Účtovník

PETROLTRANS, a.s.

Miesto práce
Dlhé Hony 9, Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- fakturácia (evidencia a účtovanie došlých faktúr, vystavovanie a účtovanie vyšlých faktúr, vystavovanie vyšlých zálohových faktúr a daň. dokladov),
- sledovanie tržieb - saldokontá,
- účtovanie interných dokladov,
- evidencia majetku,
- bankové výpisy ,
- podklady pre provízie,
- objednávky pohonných hmôt pre čerpacie stanice,
- skladová evidencia - príjem, výdaj, inventúry pohonných hmôt,
- podporná ekonomická dokumentácia

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

750 EUR brutto

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej spoločnosti
- príjemné a dynamické pracovné prostredie
- osobnostný rast

Informácie o výberovom konaní

Do životopisov uveďte, prosím, telefonický, príp. e-mailový kontakt. Na pracovný pohovor budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- organizačné a komunikačné schopnosti, schopnosť riešiť problémy, samostatnosť, flexibilita,
- znalosť účtovnej a daňovej legislatívy, účtovných postupov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje špedičné služby v oblasti medzinárodnej prepravy. Postupne sa zamerala na rozšírenie svojich podnikateľských aktivít do oblasti nákupu a predaja ropných produktov (pohonných hmôt).

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PETROLTRANS, a.s.
Dlhé Hony 5268/ 9
05801 Poprad
ID: 3583142   Dátum zverejnenia: 19.3.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   750 EUR brutto