Facility manažér/- ka

Petro Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Plat 900,- € brutto/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Vystupovanie v mene správcovskej spoločnosti priamo v pracovných priestoroch klienta v Bratislave
- Zabezpečovanie výkonu jednotlivých štandardných ako aj mimoriadnych požiadaviek od zamestnancov formou zadelenia úkonov subdodávateľom alebo iným pracovníkom – upratovanie, technická správa a malé opravy, a pod.
- Kontrola vykonávania jednotlivých čiastkových úkonov správcu vykonávaných pre klienta
- Obsluhovanie portálu facility managment (portál, prostredníctvom ktorého prichádzajú požiadavky zamestnancov klienta smerujúcich na správcovskú spoločnosť)
- Ad – hoc upratovanie (v prípade mimoriadnych udalostí mimo predpokladaných časov upratovania) a obsluha umývačky v kuchynke
- Komunikácia s externými dodávateľmi služieb (parkovanie, a pod.), správa parkovacích oprávnení a prístupov vozidiel klienta
- Správa vstupných kartičiek a kľúčov klienta
- Pravidelný reporting v Excel a na webovom portáli,
- Účasť na pravidelných stretnutiach s klientom týkajúcich sa priebehu výkonu správy, príprava a dodanie pravidelnej Powerpoint prezentácie
- Perspektívne rozšírenie o zodpovednosť za obstarávanie spotrebného materiálu, alebo iné projektové úlohy pre správcovskú spoločnosť

Zamestnanecké výhody, benefity

- Pracovný čas 8.5 hod./deň vrátane 30 min. prestávky na obed, flxibilný začiatok a koniec pracovnej doby (10:30 – 14:30 hod. kľúčová pracovná doba)
- Plat 900,- € brutto/mesiac
- Ročná odmena do výšky max 2. platov v závislosti od výkonu
- Možné navýšenie platu pri výkone činností pre iných klientov alebo partnerské firmy
- Stravné lístky, notebook, mobilný telefón

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - základy
Microsoft Excel - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Počítačové zručnosti - obsluha PC, telefónu, email, MS Excel (tabuľky, grafy), MS Powerpoint (jednoduché statické prezentácie)
- Anglický jazyk – komunikácia so zamestnancami, vytváranie prezentácie, obsluha web portálu v angličtine
- Hľadáme praktického, reprezentatívneho človeka, ktorý zvládne komunikáciu s zamestnancami ako aj manažmentom klienta
- Požiadavka na vysokú mieru seba-organizácie a plánovania

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Petro Facility Management je spoľahlivým partnerom a poskytovateľom komplexných služieb v oblasti správy nehnuteľností. S pôsobnosťou prevažne v Bratislave ponúkame našim klientom profesionálne upratovacie služby, technickú správu budov ako aj ďalšie služby podľa ich individuálnych potrieb a požiadaviek.

Adresa spoločnosti

Petro Consulting, s.r.o.
Mesačná 15
821 02 Bratislava-Ružinov
http://www.petrofm.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Matej Petro
E-mail: poslať životopis
ID: 3420890   Dátum zverejnenia: 14.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Plat 900,- € brutto/mesiac