HR Business Partner

Miesto práce
Pribylinská 2/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovedá za riadenie HR potrieb spoločnosti a zverených zamestnancov v plnom HR rozsahu – recruiting, adaptačný proces, rozvoj, odmeňovanie, spolupráca s externými partnermi, stratégia
- poskytovanie poradenstva a podpory manažérom aj zamestnancom sieti lekární vo všetkých HR oblastiach vrátane pracovného práva
- participácia na príprave HR stratégie vrátane interných smerníc spoločnosti
- zefektívňovanie existujúcich personálnych procesov s cieľom minimalizovať administratívne zaťaženie a/alebo rozvoju moderných postupov a procesov
- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti vrátane podpory pri zabezpečení potrebného personálu v lekárňach
- príprava pracovných profilov, realizácia výberových procesov, komunikácia s externými partnermi (personálne agentúry, špecializované stredné a vysoké školy)
- vedenie personálnej administratívy - podpisovanie pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov a dohľad nad administráciou pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce
- príprava reportov a analýz z interných systémov „Produkty“, „Softip“, „Apostar“
- spolupráca na HR projektoch – hodnotenie zamestnancov, rozvoj zamestnancov, HR Marketing a iné
- spolupráca pri príprave školení, firemných podujatí a pravidelných stretnutí zamestnancov
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného

Informácie o výberovom konaní

VŠ vzdelanie 2. stupňa
AJ aktívne
Minimálne 3 roky skúseností v oblasti recruitmentu
Minimálne 2 rok skúsenosti na internom HR

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť, iniciatívnosť, spoľahlivosť,
zodpovednosť, lojálnosť, pozitívne myslenie, sebareflexia, schopnosť motivovať seba samého. Schopnosť rozhodovať sa, schopnosť implementácie smerníc do praxe, analytické myslenie, iniciovanie riešenia problémov, schopnosť učiť sa a napredovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kto sme?
Premýšľali ste už niekedy, kto stojí za tým, aby sa ku vám dostal liek, ktorý potrebujete včas? Možno si predstavíte našu sieť BENU lekární, kde vám ochotne poradia naši farmaceuti, no u nás vo PHOENIXe si predstavíme aj dlhú cestu lieku od dodávateľa, ktorá tomu predchádza.
S rešpektom k potrebám našich zákazníkov i zamestnancom sa nám darí budovať si stabilné postavenie na trhu a byť vašim jednotným doručovateľom zdravia. Práve naši zamestnanci sú tými, na ktorých sa vieme spoľahnúť pri každodenných pracovných povinnostiach a vďaka ich proaktivite sa posúvame vpred.

Sme medzinárodná spoločnosť, centrálu máme v Nemecku. V rámci Slovenska zásobujeme viac ako 1800 lekární, zdravotníckych zariadení a nemocníc. Dodávanie liečiv je zabezpečené skladmi v Bratislave, Nesvadoch, Zvolene a Košiciach. Sieť lekární BENU pôsobí v celej Európe, na Slovensku máme aktuálne cez 120 lekární.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Kontakt

ID: 2821427  Dátum zverejnenia: 22.11.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou