Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office administrator/manager
PF/ACT, s. r. o.
ARUBA Business Center, Galvaniho, Ružinov
plný úväzok, skrátený úväzok
1.6.2024
1 500 EUR/mesiacMožnosť čiastočného úväzku od 6 h (t.z. ¾ pracovný úväzok) pri alikvotnej hrubej mzde. Fakultatívne odmeny do 10%.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v CRM systéme klienta priamo v jeho priestoroch: vystavovanie opravných dokladov (dobropisov, faktúr) nad rámec automatizovaného systému, párovanie došlých platieb s nedostatočnou identifikáciou, mesačný reporting pre materskú spoločnosť, príprava exportných súborov pre externú účtovnú spoločnosť.
Spracovanie podkladov pre výpočet miezd vrátane kontroly dochádzky a vyúčtovania cestovných príkazov zamestnancov klienta.
Práca si po zaškolení vyžaduje samostatnosť vrátane schopnosti prijímať kvalifikované rozhodnutia. Zahraničné pracovné cesty do materskej spoločnosti klienta (Poľsko) cca 4x ročne.
Vyžaduje sa znalosť angličtiny na bežnej konverzačnej úrovni, výhodou je znalosť poľského alebo litovského alebo ruského jazyka.
Predpokladaný nástup do zamestnania 1.5.-1.6.2024.
Zamestnanecké výhody, benefity
Plná úhrada stravného v podobe finančného príspevku 7,30 eur/deň, rekreačný príspevok (275,00 eur/rok), možnosť čiastočne si nastaviť pracovný čas, po skončení skúšobnej doby príspevky zamestnávateľa do 3. piliera (DDS).
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Pokladňa - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného uchádzača požadujeme spoľahlivosť, samostatnosť a ochotu učiť sa. Bude základným komunikačným pilierom medzi klientom a našou spoločnosťou.