Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Center Specialist
Place of work
Banská Bystrica, Slovakia (Job with occasional home office)
Banská Bystrica, Slovakia (Job with occasional home office)
Contract type
full-time
full-time
Start date
asap
asap
Wage (gross)
1 671 EUR/month
1 671 EUR/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Banská Bystrica- okolie, Slovensko
Chceš byť súčasťou svetovej zmeny? Chceš byť pri budovaní sveta, v ktorom budú cigarety nahradené výrobkami bez dymu? Máš talent na motivovanie ľudí a vieš ovplyvňovať ostatných? Motivuje ťa rôznorodá, dynamická práca, stretávanie sa s ľuďmi a rád/rada meníš pracovné prostredie? Potom hľadáme teba.
Chceš byť súčasťou svetovej zmeny? Chceš byť pri budovaní sveta, v ktorom budú cigarety nahradené výrobkami bez dymu? Máš talent na motivovanie ľudí a vieš ovplyvňovať ostatných? Motivuje ťa rôznorodá, dynamická práca, stretávanie sa s ľuďmi a rád/rada meníš pracovné prostredie? Potom hľadáme teba.
- Vedie a motivuje CSC (Customer Service Center) tím 3. strany, je zodpovedný za kategóriu bezdymových produktov s dôrazom na dosiahnutie najvyššej kvality konverzii dospelých fajčiarov a to formou telefonických hovorov smerujúcich na spotrebiteľa.
- Maximalizuje dosiahnutie objemového a podielového nárastu profitu PMSK a vytváranie krajiny bez dymu.
- Maximalizuje efektívnosť činností agentúry a zaisťuje integráciu a spoluprácu s tímami PMSK.
- Zabezpečuje rozvoj a koučovanie tímu tak, aby vykonávanie všetkých definovaných aktivít tretích strán zodpovedalo stanovenými procesmi.
- Motivuje a rozvíja agentúrny tím (nábory, školenia, hodnotenia, monitorovanie pokroku vo výkone...), identifikuje potreby a problémové oblastí a zaisťuje ich rozvojové plány a plány nápravy v spolupráci so Supervízorom a Manažérom agentúry.
- Zaisťuje jasnú zodpovednosť externých tímov v súlade s princípmi a procesmi CSC.
- Monitoruje výkon spotrebiteľských aktivít, prispieva k ich hodnoteniu a zabezpečuje spotrebiteľskú spätnú väzbu s cieľom zlepšiť výkonnosť spotrebiteľských aktivít a optimalizovať náklady.
Employee perks, benefits
- 13th; 14th salary
- Extra days off
- Flexible working time
- Supplementary pension plan (III. pillar)
- Life & accident insurance
- MultiSport Card
- Employee Assistance Program
- Opportunities for career development & growth
- Work for a multinational company - certified Equal Salary & TopEmployer
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Intermediate (B1)
Personality requirements and skills
Čo hľadáme:
Čo ponúkame:
– garantovaný 13. a 14. plat
– dni voľna navyše
– flexibilný pracovný čas
– doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier)
– životné a úrazové poistenie
– MultiSport Card
– možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
– práca pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu, certifikovaný Equal Salary a TopEmployer zamestnávateľ
Spodná hranica hrubej mesačnej mzdy: 1.671€ (aktuálna mzda závisí od skúseností)
- slovenský jazyk na úrovni materinského jazyka
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Skúsenosti v oblasti CSC (Customer Service Center) sú
- Predajné a vyjednávacie schopnosti
- Komunikačné a koučovacie schopnosti
- Schopnosť vytvárať a riadiť diverzné tímy, motivovať
- Analytické myslenie
- Vodičské oprávnenie „B“ - skúsený vodič
Čo ponúkame:
– garantovaný 13. a 14. plat
– dni voľna navyše
– flexibilný pracovný čas
– doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier)
– životné a úrazové poistenie
– MultiSport Card
– možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
– práca pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu, certifikovaný Equal Salary a TopEmployer zamestnávateľ
Spodná hranica hrubej mesačnej mzdy: 1.671€ (aktuálna mzda závisí od skúseností)
Advertiser
Brief description of the company
Philip Morris International is the world’s leading international tobacco company, with a diverse workforce of around 80,000 people. Six of the world's top international 15 brands, spanning more than 180 markets, are ours, including Marlboro, the world's number one. We operate 48 production facilities in 32 different countries.
Over the last decade we’re dedicated to doing something very dramatic – replacing cigarettes with the smoke-free products that we’re developing and selling.
That’s why we have a total of over 400 dedicated scientists, engineers, and technicians developing less harmful alternatives to cigarettes. It’s the biggest shift in our history. And it’s the right one for our consumers, our company, our shareholders, and society.
Over the last decade we’re dedicated to doing something very dramatic – replacing cigarettes with the smoke-free products that we’re developing and selling.
That’s why we have a total of over 400 dedicated scientists, engineers, and technicians developing less harmful alternatives to cigarettes. It’s the biggest shift in our history. And it’s the right one for our consumers, our company, our shareholders, and society.
Number of employees
100-149 employees
Contact
ID: 4803791
Dátum zverejnenia: 21.5.2024
2024-05-21
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Account Executive, Account Manager, Sales Officer, Sales Representative Spoločnosť: Philip Morris Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 671 EUR/month