Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Realizačný a prevádzkový manažér
Jürgen Höller Academy (PK Academy, s.r.o.)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme energického, pozitívne naladeného a pravidelne, či občasne športujúceho nadšenca do dynamického tímu rýchlo rastúcej vzdelávacej firmy.
• Zodpovednosť za strategické finančné plánovanie firmy a interný reporting.
• Zodpovednosť za výberové konania na dodávateľov a správu nákladov firmy smerom k úsporám.
• Zodpovednosť za organizáciu a plynulý chod seminárov PK Academy. Vyhľadávanie potenciálnych miest na usporadúvanie seminárov.
• Príprava podkladov, prezentácií a pomôcok na semináre.
• Komunikácia a koordinácia dodávateľov.
• Zodpovednosť za nastavenia a kontrolu všetkých procesov na strane back office. (Objednávky, FA, skladové zásoby napríklad kníh, atď.)
• Zodpovednosť za implementáciu nových požiadaviek do IT riešení firmy.
• Koordinácia prípravy zmlúv o spolupráci s právnikom.
• Personálna agenda týkajúca sa nástupu nových zamestnancov a mzdových podkladov; zodpovednosť za mzdovú právnu a GDPR agendu.
• Nastavenie smerníc a pracovných postupov na strane back office.
• Zabezpečenie chodu kancelárie z organizačného a technického hľadiska.
• Vedie menšieho pracovného tímu (event manager, office asistent a účtovník).
• Zodpovednosť za strategické finančné plánovanie firmy a interný reporting.
• Zodpovednosť za výberové konania na dodávateľov a správu nákladov firmy smerom k úsporám.
• Zodpovednosť za organizáciu a plynulý chod seminárov PK Academy. Vyhľadávanie potenciálnych miest na usporadúvanie seminárov.
• Príprava podkladov, prezentácií a pomôcok na semináre.
• Komunikácia a koordinácia dodávateľov.
• Zodpovednosť za nastavenia a kontrolu všetkých procesov na strane back office. (Objednávky, FA, skladové zásoby napríklad kníh, atď.)
• Zodpovednosť za implementáciu nových požiadaviek do IT riešení firmy.
• Koordinácia prípravy zmlúv o spolupráci s právnikom.
• Personálna agenda týkajúca sa nástupu nových zamestnancov a mzdových podkladov; zodpovednosť za mzdovú právnu a GDPR agendu.
• Nastavenie smerníc a pracovných postupov na strane back office.
• Zabezpečenie chodu kancelárie z organizačného a technického hľadiska.
• Vedie menšieho pracovného tímu (event manager, office asistent a účtovník).
Zamestnanecké výhody, benefity
- vzdelávacie semináre od PK Academy - rozvojový program
- Príspevok zamestnávateľa na športovú kartu Multi-sport
- Odborné školenia a vzdelávanie
- Možnosť rásť v rámci celej Salve Group skupiny
- Firemné akcie a teambuildingy
- Príspevok zamestnávateľa na športovú kartu Multi-sport
- Odborné školenia a vzdelávanie
- Možnosť rásť v rámci celej Salve Group skupiny
- Firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky alebo emailom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vynikajúce riadiace a organizačné schopnosti, schopnosť vytvárať prostredie pre tímovú prácu
- proaktívny riešiaci prístup a schopnosť stanoviť si priority
- silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- analytické schopnosti
- flexibilita, lojálnosť
- odolnosť voči stresu
- nadšenie pre vzdelávanie
- proaktívny riešiaci prístup a schopnosť stanoviť si priority
- silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- analytické schopnosti
- flexibilita, lojálnosť
- odolnosť voči stresu
- nadšenie pre vzdelávanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Jürgen Höller Academy je najrýchlejšie rastúca vzdelávacia firma v nemecky hovoriacich krajinách.
V SR a ČR organizuje:
- POWER DAYS, najúspešnejší motivačný seminár v Európe, ktorý pomohol viac než 600.000 ľuďom z 27 rôznych krajinách.
- Špecializované semináre zamerané na predaj, rétoriku a work-life balance.
- Interné semináre pre stredné a veľké firmy.
V SR a ČR je zastúpená majiteľom a hlavným spíkrom Petrom Krištofovičom, ktorý je dnes spoluvlastníkom viac ako 50-tich spoločností v 4 krajinách Európy.
Peter je veľmi inšpiratívny podnikateľ a v Jürgen Höller Academy je možné osobne sa učiť od neho a z jeho viac než 20 ročnej podnikateľskej praxe.
Jürgen Höller Academy je v SR a ČR zastúpená spoločnosťou PK Academy s.r.o.
V SR a ČR organizuje:
- POWER DAYS, najúspešnejší motivačný seminár v Európe, ktorý pomohol viac než 600.000 ľuďom z 27 rôznych krajinách.
- Špecializované semináre zamerané na predaj, rétoriku a work-life balance.
- Interné semináre pre stredné a veľké firmy.
V SR a ČR je zastúpená majiteľom a hlavným spíkrom Petrom Krištofovičom, ktorý je dnes spoluvlastníkom viac ako 50-tich spoločností v 4 krajinách Európy.
Peter je veľmi inšpiratívny podnikateľ a v Jürgen Höller Academy je možné osobne sa učiť od neho a z jeho viac než 20 ročnej podnikateľskej praxe.
Jürgen Höller Academy je v SR a ČR zastúpená spoločnosťou PK Academy s.r.o.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3576417
Dátum zverejnenia: 11.1.2019
2019-01-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: Jürgen Höller Academy (PK Academy, s.r.o.)