Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office špecialista
Phoenix Investor SK, s.r.o.
Miesto práce
Gorkého 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Gorkého 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Jej finálna úroveň závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania.
1 100 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Jej finálna úroveň závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• kontrola a následné kompletné spracovanie podkladov a pokynov obchodných partnerov a klientov
• zadávanie dát do back office systému
• podpora pri zabezpečení administratívnej činnosti v rámci spoločnosti
• komunikácia s obchodnými partnermi, klientami ako aj zástupcami produktových partnerov
• podpora obchodných partnerov a klientov, riešenie otázok, reklamácií, informačný servis
• aktívna účasť na zefektívňovaní procesov a zavádzaní zmien
• zadávanie dát do back office systému
• podpora pri zabezpečení administratívnej činnosti v rámci spoločnosti
• komunikácia s obchodnými partnermi, klientami ako aj zástupcami produktových partnerov
• podpora obchodných partnerov a klientov, riešenie otázok, reklamácií, informačný servis
• aktívna účasť na zefektívňovaní procesov a zavádzaní zmien
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti,
• príjemné pracovné prostredie a mladý priateľský kolektív
• široké možnosti vzdelávania sa prostredníctvom PXI Akadémie
• zvýhodnené firemné služby
• trvalý pracovný pomer, pevná pracovná doba
• príspevok na stravu
• MultiSport karta
• jazykový kurz Aj, resp. Nj
• firemné akcie a iné
• občerstvenie na pracovisku
• príjemné pracovné prostredie a mladý priateľský kolektív
• široké možnosti vzdelávania sa prostredníctvom PXI Akadémie
• zvýhodnené firemné služby
• trvalý pracovný pomer, pevná pracovná doba
• príspevok na stravu
• MultiSport karta
• jazykový kurz Aj, resp. Nj
• firemné akcie a iné
• občerstvenie na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o ponúkanú pozíciu nám prosím zašlite štruktúrovaný životopis v slovenskom a nemeckom/alebo anglickom jazyku s fotografiou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, bankovníctvo, finančné služby
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý
• má minimálne SŠ vzdelanie s maturitou, prípadne VŠ I., resp. II. stupňa
• ovláda anglický, prípadne nemecký jazyk slovom a písmom minimálne na úrovni B2
• ovláda MS Office na pokročilej úrovni
• je samostatný, spoľahlivý, flexibilný a má zmysel pre kontrolu
• je zodpovedný pri riešení úloh
• má príjemné vystupovanie a tímového ducha
• má proklientský prístup
• má výborné komunikačné schopnosti
• má pozitívny prístup k zmenám
Výhodou je:
• vzdelanie v odbore administratíva, bankovníctvo, finančné služby
• ovládanie ďalšieho jazyka slovom aj písmom
• skúsenosti na podobnej pozícii
• má minimálne SŠ vzdelanie s maturitou, prípadne VŠ I., resp. II. stupňa
• ovláda anglický, prípadne nemecký jazyk slovom a písmom minimálne na úrovni B2
• ovláda MS Office na pokročilej úrovni
• je samostatný, spoľahlivý, flexibilný a má zmysel pre kontrolu
• je zodpovedný pri riešení úloh
• má príjemné vystupovanie a tímového ducha
• má proklientský prístup
• má výborné komunikačné schopnosti
• má pozitívny prístup k zmenám
Výhodou je:
• vzdelanie v odbore administratíva, bankovníctvo, finančné služby
• ovládanie ďalšieho jazyka slovom aj písmom
• skúsenosti na podobnej pozícii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Phoenix Investor SK, s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť zaoberajúca sa sprostredkovaním a poradenskou činnosťou v oblasti investícií. Naša firma pôsobí od roku 2016 na Slovensku, v Českej republike a Rakúsku. Zakladáme si na úzkej spolupráci s klientom, rokujeme transparentne a dôverne. Máme víziu stať sa investičnými expertmi v nezávislom finančnom poradenstve pre všetkých náročných zákazníkov z privátneho sektora.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3851063
Dátum zverejnenia: 19.10.2022
2022-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista Spoločnosť: Phoenix Investor SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac