Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Topoľčany
Topoľčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Supervízor zákazníckeho centra
Charakteristika pozície
Viedol/la si v minulosti menší tím ľudí alebo vidíš v sebe potenciál leadra? Baví ťa kontakt so zákazníkom a riešenie ich požiadaviek? Ak áno, tak pošli svoj životopis a pridaj sa k nám – úspešnej medzinárodnej spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko!
Náplň práce
• Zabezpečenie úzkej spolupráce s oblastnými vedúcimi predaja a obchodnými zástupcami, podpornými tímami, spolupráca s oddelením Telesales, distribúcie, finančné oddelenia a pod.
• Zodpovednosť riešenie problémov od zákazníkov po procesnej stránke, tj. rozhodovanie, kto, kedy a ako vyrieši zákaznícky problém vo vopred stanovenom čase. Zodpovedá za riešenie problémov, pridelených oddeleniu Zákazníckeho servisu.
• Riadenie činnosti vykonávanej pracovníkmi zvereného tímu a chod jeho zákazníckych liniek.
• Zabezpečenie výkonu svojho tímu a vyhodnocovanie jeho motivačných ukazovateľov.
• Zodpovednosť za celkovú úroveň poskytnutých služieb.
• Zodpovednosť za rozpočet oddelenia a materiálové vybavenie tímu.
• Kontrola sledovania jednotlivých zákazníckych požiadaviek z pohľadu predpokladaných termínov vyriešenia, v rátane administratívneho vedenia požiadaviek v interných systémoch.
• Riešenie neštandardných problémov zákazníkov, poskytovanie pomoci a rád v prípadoch, ktoré presahujú kompetencie Zákazníckeho servisu.
• Zlepšovanie a zefektívňovanie procesov spojených s oddelením Zákazníckeho servisu za účelom dosiahnutia efektívnych procesov a spokojnosti zákazníkov.
Požiadavky na kandidáta
• Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou.
• Min. 2 roky praxe v oblasti komunikácie so zákazníkmi – zákaznícky servis, reklamácie, predaj a obchod a pod.
• Min. 1 rok skúsenosti s vedením menšieho tímu.
• Schopnosť koordinácie práce s ostatnými oddeleniami vo firme.
• Pozitívny vzťah k práci s klientom, zrozumiteľný a príjemný prejav.
• Znalosť oblasti zákazníckych služieb (IT platforma, procesy, priama skúsenosť v odbore)
• Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, asertívne vystupovanie a jednanie, zvládanie stresových situácií,
• Analytické a logické myslenie
• Schopnosť plánovania, dôslednej realizácie a správneho reportingu.
• Skúsenosti s prácou v telefonickom centre alebo s telefonickým predajom sú výhodou.
• Komunikatívna, vyzretá osobnosť s vysoko rozvinutými predajnými zručnosťami,prirodzeným obchodníckym talentom.
• Schopnosť viesť tím, mentoring a koučing tímu.
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť a vysoké pracovné nasadenie.
• Aktívna znalosť práce s PC (MS Office, SAP, strojopis).
• Základná znalosť anglického jazyka.
• Vodičský preukaz skupiny B.
Ponúkame
• Základná mzda od 1050 euro brutto - Jej reálnu výšku stanovíme individuálne v závislosti od skúsenosti a ďalších kvalifikačných predpokladov daného kandidáta. Každý náš zamestnanec má tiež nárok na mesačný/kvartálny bonus a firemné benefity.
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príležitosti pre kariérny rast
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie
• Priateľské vzťahy na pracovisku
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Príležitosť naučiť sa nové veci v zaujímavom odvetví
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3493185
Dátum zverejnenia: 17.9.2018
2018-09-17
lokalita: okres Topolčany Pozícia: Pracovník reklamačného oddelenia, Telefonický operátor, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.