Customer Service Coordinator pre dopravnú spoločnosť s AJ

PL Services Slovakia, s. r. o.

Miesto práce
Dolné hony, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacNástupná mzda 1.050,- Eur Brutto + prehodnotenie platu po skúšobnej dobe + stravné lístky v hodnote 3,83 Eur zdarma + každoročné prehodnocovanie platu (valorizácia platu) + 2% ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho logistického teamu obsadzujeme voľné pracovné miesto na pozíciu Customer Service Coordinator s aktívnou AJ (slovom aj písmom). Práca je vykonávaná na 2 zmeny (07:00 - 15:00 ranná zmena a 12:00 - 20:00 poobedná zmena + pohotovosť 1x v mesiaci). Veľkou výhodou je prax z pozície Customer Support (ideálne z dopravnej spoločnosti).

Tvojou úlohou bude:

• Komunikácia s dopravcami ohľadom príchodov na vykládku /meškaní/ - Bookingy
• Posielanie požadovaných bookingov na konkrétne destinácie
• Potvrdenie požadovaných vykládok do Dispečera
• Informovanie zákazníkov o prípadnom meškaní
• Hľadanie riešení pri problémoch pri preprave
• Komunikácia so skladom, colnicou a adminom ohľadne prepravných dokumentov, vyhľadanie séroviek, DPD referencii, ine...
• Rozposielanie naplánovaných orderov na zákazníkov a prepravcov
• Posielanie vývozných dokumentov pre určité krajiny
• Posielanie mailov ohľadne doručenia ku konkrétnym zákazníkom /Fast SK, ATC,.../
• IC shipmenty – posielanie potvrdení o naplánovaní, vyshipovani, doručení
• UK directy – prehlaď o ich doručení, komunikácia zákazník – dopravca ohľadne prípadných problémov /pohotovosť počas víkendov/
• Rôzne iné podlá požiadavky zákazníkov /vypýtanie prepravných dokumentov od dopravcov, colných dokumentov, DPD, objednávanie kuriérov, posielanie posty/

Zamestnanecké výhody, benefity

- Dynamická práca
- Príjemný, menší kolektív
- Každoročné prehodnocovanie platu
- Priama podpora nadriadených
- Stravné lístky zdarma

Informácie o výberovom konaní

Pre veľký záujem budú oslovení len uchádzači spĺňajúci kritéria.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.12.2020 (ostáva ešte 12 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Sme špedičná spoločnosť zaoberajúca sa zásobovaním klientov v celej Európe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aktívnu AJ slovom aj písmom
Ochotu pracovať na 2 zmeny + 1x v týždni pohotovosť cez víkend
Zodpovednosť
Znalosť Outlook, Excel, Word
Prax na CS (ideálne z dopravnej spoločnosti) výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ponúkame plný rozsah služieb v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov, od vstupných pohovorov, až po zabezpečenie personálnej i administratívnej agendy. Naše služby poskytujeme v rámci Slovenskej a Českej republiky s kanceláriami v Bratislave, Nitre a Prahe.

Vypracujeme Vám Profesionány Linkedin profil na mieru. www.ProfileLinked.in

Naša práca si vyžaduje, aby sme spoznali kandidátov, zistili ich silné stránky a poradili im tu správnu pozíciu. Pre našich klientov to znamená proces, ktorý pre ich spoločnosti privedie Dobrých ľudí.

www.PersonalityHR.com

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa spoločnosti

PL Services Slovakia, s.r.o.
Svätoplukovo námestie 1/B
949 01 Nitra

Kontakt

Kontaktná osoba: David Bača
Tel.: +421911969449
E-mail: poslať životopis
ID: 4001900  Dátum zverejnenia: 19.11.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac