Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Brand Manager pre úspešnú značku!
Charakteristika pozície
Do nášho tímu hľadáme dynamického a talentovaného Brand manažéra, ktorý bude zodpovedný za plánovanie, riadenie a exekúciu zverených značiek zo špičkového portfólia spoločnosti Pivovary Topvar a Plzeňský Prazdroj.
Náplň práce
• Lokálne budovanie značiek a ich pozicioniningu, adaptácia a využívanie synergií s českým trhom
• Participácia na tvorbe marketingovej komunikácie a jej implementácia v rámci mediálnych a ostatných komunikačných kanálov (ATL, BTL, digitál, PR, sponzoring a pod.)
• Tvorba ročných brand plánov zodpovedajúcich portfóliovej stratégii a stratégii spoločnosti
• Lokálna identifikácia a tvorba netradičných (guerilla) marketingových a komunikačných aktivít
• Príprava mediálnej komunikácie značiek v spolupráci s mediálnou agentúrou
• Dohľad nad realizáciou BTL aktivít v súlade s brand plánmi a situáciou na trhu
• Spravovanie a administrácia zvereného portfolia produktov
• Riadenie dodávateľov v oblasti reklamy, podpory predaja, sponzoringu a eventov
• Navrhovanie rozpočtu jednotlivých značiek a riadenie jeho efektívneho čerpania tak, aby boli dosiahnuté stanovené ciele
• Participácia na tvorbe a implementácii dlhodobej stratégie značky
• Riadenie vzťahov a procesov s ostatnými organizačnými útvarmi a oddeleniami (Trade marketing, Brand Ambassador, Sales, POSm, a pod.), zapájanie sa do projektov presahujúcich niekoľko úsekov v rámci spoločnosti
Požiadavky na kandidáta
• VŠ vzdelanie 2. stupňa
• Min. 3ročné skúsenosti v FMCG spoločnosti, skúsenosti z oblasti brand marketingu
• Znalosti v oblasti operatívneho (trade) marketingu, orientácia v súvisiacich disciplínach (výskum, médiá, sponzoring, reklama, inzercia)
• Strategické myslenie
• Dobrá orientácia v online prostredí a aktuálnych digitálnych trendoch
• Schopnosť stanoviť si priority a riadiť viac projektov súbežne
• Analytické myslenie, precízny time a projekt management
• Ekonomické povedomie (pochopenie finančnej stránky riadenia značky)
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Vodičský preukaz sk.B
Ponúkame
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Perspektíva dlhodobého profesionálneho rozvoja, možnosť rastu
• Veľmi dynamická a zodpovedná prácu
• Prístup k nástrojom a know-how svetovej úrovne
• Práca v spoločensky zodpovednej firme
• Široké portfólio zamestnaneckých benefitov vrátene zamestnaneckého piva
• Príjemné pracovné prostredie a priateľské vzťahy na pracovisku
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 3214523
Dátum zverejnenia: 13.10.2017
2017-10-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Brand manager Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.