelenia a pod.
• Zodpovednosť riešenie problémov od zákazníkov po procesnej stránke, tj. rozhodovanie, kto, kedy a ako vyrieši zákaznícky problém vo vopred stanovenom čase. Zodpovedá za riešenie problémov, pridelených oddeleniu Zákazníckeho servisu.
• Riadenie činnosti vykonávanej pracovníkmi zvereného tímu a chod jeho zákazníckych liniek.
• Zabezpečenie výkonu svojho tímu a vyhodnocovanie jeho motivačných ukazovateľov.
• Zodpovednosť za celkovú úroveň poskytnutých služieb.
• Zodpovednosť za rozpočet oddelenia a materiálové vybavenie tímu.
• Kontrola sledovania jednotlivých zákazníckych požiadaviek z pohľadu predpokladaných termínov vyriešenia, v rátane administratívneho vedenia požiadaviek v interných systémoch.
• Riešenie neštandardných problémov zákazníkov, poskytovanie pomoci a rád v prípadoch, ktoré presahujú kompetencie Zákazníckeho servisu.
• Zlepšovanie a zefektívňovanie procesov spojených s oddelením Zákazníckeho servisu za účelom dosiahnutia efektívnych procesov a spokojnosti zákazníkov.

Požiadavky na kandidáta

• Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou.
• Min. 2 roky praxe v oblasti komunikácie so zákazníkmi – zákaznícky servis, reklamácie, predaj a obchod a pod.
• Min. 1 rok skúsenosti s vedením menšieho tímu.
• Schopnosť koordinácie práce s ostatnými oddeleniami vo firme.
• Pozitívny vzťah k práci s klientom, zrozumiteľný a príjemný prejav.
• Znalosť oblasti zákazníckych služieb (IT platforma, procesy, priama skúsenosť v odbore)
• Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, asertívne vystupovanie a jednanie, zvládanie stresových situácií,
• Analytické a logické myslenie
• Schopnosť plánovania, dôslednej realizácie a správneho reportingu.
• Skúsenosti s prácou v telefonickom centre alebo s telefonickým predajom sú výhodou.
• Komunikatívna, vyzretá osobnosť s vysoko rozvinutými predajnými zručnosťami,prirodzeným obchodníckym talentom.
• Schopnosť viesť tím, mentoring a koučing tímu.
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť a vysoké pracovné nasadenie.
• Aktívna znalosť práce s PC (MS Office, SAP, strojopis).
• Základná znalosť anglického jazyka.
• Vodičský preukaz skupiny B.

Ponúkame

• Základná mzda od 1050 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na mesačný/kvartálny bonus a firemné benefity.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príležitosti pre kariérny rast
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie
• Priateľské vzťahy na pracovisku
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Príležitosť naučiť sa nové veci v zaujímavom odvetví

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 3493185  Dátum zverejnenia: 17.9.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.