Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Topoľčany, okres Topolčany
Topoľčany, okres Topolčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Špecialista spätných bonusov - Administratíva
Charakteristika pozice
Pre náš tým v Topoľčanoch, ktorý je zodpovedný za centrálnu evidenciu zákazníkov a administratívu predaja, hľadáme novú kolegyňu/nového kolegu na pozíciu Špecialista spätných bonusov. Táto samostatná pozícia je zodpovedná za zadávanie a centrálnu údržbu spätných bonusov (správa vernostného programu) a za dodržiavanie autorizačných procedúr pri ich založení a zúčtovaní.
Pokiaľ máte predchádzajúcu prax v administratíve a baví Vás rôznorodá spolupráca a podpora tímov naprieč spoločnosťou, tak ste náš človek!
Náplň práce
- Priama zodpovednosť za kompletnú evidenciu a správne zadávanie bonusových dohôd do systému vrátane pravidelnej aktualizácie
- Zúčtovanie spätných bonusov a evidencia ich vyplatenia
- Spolupráca s manažérmi a ostatnými tímami naprieč spoločnosťou (Distribútori, On/Off trade obchodné tímy, KA manažéri, Finančné oddelenie a oddelenie Kreditnej kontroly) vrátane českého oddelenia administratívy predaja
- Úzka spolupráca (a prípadný zástup) s Obchodným špecialistom na fakturáciu v oblasti fakturácie a vystavovania finančných dobropisov
- Podieľa sa na zlepšovaní procesov v rámci zverenej agendy a Integrovaného systému riadenia
Požiadavky na kandidáta
- stredoškolské vzdelanie – ekonomický smer výhodou
- min. 1-2 roky skúsenosti v administratíve
- precíznosť a dôslednosť, zmysel pre detail
- schopnosť riešiť zadané úlohy samostatne a efektívne s ohľadom na čas a ich logický sled, doťahovať ich do konca bez nutnosti priameho dohľadu
- schopnosť efektívne komunikovať a porozumieť potrebám kolegov z rôznych tímov
- znalosť MS Office podmienkou (najmä pokročilá znalosť Excel)
- znalosť práce v SAP – výhodou
- základná znalosť anglického jazyka
- vodičský preukaz sk.B
Ponúkame
- rôznorodá a zodpovedná práca
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Prepracovaný systém školení a profesionálneho rozvoja
- príležitosti pre kariérny rast
- široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
- príjemné pracovné prostredie
- priateľské vzťahy na pracovisku
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3290613
Dátum zverejnenia: 19.1.2018
2018-01-19
lokalita: okres Topolčany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.